ארבעה מופעים מהנים לכל המשפחה

מחפשים פעילות ערכית, מעניינת ובעלת ערך שיכולה לסחוף את כל המשפחה? תאטרון מאז ומתמיד היה אחת מהפעולות הפנאי האהובות על בני האדם. האור בעולם כבה ואור עולה על הבמה ואתם נכנסים לעולם שכולו קסם, רגש והנאה. לכל תאטרון גדול בארץ יש מחלקת ילדים או הצגות שמכוונות לכל המשפחה.

זאת דרך נהדרת לחשוף את הילדים כבר מגיל צעיר לצורות אומנות חדשות ובראשן תאטרון. תאטרון משלב ריקוד, שירה, משחק, עיצוב תפאורה, עיצוב תאורה ועוד פריטים רבים שביחד יוצרים חווית חושית מרתקת. מדובר באירוע אומנותי חוויותי ופעמים רבות בלתי נשכח.

 

תאטרון הוא פעילות משפחתית מצוינת

תאטרון יכול להיות פעילות משפחתית מושלמת – הוא לא רק מהנה – הוא גם מעניק לכם שעה ערכית ואומנותית בלתי נשכחת שיכולה לפתוח נושאי שיחה משמעותיים בינכם לבין הילדים שלכם. אז אם אתם מחפשים פעילות שמשלבת בין ערך, הנאה וגיבוש משפחתי – תאטרון זו התשובה שלכם. בין אם החלטתם על מחזות זמר, הצגת ילדים או כל סוג אחר של מופע – תהיו בטוחים שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת.

מופעים מהנים לכל המשפחה

 

איך בוחרים מתוך השפע הרב שיש בארץ?

חפשו הצגה שבאמת יכולה לעניין אתכם ואת הילדים שלכם, עם סיפור מרתק ועולם ערכי עשיר. התאימו את ההצגה לגיל הילדים ואם יש פערים גדולים, אולי עדיף לקחת כל ילד בנפרד. הצגות ומחזות זמר מעולים יכולים גם להתאים לכל המשפחה, חשוב לקרוא קצת על ההצגה לפני ולראות שהיא אכן רלוונטי עבור כולכם.

 

בחרנו עבורכם את שלושת המופעים הכי מהנים ומרגשים של העונה הקרובה!

דירה להשכיר – התיאטרון שלנו

מה יותר כיף מאשר לקחת את הילדים להצגה? הצגות ילדים בשבת הן פעילות מושלמת! ההמלצה הראשונה שלנו מככבת בימי שבת בכל רחבי הארץ! העיבוד המעולה של ״התאטרון שלנו״ לספר ״דירה להשכיר״ לכדי הצגה סוחפת, מצחיקה ומלאת ערכים מומלץ מאד! הילדים זוכים לראות את הספר שבוודאי הקראתם להם הרבה פעמים, מתעורר לחיים.

את הדמויות שהם מכירים כל כך טוב, מדברות, חיות ומתמודדות עם הקונפליקטים של הדיירים בבניין. בנוסף בגלל שמדובר בקלאסיקה שאולי גם אתם ההורים, מכירים מהילדות, גם אתם תשאבו הנאה רבה מההצגה המקסימה הזו. חשוב לדעת שהיא מתאימה לגילאי 2-6 יכול להיות שילדים גדולים יותר לא יתחברו להצגה, אך כמובן שזה תלוי ילד.

 

הלהקה!

עיבוד בימתי מצוין לסרט הישראלי ״הלהקה״. מדובר באחת הקלאסיקות הישראליות הכי מפורסמות, נכס צאן ברזל של החברה הישראלית. המחזמר מצחיק, מלא שירים שכולנו מכירים ויודעים בעל פה ומשוחק בצורה נהדרת. ״הלהקה״ מתאימה לצפייה עם ילדים בוגרים יותר. בני הנוער שלכם בטוח יתחברו להצגה, לדמויות להומור וגם לקשיים של הדמויות. זו דרך נהדרת לדבר על ערכים כגון: ציונות, ישראליות וחיבור לצביון הישראלי.

 

 אבא עושה בושות – מאיר שלו – בכיכובו של עודד פז

ההמלצה האחרונה שלנו היא גם עיבוד לאחד הספרים הישראליים הטובים ביותר. הצגה שמתאימה אפילו עד גילאי 10 ומאפשרת לכם לקחת את הילדים הצעירים שלכם להצגה מצחיקה, מרתקת ומלאת ערך שקצת צוחקת על ההורים – אין גיבוש משפחתי טוב מזה! אז בחרו את ההצגה שהכי מתאימה למשפחה שלכם, הזמינו כרטיסים וצאו להרפתקה משפחתית קסומה!

הסתגלות מעולה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא