אמריקה זה כאן – הכירו את משחק הלייזר טאג

נדמה שבזמן האחרון כולם מסביב מדברים רק על דבר אחד – הלייזר טאג. שכן, לא משנה לאן אנחנו הולכים, אנו שומעים על ילדים ומבוגרים שמספרים חוויות ממשחק הלוחמה הייחודי. כדי להעלות את המודעות לתחום ולאפשר לכל דורש לדעת מה זה לייזר טאג ולמה כולם מדברים עליו, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא. הישארו אתנו ותוכלו גם אתם להכיר אותו ממש מקרוב.

 

רגע, איך בכלל אספתם את כל המידע בנוגע ללייזר טאג?

האמת היא שלא היה לנו קשה לרכז את כל הפרטים החשובים על לייזר טאג. שכן, כל מה שהיינו צריכים לעשות זה לפרסם פוסט בפלטפורמות שיש בהם ילדים צעירים ולשאול אותם מה הם יכולים לספר לנו על הדבר המדובר ביותר. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 100 תגובות, חלק מהן חזרו על עצמן עם מידע שהופיע כבר קודם לכן. כך שהיינו צריכים לשבת ולקרוא בסבלנות את כל המידע. רק לאחר שקראנו את כל הפרטים, ריכזנו את אלו החשובים ביותר במדריך זה ועכשיו, נותר לכם רק לשבת ולקרוא אותם בעיון רב.

 

תכירו את הלייזר טאג

לייזר טאג נחשב למשחק לחימה ואסטרטגיה מוכר ביותר בקרב ילדים ומבוגרים. משחקי לייזר טאג מדמים מצב של לוחמה עם נשק. המשתתפים במשחק בעצם יורים אחד על השני בזמן שיש בידם נשק חם שנראה עבורם כאמתי לגמרי. כלי הנשק של משחק זה נראים ממש אמתיים בגלל שהם חלק מטכנולוגיה חיישן אינפרא אדום שנמצאים על הגוף של כל המשתתפים במשחק. כאשר הירי של הלייזר על עבר היריב נקלט על ידי מגע של קרן הלייזר עם חיישן, מסומנת עליו פגיעה.

 

אין כל סכנה במשחק הלייזר טאג

שמענו לא פעם על הורים שתהו לגבי המשחק ושאלו אם מדובר במשחק שמסכן את הילדים. אנו יכולים לומר לכם כעת בבירור כי אין סכנה במשחק. אלו בעצם קרבות לייזר שמזכירים קצת את משחקי הפיינטבול שמוכרים לכולנו. רק שפה, במקום שימוש בכדורי צבע, נעשה שימוש בלייזר.

 

מי יכול לשחק במשחקי הלייזר טאג ומתי?

ילדים צעירים ועד מבוגרים יכולים לשחק במשחקי הלייזר טאג. מדובר בעצם ביום כיף של ממש שמאפשר למשתתפים להרגיש כאילו הם לוקחים חלק בקרב אמתי. יתרון משמעותי במשחק זה זו העובדה כי יש צורך בהפעלת מחשבה ובנייה של אסטרטגיה. אפשר להגיע ולשחק במשחק זה כחלק מימי כיף, למשל:

  • יום כיף לעובדים
  • מסיבת יום הולדת
  • מפגש משפחתי ועוד

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שחשוב שתדעו על משחק הלייזר טאג שמשגע את אמריקה וישראל. כעת, כשיש לכם את המידע הדרוש, נותר לכם רק להזמין חברים ולצאת לשחק איתם כדי שתוכלו לחוות את ה"קרבות" בעצמכם. אל תשכחו לחזור אלינו ולספר איך היה לכם! נשמח לשמוע חוויות.

לייזרים

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא