זוהי הדרך המעניינת ביותר לעשות טיול לקירגיסטן

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט אנשים שבוחרים לעזוב את היעדים ה"רגילים" המשעממים וטסים אל קירגיסטן. בעקבות העלייה במספר הטסים ליעד המדובר, החלטנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק. שכן, בקרוב אנו צפויים לקבל חופשה מהעבודה ואנו מתכננים על היעד. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל המידע שאספנו בנושא, החלטנו לכתוב מדריך שיציג בפניכם את הדרך המעניינת ביותר לעשות טיול בקירגיסטן.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כשאנחנו שמים עין על יעד מסוים אנו קודם כל יוצרים קשר עם אנשים שהיו שם. זה בסיס מבחינתנו. שכן, כך, אנחנו יכולים לשמוע מקרוב את כל החוויות, היעדים, המסלולים, מקומות הלינה והמאכלים שנוגעים ליעד המדובר. אנו מציינים את המידע הזה כדי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם אנשים שהיו ביעד לפני כמה שנים והם מסרו לנו את הדרכים המעניינת ביותר לעשות טיול בקירגיסטן. אז תקדישו את הדקות הבאות לקריאה ותגלו מהן הדרכים הללו.

 

הדרך המעניינת ביותר של שירה מפתח תקווה

שירה חזרה לפני כמה חודשים מטיול בקירגיסטן. לדבריה, היה לה ברור שהיא לא מטיילת במקום לבדה. לכן, היא פנתה אל חברה שהוציאה טיול מאורגן לקירגיזסטן. שירה ציינה בפנינו שזו הדרך המעניינת ביותר לעשות את הטיול ביעד. שכן, כך מתאפשר לשמוע על התרבות, המאכלים והחיים שיש במקום. ברגע שהולכים לטייל לבד, לא מגלים את כל הפרטים הללו באופן מעמיק ולדעתה זה חבל.

 

הדרך המעניינת ביותר של שמעון מחיפה

שמעון יצא עם בת זוגתו, יפית, אל טיול ג'יפים ביעד. לדבריו, הוא שמע לא מעט המלצות על טיולי ג'יפים וטיולים מאורגנים בעולם עם מאסטר טריפ והוא החליט שהוא סוגר כרטיס לשלושה שבועות. הטיול עצמו ארך כשבועיים כמעט והוא אמר שנהנה מכל רגע. לדבריו, זו הדרך המעניינת ביותר לחוות את היעד, על גלגלים ותוך מעבר בין נופים שונים.

 

הדרך המעניינת ביותר של דוד מתל אביב

דוד הוא בחור צעיר שסיים את השירות הצבאי לא מזמן. לדבריו, הוא בחר להשאיר את הודו ודרום אמריקה מאחוריו ולנסוע אל יעד חדש שלא כולם נוסעים אליו אחרי צבא. דוד לקח איתו מוצ'ילה עם מעט בגדים וציוד טיולים ולדבריו, זו הדרך הטובה ביותר לחוות את קירגיסטן. שכן, הוא אומר שהכי טוב להכיר את היעד ברגליים. הוא ציין בפנינו שהנופים שם מרהיבים ויש טרקים לצד נחלים וחיות שמאפשרים לחוות את הטבע בעוצמה גבוהה מאוד.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עוד רגע המדריך מסתיים וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם שיש לכם 3 דרכים שונות לחוות טיול בקירגיסטן. כך שנותר לכם רק לבחור את הטיול המתאים לכם ביותר. מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיהנו מכל רגע! אל תשכחו לחזור ולשתף אותנו בחוויות שלכם.

טבע

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא