איך תשיגו פטור ממס הכנסה בעזרת עו"ד?

מס הכנסה הוא התשלום שכל אזרח מחויב לשלם, ובדרך כלל הוא נלקח מהמשכורת החודשית באופן מידי. כיוון שיש אזרחים שמתקשים כלכלית כתוצאה מסיבה שאינה תלויה בהם, בדרך כלל מדובר בנכות, אז הם זכאים לפטור מלא או חלקי מתשלומים למס הכנסה. במדינת ישראל לא קל לממש כל פטור שניתן לכם, לכן יש אנשים רבים ממשיכים לשלם סתם למס הכנסה, ומתקשים לממש את הפטור. בכדי לעזור להם, עורכי דין רבים מציעים הגשת תביעה משותפת למס הכנסה אשר תביא למימוש הזכות.

 

איזה עורך דין מתמחה בהחזרי מס הכנסה?

כל עורך דין מתמחה בתחום אחר – גירושין, תאונות דרכים ועוד. יש עורכי דין שהחליטו להקדיש את השליחות שלהם להחזרי מס ולעזרה לאנשים עם מצוקה שלא מצליחים לקבל את הכסף המגיע להם. בדרך כלל אנשים עם פטור ממס הכנסה לא נמצאים במצב כלכלי יציב ולכן זוהי שליחות אמתית לעזור להם לקבל את הכסף שלהם. עורכי דין שמתמחים בהחזרי מס עברו הכשרה מתאימה לתחום זה ולמדו הרבה כדי לתת ללקוחותיהם את הטוב ביותר.

 

איך לבחור עורך דין?

  1. אנו מציעים לכם להגיע לעורך דין שמשהו שאתם מכירים המליץ לכם עליו כדי לדעת בוודאות שהוא יכול להוביל אתכם להצלחה.
  2. אנו מציעים לכם לשאול את עורך הדין כמה זמן הוא יקדיש לכם, כמה כסף הוא ייקח לתקופת הליווי ובקשו ממנו לדעת אם יש לו מקרי הצלחה בתחום זה.
  3. ערכו סקר באינטרנט בין עורכי דין שונים ונסו להבין כמה כסף בערך אתם צריכים להוציא ואיזה עורך דין יכול להעניק לכם את השירות המיטבי לכסף זה.

 

הגשת תביעה לשם קבלת החזרי מס

בדרך כלל תצטרכו להגיש תביעה כדי לקבל החזרי מס משש השנים האחרונות או כדי להצליח לא לשלם מס הכנס מזמן הגשת התביעה. התביעה לא תדרוש מכם הרבה כי עורך הדין יטפל ברוב, אבל ייתכן שתאלצו להגיע למשפט במידה ומדובר בתיק חריג. אולי המילה תביעה נשמעת לכם מוגזמת, אבל למעשה מדובר בהליך די שגרתי עבור עורכי דין.

 

עורך הדין ילך אתכם יד ביד בדרך להצלחה

היתרון המרכזי של עורך דין הוא שאתם לא תרגישו לבד בשום רגע. אתם תדעו שאיש מקצוע אמין ונוח ישרת אתכם ויוביל אתכם ליעד טוב. אם תנסו לעשות זאת לבד אתם תרגישו אבודים כי אין לכם את הידע הדרוש ואתם תרגישו לבד. עדיף לשלם עוד קצת כסף לעורך דין כדי להיות בטוחים שתקבלו את שמגיע לכם.

 

לסיכום

פטור ממס הכנסה הוא נושא כאוב כי הרבה אנשים לא מצליחים לממש אותו. בשל כך עורי דין עוזרים לאנשים אלה, על ידי הגשת תביעה וליווי אישי, אשר מובילים אותם להצלחה בטוחה.

מטבעות

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא