איך לבחור הופעת סטנדאפ של אמן שאתם אוהבים קרוב לבית

אחד הבילויים הטובים ביותר כיום הוא מופע סטנדאפ. הוא מתאים לבילוי זוגי, לבילוי משפחתי ובילוי חברי. כולם נהנים והבילוי נשאר זכור לזמן רב. אולם, לא כולם תמיד יודעים לבחור את הופעת הסטנדאפ ומתקשים במציאת אומן שהם אוהבים שמופיע בקרבת הבית. אנחנו פה כדי לעזור לכם לבחור את הופעת הסטנדאפ הבאה שלכם.

 

מבחר רב

ראשית, נרגיע אתכם ונאמר שיש מבחר רב של קומיקאים שמבצעים מופעי סטנדאפ. כך, שבטוח תמצאו אומן שקולע לחוש ההומר שלכם ומופיע קרוב לבית. אולם, רוב הסיכויים שאתם לא מכירים את כל אומני הסטנדאפ כך שבאמת קשה לדעת זאת.

 

שלב ראשון – סינון לפי עיר

בשלב הראשון חפשו את כל אומני הסטדנאפ שמופיעים בזמן שאתם רוצים ללכת להופעה ליד הבית שלכם. אם סטנדאפיסט שאתם מכירים מופיע בזמן ובמקום, אתם עשיתם את שלכם ונגמר החיפוש. אולם, לא תמיד קורה הדבר.

 

שלב שני – היכרות עם הסטנדאפיסטים

אם אתם לא מכירים את הסטנדאפיסטים, זה הרגע לפתוח את הפייסבוק ולחפש אותם. סטנדאפיסטים נוטים להעלות קטעים מהמופע כדי שאנשים יוכלו לראות מה מחכה להם שם. צפו במספר סרטונים של אומנים שונים.

לאחר הצפייה חשבו האם אהבתם או לא אהבתם את סוג ההומור. זכרו להסתכל על הסוג ולא על הבדיחה עצמה, זאת משום שכמובן שהאומן לא יספר בדיחה זהה בהופעה.

 

איך מוצאים את האומנים וההופעות

ישנם אתרים המציעים לכם אטרקציות לפי נושאים. אחת מהם היא סטנדאפ. היכנסו לאתרים אלו אשר יודעים לברור ולסנן וכך יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא הופעה. כמובן שאינכם צריכים להיכנס לאתר של כל אחד מהסטנדאפיסטים ולרשום לעצמכם מתי ההופעה שלו, בעיקר שכפי שאמרנו אתם לא מכירים את כולם.

שימו לב שבאתרים אלו לפעמים יש הנחות מסוימות לבעלי מחזיקי אשראי מחברת אשראי מסוימת או מועדון כלשהו. בדקו תמיד אם אולי יש לכם הנחה רלוונטית, ייתכן שהנחה שכזו תוזיל לכם משמעותית את בילוי הסטנדאפ.

 

ראש פתוח

גם אם אתם לא מכירים את הקומיקאי, נסו לבוא עם ראש פתוח כדי להנות מההופעה. זכרו שאם מישהו לא מוכר זה לא אומר שהוא לא מוצלח, ייתכן שהוא בתחילת דרכו ואתם כעת נמצאים בהופעה שעוד כמה שנים תחשב להופעה היסטורית. אם תגיעו בראש פתוח ככל הנראה אתם תהנו ותצחקו, וזוהי המטרה המרכזית של ערב סטנדאפ.

 

בלית ברירה – הופעה רחוקה מהבית

אם יש סטנדאפיסט שאתם באמת אוהבים, ייתכן שלא כדאי להתפשר, וניתן להרחיק מהבית. אם זה מאורע מיוחד אנו ממליצים לכם לצאת ולהנות בהופעה בה אתם רוצים להיות ואולי לנסוע בשבילה מרחק. אחרי הכל, בשביל בילוי מיוחד הרבה פעמים צריכים להתאמץ ואין בזה כל פסול.

מסיבה

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא