אילו דברים מקבלים בחבילת צלם לחינה

אחד האירועים המרגשים והיפים ביותר זוהי החינה המסורתית. אירוע מרגש המקשר עם הדורות הקודמים בטקס מיוחד ומסורתי. ברגעים כה חשובים, חובה לבחור בצילום חינה איכותי ומקצועי שיישמר את הזיכרונות המרגשים. בנוסף לבחירה כדאי לכם לדעת אלו דברים תקבלו בחבילת צלם לחינה שיעצימו את החוויה ואת הזיכרונות.

 

מחפשים צלם? מה חשוב לבדוק?

בבחירת צלם לחינה חשוב לשקול את החבילות שהוא מספק. בתיאור הצילומים חייבת להיות התייחסות למשך זמן הצילומים באירוע. יש לדאוג לצילום מקצועי בסגנון הרצוי, לוודא מהו סוג התאורה והציוד בו ישתמש צוות הצילום, וכן מה יציע הצלם מבחינת אלבומים, תמונות דיגיטליות, עריכות ווידאו מתקדמות ועוד.

מצד אחד יש להיות מודעים לחבילות הצילום עוד טרם החיפוש, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי ניתן לבצע התאמה אישית לחבילה כדי ליצור את חווית הצילום האידיאלית. אז אם מתעניינים לשמוע על צלם לחינה מחיר ומה נקבל  בתמורה, כאן יהיה פירוט מלא של כל הדברים הנצרכים.

 

מה כלול בחבילת צילום לחינה?

ישנו מגוון רחב של מוצרים זמינים בצילום אירוע. חשוב לוודא שהם נכללים בחבילה שאתם בוחרים. בואו והתרשמו ממה שכלול בחבילה שאנו מציעים לכם. ב-2650 ₪ תיהנו מכל הטוב שיש לנו להציע:

  • צילום תמונות סטילס
  • הדפסת מגנטים
  • צילום ווידאו
  • עריכת סרט הווידאו
  • אלבום דיגיטלי מעוצב ומפואר (30*60)
  • דיסק און קי עם כל החומרים.
  • תמונת קיר

וכמובן, כל הדברים האלו הם תחת השירות והמקצועיות שביכולתנו להעניק לכם לחוויית חינה מושלמת.

 

מה עוד חשוב לבדוק?

בנוסף לסוג החבילה חשוב לבדוק עוד מספר פרמטרים שיבטיחו צילום איכותי ומקצועי לאירוע מושלם.

 

כלים ותאורה

פרטי חבילת החינה אמורים לכלול את סוגי הכלים והמצלמות שיהיו באירוע. יש לדעת באיזה ציוד הצלם מתעתד להשתמש כדי לוודא שהתוצאה תהיה צילום באיכות גבוהה. בתמונות המתבצעות בחוץ ולא במקום סגור יש צורך לתת גוונים או תאורה מיוחדים. יש לציין את הדבר בחבילה, וחשוב לוודא שיש לצלם את הציוד והכלים התואמים למצבי קיצון של תאורה.

 

עריכת תמונות

על החבילה להיות ייחודית עבורכם בתחום עריכת התמונות. האם יישנו אותן באופן דיגיטלי? האם ישפרו אותן כדי לספק צבעים חדים או עזים יותר? האם ישפרו בכללי את התמונה? החבילה צריכה לכלול עריכה של מספר תמונות שנקבע מראש שתהיינה חלק מהאלבום שייתן הצלם.

 

אז מה מקבלים בחבילת צלם לחינה?

לסיכום,  חבילת הצילום לחינה שלנו כוללת צילום סטילס לאורך כל האירוע והדפסת מגנטים. אלבום תמונות מעוצב ומפואר בגודל 30*60, צלם וידאו שמלווה אתכם כבר מההתחלה וכמובן עריכה של סרט הווידאו. בנוסף אנו מעניקים דיסק און קי עם כל החומרים ותמונת קיר מושלמת במתנה. וכל זאת בשילוב לציוד איכותי ועריכה מקצועית ואוהבת לכל תמונה. אז מזל טוב! והמון שמחה וחיוכים למצלמה!

צלם חינה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא