הזמנת סטנדאפיסט לאירוע

מארגנים אירוע ומחפשים אטרקציה שתגרום לאורחים שלכם להתלהב וליהנות יותר מכל אירוע אחר בהם הם השתתפו? אתם לא לבד. בין אם מדובר באירוע חברה, בחגיגות יום נישואין, בחתונות או אפילו בבר ובבת מצווה – אנשים כיום מחפשים אטרקציה ייחודית בין שלל הפעילויות שקיימות בשוק.

בין כל ההיצע הגדול הזה, אנו ממליצים לכם להזמין סטנדאפיסט לאירוע שלכם. הופעת הסטנד אפ תשדרג בכמה רמות את הערב שלכם, תגבש את האורחים ותגרום להם לערב של פאן, צחוק וכיף נטו, ותשאיר להם חוויה טובה מהערב הייחודי. אז מה צריך לעשות בעצם על מנת להזמין את הסטנדאפיסט המתאים ביותר לאירוע שלכם? המשיכו לקרוא את הכתבה.

 

חשבו עם עצמכם מה אופי האירוע שלכם

האם אתם מתכננים חתונה עם אורחים במגוון גילאים, מהאחיין הקטן, דרך החברה מהתיכון ועד הבוס מהמשרד, או שהאירוע שלכם מיועד עבור חברות בת מצווה שהן כולן באותו גיל? הסתכלו על רשימת האורחים שעתידה להגיע לאירוע, על חתך הגילאים ועל אופי האנשים.

לאחר מכן שאלו את עצמכם מה סוג הופעת הסטנד אפ שתהיה מתאימה ביותר לאירוע שלכם? סטנדאפיסט שצוחק על ענייני זוגיות ומשפחה, אחד כזה שיעלה אורחים לבמה ויעשה איתם קטעים מאולתרים, או שאמן הבמה שיבוא עם קטעים מפורסמים שלו הוא האחד שישמח ביותר את האורחים שלכם?

 

אספו המלצות על סטנדאפיסטים לאירוע

כמו אצל כל ספק או בעל מקצוע, גם כאן – המלצות של לקוחות קודמים של אמן הבמה יעשו עבורכם עבודה לא רעה בכלל. חפשו סרטונים של הסטנדאפיסט ברשתות החברתיות או באתרים המייצגים אותו ובדקו האם הוא מצחיק אתכם ואם הוא יצחיק גם את אורחי האירוע שלכם.

בררו עם צופים קודמים של הסטנדאפיסט האם האמן זורם, מצחיק, קליל וקשוב לקהל. סטנדאפיסט טוב הוא אחד שיהיה גמיש עם תגובות הקהל, אחד שיידע להפוך הערה של צופה מהקהל לבדיחה עסיסית, וכזה שלא יפחד משתיקות מביכות של בדיחות שקצת פחות צלחו. עשו לעצמכם רשימה של מספר סטנדאפיסטים שיתאימו לקהל היעד שלכם ושהם מצחיקים לדעתכם.

 

התאימו את הסטנדאפיסט לגובה התשלום שתכננתם להוציא באירוע

נכון, הופעת סטנד אפ באירוע היא דבר חדשני, מקורי ומגניב בטירוף, אך אין צורך להשתגע עם עלות ההופעה ולשלם עליו מחיר גבוה בהרבה מזה שתכננתם להוציא על אטרקציה באירוע. מחיר הופעת סטנד אפ יכול להיות נמוך יחסית ולהסתכם ב2000 שקלים, אך יוכל להגיע גם לגובה של 10,000 שקלים.

סטנדאפיסטים מוכרים יותר בדרך כלל גובים מחיר גבוה יותר עבור ההופעה שלהם, לכן אם התקציב שלכם מוגבל או נמוך יחסית, העדיפו להזמין לאירוע סטנדאפיסט מפורסם קצת פחות. זכרו – אמן במה פחות מוכר, בהחלט יכול להיות מצחיק באותה מידה כמו אחד מפורסם, ואפילו יותר ממנו, וככל הנראה הוא יגבה עבורכם תשלום נמוך בהרבה.

מצד שני, אם חשוב לכם להזמין סטנדאפיסט מפורסם לאירוע שלכם, אחד שיעלה עם בדיחות מוכרות ושימשוך את הקהל עוד לפני שהתחיל להופיע, אתם לגמרי מוזמנים ללכת על זה, פשוט זכרו כי תצטרכו להרחיב קצת את הכיס שלכם.

 

במה תלויה עלות הופעת הסטנד אפ באירוע?

חוץ מהניסיון ומהוותק של אמן הבמה, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על המחיר שתצטרכו לשלם עבור ההופעה. קודם כל – מספר האנשים שיצפו בסטנדאפיסט. ככל שמספר המוזמנים שעתידים להשתתף באירוע יהיה גדול יותר, כך מחיר ההופעה יעלה, משום שעל האמן למשוך קהל רחב יותר של צופים במהלך המופע ולשתף אותם בבדיחות שלו.

מיקום האירוע משפיע גם הוא על עלות העסקה, משום שבדרך כלל תצטרכו לשלם את דמי הנסיעה ואת דמי הדלק של הסטנדאפיסט ושל עובדי הבמה שלו אם ישנם כאלה. על כן, אמן במה שמתגורר במקום סמוך לאירוע שלכם – יגבה מכם תשלום נמוך בהרבה, קחו זאת בחשבון.

כמו כן, אם אתם מתכננים להזמין לחתונה שלכם סטנדאפיסט שינחה עבורכם את החופה, וגם יצחיק אחר כך את כל האורחים ברחבת הריקודים – שימו לב כי זמן ההופעה הכולל קובע גם הוא את המחיר, כאשר הופעה ממוצעת אורכת כשעה.

אם אתם מתכננים אירוע בשעות הבוקר או הצהריים, הרווחתם, כי ככל הנראה הופעת הסטנדאפיסט תהיה זולה יותר בשעות ביום, שכן כך האמן יוכל להרוויח שתי הופעות ביום, ויש סיכוי גדול שהוא ייקח מכם נמוך יותר עבור הופעה ב12 בצהריים, בה בכל מקרה הוא לא תכנן לעבוד.

 

בחרנו סטנדאפיסט לאירוע, שילמנו לו, מה עכשיו?

שאלה מצוינת. בגדול אין לכם הרבה מה לעשות, חוץ מאשר לחכות שיגיע מופע הסטנד אפ במהלך האירוע ופשוט ליהנות ממנו. אם יש לכם בראש רעיונות לנושאים שהייתם שמחים שהסטנדאפיסט יצחק עליהם בהופעה, כמו בדיחות משותפות של החברים מהתואר או של בני המשפחה, אתם לגמרי מוזמנים לבקש זאת מהאמן, וגם לספר לו על עצמכם קצת רקע אישי כדי שהוא יוכל להריץ כמה בדיחות על חשבונכם בין לבין.

ומצד שני, אם ישנן נקודות רגישות שנוגעות לחלק מהאורחים ואתם חושבים שעדיף שהסטנדאפיסט לא יצחק עליהן, הגידו לו זאת מראש, אנחנו לא רוצים ליצור מצב של אי נעימויות, אלא רק צחוק טהור.

 

צחוק צחוק, אבל האירוע שלכם ייזכר לדורות

הופעת הסטנד אפ תביא משב רוח מרענן לאירוע שלכם ותעשה את האירוע שלכם ייחודי בתוך שפע האירועים של התקופה הקרובה. צחוק והומור הן כלים שמחברים בין אנשים, משחררים הורמונים טובים מהגוף שלנו, והופכים אותנו לאנשים בריאים יותר בגוף וגם בנפש. אין מתאים יותר מסטנד אפ כדי לעשות את האירוע שלכם שמח ומקרב יותר, כי לצחוק על הכל – פשוט פותר כמעט כל בעיה.

זכרו לקחת הכל בהומור, גם אם הסטנדאפיסט בחר לצחוק עליכם, הרי זה מתבקש כשאתם המארחים של האירוע. ותתכוננו לכך שהאורחים שלכם יודו לכם על הערב המהנה הזה לעוד הרבה זמן. בהצלחה, ותהנו!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא