אתם מתחתנים? קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם להישאר רגועים ביום המאושר

חתונה היא אירוע מרגש, אבל גם מלחיץ. ביום החתונה בני הזוג המתחתן עתידים להיכנס ללא מעט מצבים מלחיצים או סתם לבלת״מים שיכולים לתפוס אותם לא מוכנים. בשביל להתכונן לרגעים כאלה כראוי, יש כמה טיפים שיעזרו לכם להישאר רגועים ביום המאושר. קבלו טיפים להתחתן ברוגע.

 

תקשרו את הרגשות שלכם

אי שיתוף יכול ליצור לחץ וכעס אצל שעלולים לצאת במקומות הלא נכונים על הפרטנר שלנו. אין ספק שכל הזוגות נתקפים בפחדים וחרדה ביום החתונה, שבו הכל סובב סביבם והם משחקים את התפקיד הראשי. על כן, שיתוף הרגשות שלנו ביום החתונה הוא חשוב מאוד כדי להקל על עצמנו להגיע רגועים לחופה, וגם להצליח לגרום לסובבים אותנו להבין למה אנחנו מהלכים על קוצים.

תקשר את הרגשות שלך

הקיפו את עצמכם בחברים ומשפחה תומכת

זה יום החתונה שלכם, נכון שאתם אחראים על האירוע הגדול, אבל יש גם לא מעט קרובי משפחה וחברים שעוזרים לכם לבצע כל מיני משימות שקשורות להפקת וארגון האירוע. אם אתם לחוצים או חוששים מכך שמשהו לא מתנהל באופן תקין, בקשו מאחד מחברי המשפחה או מהחברים שיעזרו לכם.

בין אם מדובר בסידור פרחים שלא נראה לטעמכם או שאתם חייבים משקה דחוף – אל תתביישו לבקש עזרה. אם אתם מתחתנים באזור הדרום, דעו כי רכישת זרי פרחים באשדוד ממקום איכותי תספק לכם שקט נפשי.

 

3 – אל תיקחו ללב אם משהו לא יוצא לפועל

תזכירו לעצמכם שזה לא סוף העולם אם הבלונים לא נראים בדיוק כמו שרציתם, או שהמפות בשולחנות לא בדיוק בצבע שחשבתם. דברים קטנים כאלה עלולים להשתבש, אבל אין זה אמור להוציא אתכם משלווה או לעורר בכם לחץ ועצבים.

גם אם קישוטי הרכב שלכם נהרסו, תמיד תוכלו לשלוח את אחד החברים שידאגו לזה מעכשיו לעכשיו. באזור הדרום, רצוי להשתמש בשירותי קישוט רכב חתן כלה באשדוד על מנת למנוע נסיעות מיותרות לאזורים מרוחקים ברחבי הארץ.

 

4 – אל תשכחו לאכול

לחץ מוריד תיאבון. לקראת החתונה הזוג נכנס ללחץ ולעיתים שוכח לבצע פעולות בסיסיות כמו לאכול. תזכירו לעצמכם את העובדה הפשוטה הזאת. גם אם אתם לא מרגישים רעב, עדיף שתכניסו משהו קטן לפה מאשר שתגיעו עייפים וללא אנרגיות לחופה, מה גם שחייבים לאכול לפני ששותים אלכוהול וחבל שתשתכרו מוקדם מדי בחתונה שלכם.

 

5 – הניחו את הטלפון בצד

דאגתם כבר לכל, אז עכשיו ביום החתונה – אתם לא צריכים לדאוג לכלום. אין צורך לשרוף את הזמן ביום החשוב הזה בטלפון הסלולרי, שידוע בהיותו אחד מבזבזני הזמן הגדולים ביותר. אין צורך שמשהו ברשתות החברתיות ימשוך את תשומת הלב שלכם ביום הכי חשוב שיש. אם מישהו מחפש אתכם, שיפנה לחברים הקרובים או למשפחה, כי אתם עסוקים בהכנות לאירוע הגדול בחייכם… באיזי.

מתחתן

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא