כך תכינו את התינוק לצילומי ניו בורן

צילומי ניו בורן הפכו להיות לשם דבר בשנים האחרונות. נדמה כי אין תינוק או תינוקת שהגיעו אל אוויר העולם בעשור האחרון ולא תועדו באופן ייחודי זה. הדבר גרם לנו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני הגולשים שלנו את הדרך הנכונה ביותר להכין את הבייבי שלהם לקראת צילומים שכאלה. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולגלות מה הם שלבי ההכנה החיוניים.

 

שלב ההכנה ה – 1 לצילומים: תחליפו חיתול

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בהכנה של תינוק לצילומי ניו בורן מבלי לומר מילה אחת על חיתול. אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שהבייבי שלכם יהיה נינוח במהלך הצילומים, עליכם לדאוג לכך שיהיה לו נעים. ההמלצה היא להחליף את הטיטול כמה דקות לפני הגעתה של הצלמת למקום.

שלב ההכנה ה – 1 לצילומים תחליפו חיתול

שלב ההכנה ה – 2 לצילומים: תדאגו שתהיה טמפרטורה נעימה בבית

חשוב מאוד לאוורר את הבית טרם הצילומים ולדאוג לכך שתהיה טמפרטורה נעימה בחדר. שימו לב, צילום ניו בורן לא מצריך מכם לחמם מידי או לקרר מידי את הבית. מספיק שהמזגן יהיה על 25 מעלות. שכן, התינוק עשוי ללבוש בגדים מינימליים במהלך הצילומים, וחשוב שלא יהיה לו קר.

הניחו את השלט של המזגן במקום זמין, למקרה שיהיה צורך לשנות את הטמפרטורה בהתאם לתמונות עתידיות שצפויות להתרחש. דעו כי אינכם צריכים לדאוג לכך. הצלמת תיידע אתכם מראש במידת הצורך.

שלב ההכנה ה – 2 לצילומים תדאגו שתהיה טמפרטורה נעימה בבית

שלב ההכנה ה – 3 לצילומים אלה: תעמעמו את התאורה שמסביב

צלמי ניו בורן מנוסים מביאים עמם תאורה מותאמת. אנו ממליצים לכם לדאוג לכך שהאורות בבית לא יהיו חזקים מידי, כדי שהם לא יפגעו באיכות הצילום. אם אתם מרגישים שחסר לכם מידע בהקשר זה, תמיד תוכלו לשאול את הצלמת מה עליכם לעשות טרם הגעתה. היא תכין אתכם באופן הטוב ביותר, כדי שהתאורה בבית תתאים לא רק לצילומים, אלא גם תכין את הניו בורן לקראת התהליך.

 

שלב ההכנה ה – 4 לצילומים אלה: תכינו תיק "עזרה ראשונה" בהישג יד

תאמינו לנו שאתם לא רוצים לרוץ ממקום למקום במהלך הצילומים. לכן, ההמלצה שלנו היא להכין מראש תיק "עזרה ראשונה" שיכיל בתוכו את כל הדברים שאתם עשויים להשתמש בהם במהלך הצילומים. שימו לב שאתם מניחים בתוך תיק זה את הפריטים הבאים:

  • טיטולים נקיים
  • מגבונים
  • בקבוק מים מורתחים
  • בקבוק עם פורמולה או בקבוק של חלב שאוב
  • חיתול בד

 

לסיום

הכנה של תינוק לצילומי ניו בורן אינה עניין מסובך. מדובר פשוט בהליך שצריך להכיר בו מראש, כדי שניתן יהיה להפיק תמונות מושלמות במינימום זמן ומאמץ. עכשיו אתם מכירים בכל המידע שיכין אתכם לקראת ההליך, כך שנותר לכם רק ליישם וליהנות מהתוצאה הסופית. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה!

כך תכינו את התינוק לצילומי ניו בורן

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא