האם מסך גלילה למרפסת יפתור לכם את פינת הישיבה להורים ביום ההולדת הקרוב

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער ברחבי הרשתות החברתיות שנוגע לסרטון חגיגות יום הולדת שפורסמו על ידי צעירה מפורסמת שאתם וודאי מכירים. אם מסיבה מסוימת לא נתקלתם בסרטון או בשיח הער שבא בעקבותיו, נציין בפניכם שהשיח נוגע ליום ההולדת שחגגו לצעירה המוכרת בזמן שקרני שמש הסתירו את מרבית הנוכחים במקום. הדבר גרם לנו לחפש עבורם פתרון הצללה. הישארו אתנו ותגלו אם מסך גלילה יאפשר להם לקיים ימי הולדת מוצלים ונעימים.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מצד גולשים שהגיבו לסרטון המדובר ברשתות החברתיות והציעו פתרון הצללה. פנינו פשוט אל 3 גולשים באופן אקראי ושאלנו אותם אם הביקורת שכתבו על הסרטון מבוססת על ידע אמין. שכן, אנו מחפשים פתרון שיאפשר למשפחה המפורסמת ולמשפחות אחרות לחגוג את ימי ההולדת שלהם בפינת הישיבה שבמרפסת על הצד הטוב ביותר. לשמחתנו, גולש אחד ציין שיש לו מסך גלילה שכזה במרפסת של הבית, כך שהוא יודע מקרוב אם מדובר בפתרון מומלץ או שלא.

 

האם מסך גלילה יפתור את המצב?

רפאל, בן 40 מהצפון הישן של תל אביב הוא הגולש שסייע לנו בכתיבת המדריך. ברגע הראשון ששוחחנו עמו בטלפון, הוא ציין בפנינו שיש לו כבר מעל עשור מסך גלילה למרפסת שמאפשר לו ליהנות מהצללה מלאה. לדבריו, אם המשפה המוכרת תשתמש במסך גלילה, היא תוכל לשבת בפינת הישיבה להורים ללא שום בעיה.

 

העניין לא נפתר כאן – יש הליך שצריך לעבור

רפאל ציין שמי שבוחר להתקין מסך גלילה למרפסת צריך לדעת כמה עובדות חשובות:

  1. צריך למצוא חברה מומלצת ואמינה לבצע בה את הרכישה
  2. חשוב לוודא מראש שמדובר במסך גלילה איכותי ועמיד
  3. אפשר לבחור את מסך הגלילה בעיצוב שמתאים לכם

 

הטיפ של רפאל בבחירת מסך גלילה למרפסת

עוד ציין בפנינו רפאל כי יש לבדוק היטב את החברה ממנה קונים את מסך הגלילה. לדבריו, צריך לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת טרם הרכישה. הכוונה היא שאם מישהו המליץ לכם על חברה מסוימת, אל תצאו מיד לבצע את הרכישה דרכה. אלא, קודם כל תכתבו את שמה ברחבי הרשת ותקראו חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שרכשו דרכה. כך תוכלו לקרוא באופן מעמיק אם מדובר במסך גלילה איכותי שמחזיק מעמד לאורך שנים (בדיוק כמו זה שיש לרפאל בדירה כבר שנים ארוכות).

 

כמה מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על מסך גלילה והעובדה כי הוא יפתור לכם את פינת הישיבה להורים ביום ההולדת הקרוב. בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות לרפאל על הליווי המסור ועל המידע המפורט שמסר לנו. שכן, בזכותו מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות בנושא.

בניין

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא