איך תדאגו לאירוע הכי טוב לילד או הילדה שלכם

ימי הולדת הם דבר קסום ומיוחד. מדובר בחוויה שתהפוך לזיכרון, שילך וילווה את החוגג/ת לכל החיים. במאמר הבא איגדנו לכם 4 טיפים כיצד להפוך את יום ההולדת הבא של ילדכם לחוויה בלתי נשכחת, למה חשוב לשים לב ואיך ניתן "לפלפל" את האירוע.

 

לכו על קונספט אחיד

יום הולדת או כל אירוע חגיגה עבור הילד, יכולים להתאגד סביב קונספט מסוים. כשאתם בוחרים קונספט אחיד, קל יותר לנתב משם את שאר הדברים שתוסיפו לחגיגה. אם הקונספט שלכם הוא מכוניות למשל, תוכלו להביא עוגה בצורת מכונית, שרשראות תלייה צבעוניות בצורה של הגה וכל מה שיעלה על דעתכם. אפשר לבחור קונספט סביב צבע מסוים, סביב תחביב, סרט אהוב או אפילו מאכלים. השמיים כאן הם הגבול. שתפו את הילד החוגג בהחלטות, וכך תוכלו לבחור כל מה שצריך יחד וליצור זמן איכות על הדרך.

 

בחרו אטרקציות בלתי נשכחות

אם אתם מחפשים את אפקט ה'וואוו', אתם צריכים לבחון אטרקציות לאירועים. אטרקציה יכולה להפוך את האירוע למיוחד במינו, עקב הייחודיות שלה וההפתעה שהאורחים חווים בהגעתם. אפשר לבחור אטרקציה מרכזית שתהיה מה שהאירוע סובב סביבו כמו הופעה, או לחילופין אטרקציות שמתלוות לאירוע. האטרקציות המתלוות יכולות להיות באירוע כבר מהשנייה הראשונה, כמו למשל קיר שמפנייה בכניסה לאירוע או קיר של דונאטס לאכילה. אפשר למצוא גם דוכני מזון שונים, או שתייה כמו סחלב ושייקים. אלו תוספות קטנות לאירוע שהופכות אותו לייחודי לכם, וישמחו כל אורח.

 

ארגו אירוע בחוץ

ילדים אוהבים להתרוצץ. מאוד. כל הזמן. מהרגע שבו הם מתחילים ללכת ועד שהם יוצאים מהבית, הם רצים בלי הפסקה. ליום ההולדת, אפשר להתארגן על חלקת דשא או לארגן את האירוע באיזור האוויר הפתוח, מה שיאפשר לילדים להתרוצץ חופשי וליהנות מהזמן שלהם. אם אתם רוצים להשקיע ולהפוך את האירוע לייחודי גם להורים, אפשר לדאוג לאזור ישיבה לבוגרים בזמן שהילדים נהנים להם שם בחוץ. יצירה של אזור המיועד לילדים ואזור המיועד למבוגרים, נותנת לילדים תחושת ביטחון שהם יכולים לעשות כעת מה שהם רוצים, תחושת חופש, וזה מה שיהפוך את האירוע לחוויה מיוחדת.

 

ודאו שהמקום מוגן ובטיחותי

כשאתם חוגגים אירוע לילד, ההתלהבות היא בשמיים. לא רק שלכם אלא גם של הילדים. על כן, בחגיגת האירוע תרצו לוודא כי המקום הוא בטיחותי, בין אם הוא מתקיים בדלתיים סגורות או בשטח פתוח. בטיחות כוללת הצנעה של מפגעים כמו חוטים עומדים, חשמל פתוח, שקעים נגישים וכו'. בעיקרון, אם האירוע כבר הופך לגדול ולמספר אנשים של מעל 50 מוזמנים, המלצתנו היא להתייעץ עם איש בטיחות מקצועי שיידע להגיד לכם למה עליכם לשים לב יותר. אמנם הבטיחות היא לא מה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, אבל מניעה של תאונה צריכה להיות בתעדוף הראשון כשרוצים להבטיח את הצלחת יום ההולדת.

 

לסיכום

קונספט אחיד מגניב, אטרקציות מהממות ואירוע באוויר הפתוח ובאופן בטוח – אלה יכולים להפוך את יום ההולדת של ילדכם לחוויה בלתי נשכחת.

לחמניה

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא