המדריך השלם להפקת חתונת השנה!

אז היום המיוחד הגיע ובן הזוג שלך סוף סוף הציע לך נישואין. אז אחרי החגיגות, השמחה של ההורים ושפע האיחולים שהחליטו להרעיף עליך, הבנת שצריך להתחיל לתכנן את חתונת השנה. עם זאת, את לא כל כך יודעת מה לעשות ותשמחי לקבל טיפים על מה השלבים שיגרמו לחתונה שלך להיות החתונה הכי שווה שהופקה אי פעם.

אל תדאגי, אנחנו כאן עבורך כדי לעזור במשימה! הנה המדריך השלם להפקת החתונה שאת כה חולמת עליה.

 

קבעו את התקציב שאתם יכולים להקצות לחתונה

חתונה זה לא עניין זול בכלל. עליכם להבין כמה אתם מוכנים להוציא על האולם, על המנות, על אטרקציות לחתונה, על צלמים, על דיג'יי והרשימה עוד ארוכה. לכן, עליכם להבין סדר גודל של תקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא ובהתאם למסקנה, תוכלו להחליט מה מבין הדברים יהיו מרכזיים יותר ועל אילו מהדברים אתם מעדיפים לחסוך.

קבעו את התקציב שאתם יכולים להקצות לחתונה

בחרו תאריך לחתונה

אם יש תאריכים שאתם יודעים שאתם מעוניינים להתחתן בהם בוודאות, כמו יום ההולדת של אחד מכם, היום שהכרתם או יום הצעת הנישואין (כמובן שנה אחר כך לפחות), אנחנו ממליצים לכם להתחיל ולחפש מקום אשר יש לו זמינות בתאריכים הללו.

אם אתם יותר גמישים ויודעים כי אתם מעוניינים להתחתן בחודשים ספציפיים – למשל בין סמסטרים אם אתם סטודנטים או אחרי ספירת העומר אם אתם לא מקיימים אירועים בימים אלו, תציעו מספר תאריכים אפשרי. בכל מקרה, יכול להיות שתעדיפו להחליט מראש באיזה יום בשבוע תרצו לקיים את החתונה מכיוון שהדבר משליך על תמחור האירוע (לרוב ככל שיותר מתקרבים לסופ"ש, למעט חתונת יום בשישי, המחירים יהיו זולים יותר).

בחרו תאריך לחתונה

בחרו את מקום החתונה

ברגע שאתם קובעים תאריך תוכלו להחליט איזה מקום הוא רלוונטי לקיום החתונה שלכם. אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את כמות האורחים אשר צפויים לאשר הגעה, את המיקום בארץ שאתם מעוניינים להתחתן בו ושיקולים נוספים כגון האם אתם מעוניינים לקיים את האירוע במקום פתוח או סגור.

 

מציאת ספקים

לאחר שיש לכם את התאריך והמקום, התחילו לחפש את הספקים כגון הדיג'יי, הצלמים והאנשים שמספקים את האטרקציות. הרבה פעמים ככל שתסגרו מוקדם יותר, הסיכוי לתפוס את אותם הספקים שאתם מעוניינים בהם יעלה.

 

שלחו "save the date" והזמנות לאורחים

לאחר שאתם בוחרים את האולם, ובמקביל לשלב בחירת הספקים, אנחנו ממליצים לכם כבר לשלוח סייב דה דייט כדי שאנשים ידעו לשריין את התאריך. בנוסף, את ההזמנות לחתונה אנחנו ממליצים לשלוח לפחות חודשיים לפני מועד החתונה.

 

בחרו את הבגדים אותם תלבשו

אחרי שסיימתם לסגור את כל הדברים אשר תלויים בתאריך, אנחנו ממליצים לכם לבחור את הבגדים אותם תלבשו הכוללים את שמלת הכלה (ואולי עוד שמלה) וחליפת החתן.

 

לסיכום

אם תסמנו וי על כל השלבים הללו, מובטחת לכם חתונה מושלמת. מזל טוב!

המדריך השלם להפקת חתונת השנה!

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא