הבנים והבנות – 4 פעילויות לילדים שמתאימות גם לבנים וגם לבנות

רוצים להפעיל את הילדים? להעסיק אותם בפעילויות מהנות וחווייתיות? קבלו רעיונות מעולים שיעזרו לכם למלא להם את היום, להפעיל את הילדים ולגוון להם את השגרה עם עיסוק מרתק, מהנה ונעים עבורם.

 

פעילויות שמתאימות לבנים ולבנות גם יחד

  1. משחקי הרכבה

משחקי הרכבה הם תעסוקה נהדרת ומהנה. ילדים שאוהבים להרכיב מסוגלים לשקוע בעולם של דמיון והנאה, להרכיב, לפרק ולשפר את הביצועים שלהם. גם בנים וגם בנות יכולים ליהנות מפעילות כזו. אם כי תמיד חשוב לדעת שיש מבחר נרחב של צעצועי הרכבה, לא כל ילד אוהב כל צעצוע. לא כל משחק הרכבה מתאים לכל ילד לפי הרמה שלו. לכן נכון להציע לילדים מגוון נרחב של משחקי הרכבה. גם בשביל הגיוון וגם בשביל להציע לו גירויים שונים ולאתגר אותו עם צעצועי הרכבה שמושכים אותו.

 

  1. דפי צביעה

פעילות וותיקה ומוכרת שגם אנחנו וההורים שלנו מילאנו בה את הזמן הפנוי שלנו. אבל ככל הנראה מדובר על תעסוקה טובה ומהנה שמתאימה גם לילדים שלנו כיום בשנת 2022. כמובן שכיום יש מבחר מדהים של דפי צביעה בתחומי עניין שונים; דפי צביעה פוקימון, דפי צביעה לפי עונות שנה וכדומה. כמו כן אמצעי הצביעה – הטושים והצבעים שנמצאים כיום במגרות של הילדים מגוונים יותר והצביעה בהם נעימה ומרשימה הרבה יותר. אכן, דפי צביעה יכולים למלא זמן לא קצר לילד ולילדה, במיוחד אם הם צובעים בזוג או בקבוצה. מעבר להנאה חשוב לציין את התועלת של הצביעה – ילד שצובע מחזק את שרירי הכתפיים ומפתח את המוטוריקה העדינה שלו, הוא לומד לשים לב לפרטים קטנים וצובר חוויה של סיפוק.

 

  1. משחקי חצר

ריצה ופעילות גופנית הם דברים חשובים מאוד לבנים וגם לבנות. נכון, בנים יהיו לרוב יותר אקטיביים ויבצעו פעולות דרמטיות יותר, אבל גם בנות צריכות לטפס, לרוץ ולקפוץ. הפעילות בחצר היא תמיד חשובה ומועילה בהיותה משרתת את הכושר הגופני ושורפת קלוריות. ילדים מפתחים את המוטוריקה הגסה שלהם וצוברים מיומנויות מרחב נוספות.

 

  1. יצירה

ילדים אוהבים ליצור. יש מגוון טכניקות יצירה והמון אפשרויות. יש יצירות שכוללות גזירה והדבקה, יצירות פיסוליות, יצירות בעץ וכן יצירות שכוללות הברגה ושימוש בפטיש. לכל ילד צריך למצוא את פעילות היצירה המתאימה לו לפי התחביבים ותחומי העניין שמושכים אותו.

 

לסיכום נושא פעילויות שמתאימות לילדים ולילדות

יש לא מעט הבדלים בהתנהגות ובפעילויות של בנים ובנות. אך יש בהחלט פעילויות שמתאימות גם וגם. מה שאומר שאם אתם מחפשים להעסיק ילדים יחד תוכלו להתאים להם פעילות שמתאימה לשני המגדרים. דפי צביעה זה רעיון נהדר, משחקי הרכבה אהובים מאוד, משחק בחצר יענה גם הוא על הצורך וגם שעת יצירה תעסיק את הילדים נהדר.

מחברות

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא