טסים לסטנדאפ בחו"ל? רכשו חבילות ESIM!

מי שמכירים את מופעי הסטנדאפ הבינלאומיים, יודעים שמדובר ברמה גבוהה שלא ניתן למצוא בארץ. זו הסיבה שגורמת לישראלים רבים לעלות על מטוס ולנחות ביעד אקראי, לא בשביל הנופים או הקניות, אלא רק בשביל הצחוק. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי שמתכננים לטוס למופע שכזה. בשורות הבאות נציג בפניכם את חבילות ה – ESIM המתקדמות שיאפשרו לכם לשהות בחו"ל בנוחות מקסימלית.

 

רגע, מה זה ESIM?

בחרנו להציג בפסקה הראשונה הסבר קצר אודות ה – ESIM שפונה למי שקיבלו המלצה בנושא, אך לא ידעו בדיוק במה מדובר. נציין שזוהי הדרך המתקדמת ביותר להתחבר לרשת הסלולרית מכל מקום בעולם. שכן, זוהי אפשרות שמבטלת את כרטיס הסים המיושן.

מי שיש ברשותו מכשיר סלולר מתקדם, יכול לבחור בחבילת גלישה ושיחות המתאימה לו, לסרוק את הברקוד ולהגיע ליעד בידיעה שהמכשיר הסלולארי יתחבר לרשת המקומית בן רגע. בשלב זה אתם מכירים את האפשרות המתקדמת מקרוב, כך שנותר לכם רק להעמיק ביתרונות של ה – ESIM  המדובר.

הֶסבֵּר

תהיו בטוחים שלא תאחרו למופע

ההמלצה לרכוש מראש חבילות ESIM לחול תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שתגיעו בזמן למופע הסטנדאפ. שכן, תהיה לכם חבילת גלישה זמינה שתשמש אתכם להגעה ממקום למקום. אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מגיעים ליעד שאינכם מכירים מקרוב. אם כך, כדאי שתדעו שחבילת הגלישה תאפשר לכם להתמצא תוך שימוש באפליקציות הבאות:

  • ווייז
  • גוגל מפות
  • אובר ועוד

 

חיסכון משמעותי בכסף

זה לא סוד, רכישה של כרטיסים למופעי סטנדאפ בחו"ל צפויה לרוקן לכם את הארנק. עבודה זו כנראה לא חדשה לכם. בחרנו להציג אותה, כדי לציין שתוכלו לחסוך בכסף מכיוון אחר. שכן, השימוש ב – ESIM יאפשר לכם לבחור בחבילה משתלמת שתחסוך לכם את עלויות הנדידה למפעיל הסלולרי הישראלי. אז אתם רוצים לשמור קצת כסף לבזבוזים, כדאי שתבחרו כבר עכשיו את החבילה המתאימה, כדי שלא תשכחו.

 

חיסכון משמעותי בזמן

אי אפשר לכתוב על ESIM מבלי לציין את הזמן שאתם צפויים לחסוך. נסביר בתור התחלה שלא תצטרכו להתמודד עם ניסיונות כושלים ומתסכלים כדי להוציא את כרטיס ה – SIM מהמכשיר. אם לא די בכך, אתם לא תצטרכו לבזבז זמן בעת הנחיתה בארץ.

נסביר שרבים מאתנו איבדו כרטיסי SIM במקומות שונים ברחבי העולם לפני שנים, בתקופה שבה הטכנולוגיה המתקדמת (ESIM) לא הייתה קיימת. כך שהם מצאו את עצמם מסתובבים בין חנויות פיזיות, כדי למצוא כרטיס סים חדש. בשלב זה אתם מבינים שמי שמכירים בקדמה הטכנולוגית, יוכלו להימנע מבזבוז זמן מיותר שכזה.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם יודעים שטיסה למופע סטנדאפ בחו"ל מצריכה בחירה בחבילת ESIM בשלב מוקדם. כעת, נותר לכם רק לבחור את החבילה שמתאימה ליעד ולצרכים שלכם ולנו נותר לאחל שתיהנו מהמופע.

מחוץ לארץ

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא