אתה טס להופעת סטנדאפ בחו"ל? 6 דברים שחשוב לעשות לפני

הופעה בחו"ל היא חוויה בלתי נשכחת, על אחת כמה וכמה כשמדובר במופע סטנדאפ בו מככב הסטנדאפיסט או הסטנדאפיסטית האהובים עליכם. עם כל ההתרגשות, אפשר לשכוח את הדברים שחשוב לדאוג להם לפני הטיסה. על מה אנחנו מדברים? ריכזנו לפניכם את כל הדברים שאם תזכרו, יהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

 

1. הזמינו טיסה

טוב, לא הייתם שוכחים להזמין כרטיס טיסה ואם כן, כדאי שתבדקו את זה… אבל אולי אתם מסוג האנשים ששוכחים לשריין מקומות מראש ומחכים לדקה ה-90. אם כן, תדעו שזה עולה לכם לא מעט כסף ואם תשכילו להזמין טיסה מראש, תחסכו עשרות דולרים (לכיוון!) במקרה הטוב. בנוסף, ככל שתמתינו עולה הסיכוי שלא יהיו טיסות בשעות נוחות במועד המתוכנן וחבל שתפספסו את ההופעה או תגיעו אליה סופר עייפים או כעוסים.

תזמין טיסה

 

2. ריכשו ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא זה שידאג לכם במקרה של מחלה או חלילה פציעה בחו"ל, אבל לא רק – חבות נגד צד ג'? בדיקות הריון? החמרה במצב רפואי קיים או אולי קיצור (או ביטול לא עלינו) של הנסיעה? כל אלה ועוד הם דברים שביטוח הנסיעות ידאג לשלם או לפצות אתכם בגינם. כדי לבחור את הביטוח המתאים מומלץ להיכנס לאתר מישורים ביטוח שם תוכלו לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ולבחור את הביטוח המדויק עבורכם.

 

3. סיגרו מלון מפנק

אם כבר מופע בחו"ל, כדאי שתיהנו גם מכל המסביב ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר לבחור מלון מפנק בלוקיישן אטרקטיבי ושאר פסיליטיז שתמיד חלמתם עליהם. זה לא חייב להיות אחד יקר, להפך – ממש כמו בטיסה, ככל שתקדימו להזמין מקום תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר.

 

4. הזמינו מקום במסעדה שווה

אם נודה באמת, אוכל הוא אישו ברמה כזו או אחרת עבור כולנו, ודאי כשמדובר בחופשה בחו"ל. אז גם אם אתם מסוג האנשים שלגמרי סבבה עם מקדונלדס, כדאי שתדעו שיש עוד רשתות… וברצינות – עשו עם עצמכם חסד וביחרו לפחות מסעדה איכותית אחת להשקיט בה את רעבכם. האמינו לנו, מדובר בחוויה משנת חיים.

שריינו מקום

 

5. ביחרו סיור מסקרן

בדרך כלל טיסות שתכליתן לצפות במופע סטנדאפ (או כל מופע אחר, לרבות משחקי כדורגל וכיו"ב)  קצרות ומסתכמות בסופ"ש או קצת יותר (ולעיתים אפילו פחות), מה שאומר שהזמן שלכם ביעד מוגבל. במקרה זה, סיור הוא הפתרון המושלם ואם יש אפשרות לאחד בעברית, מה טוב. המלצה שלנו – אל תוותרו על סיור שעובר בין כל האטרקציות המרכזיות או עוסק בנושא שמרתק אתכם.

 

6. סעו בשלום וחיזרו לשלום

זהו זה? סגרתם הכל? עכשיו אפשר לארוז מזוודה (או להכין צ'ק ליסט) ולשבת רגל על רגל עד הטיסה. העיקר, תשמרו על עצמכם ואל תשכחו ליהנות!

סע בשלום

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא