אחת ולתמיד – איך בוחרים מופע שיתאים לקהל באירוע?

כאשר רוצים להתאים קטע בידור באירוע, כמו זמר, סטנדאפיסט, אמן חושים, להקה עם סגנון מסוים, רקדנים ורקדניות ועוד, חייבים לדעת בראש ובראשונה, מי הוא סוג הקהל, האם הוא מבוגר יותר, צעיר יותר, קהל פתוח או קהל נוקשה ועוד. זיהוי הקהל ואפיונו הכרחי ביותר למען הופעה מצוינת שידברו עליה שנים אחר כך. אחרת, אם לא נאפיין מראש את הקהל שיישב מול הבמה, סביר להניח שכל המסיבה תהיה אכזבה וכישלון.

 

הצורך בהתאמת הופעה טובה וראויה באירוע חברתי, הוא קריטי ביותר

חברות רבות ברחבי הארץ והעולם, עורכות מידי פעם מפגשים חברתיים ואירועים שונים במסגרת חגים או ציון תאריכים כמו 50 שנים לחברה, עובד השנה, מחלקת החודש ועוד. בדרך כלל מפגשים אלו הם יותר בסגנון גיבוש חברתי, כמו ארוחת ערב טובה במסעדה נחשבת או אולי הופעת בידור כלשהי.

מי שאמון על סגירת האירוע עם הספקים  חייב להכיר את קהל היעד שיגיע לחגוג במסיבות אלו משום שמספיקה פעם אחת שמסיבה כזאת "נופלת" ואז זה כתם לשנים אחרי כן. לכן, בראש ובראשונה חייבים לאפיין את הקהל שיגיע כדי שלא לגרום לו חלילה לאיזשהו אי נוחות, או מבוכה כלשהי.

לדוגמא, אם מדובר בחברה שעורכת מסיבת גיבוש חצי שנתית וחברה זאת בעל צביון דתי מסורתי, כמובן שמארגני האירוע לא יביאו סטנדאפיסט שמספק בדיחות בעלות אופי מיני או בדיחות בעלות אופי אתיאיסטי, אלא, הם ייפנו יותר לכיוון אמן חושים שאוהבים או לחילופין מנחה שמספר בדיחות ומקליל את האירוע או אפילו הרצאה מעניינת ומרתקת שמועברת בהומור.

מופעים לאירועים

המגוון הוא גדול, עצום ומאוד קשה לבחור

מארגני אירועים הן בחברות והן בתחום הפרטי, מתקשים מדי פעם להחליט על אילו מופעים לאירועים כדאי להם לבחור ולכן הם יעדיפו ללכת על הופעה שהיא יותר בסיסית שכולם אוהבים ומכירים.

למשל בימי הולדת לילדים עד גיל 10 אפשר בהחלט להזמין מפעיל או מפעילה בסגנון הישרדות, ספא, טיק טוק, ג'ונגל ועוד. ואם מדובר על אירועים חברתיים במסגרת של משרד, אפשר ללכת לכיוון של מופע קרקס משובח או סטנדאפיסט מוכר, זמר, ערבי קריוקי מיוחדים, להקה שמנגנת מוסיקה לפי סגנון כלשהו ועוד.

 

לסיכום – חוויות רעות זוכרים לטווח הארוך אבל חוויות טובות זוכרים לטווח הקצר – ראו הוזהרתם!

כולם יודעים שברגע שחווים חוויה גרועה אחת בלבד, זהו, זה מלווה אותנו לעוד שנים ארוכות ולכן כשמתארגנים לחגוג אירוע כלשהו, לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים, בטח לא כשמדובר על ימי הולדת ואירועים חברתיים אחרים. המוטו באירועים הוא – "ללכת על בטוח" אבל בגלל שיש צורך בשינוי וגיוון חייבים למזער נזקים ולכן תמיד כדאי להישאר באזור של הקלאסיקה.

אז כמו במשפט המפורסם "דע את עצמך" ככל שתכירו את קהל היעד שלכם ככה הדרך להצלחת האירוע בטוחה יותר.

מופעים לאירועים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא