ככה מארגנים אירוע חברה!

מידי פעם אתם צריכים לארגן אירוע לעובדים של החברה שלכם. הפקה של אירוע כזה דורשת מכם לא מעט. מצד אחד, חשוב לנו להפיק אירוע מקורי, כזה שיגרום לעובדים שלנו להרגיש עד כמה אנחנו מעריכים את העובדה שלהם. מצד שני, האירוע צריך להיות קליל, ולגרום לעובדים לשנו לצאת קצת מהשגרה הלוחצת. כאן נעזור לכם להפיק אירוע שעונה על הדרישות הללו.

 

בחירת מיקום

השאלה המרכזית בהפקה של אירוע לעובדי החברה היא מה המקום שבו נערוך אותו. קיימות לא מעט אפשרויות, כאשר בדרך כלל ההתלבטות היא האם לעשות את האירוע במשרדי החברה או ללכת למקום חיצוני.

להפקה של אירוע במשרדי החברה יש יתרון מצד הנגישות, וכמובן שמדובר על האפשרות הזולה ביותר. יחד עם זאת ההמלצה שלנו היא כן לנסות למצוא מקום אחר, ולו כדי לתת לעובדים שלכם את האפשרות להתנתק מהסביבה הרגילה שלהם לפחות לזמן קצר ולהתחבר אחד לשני בסביבה מעט שונה.

מקום

תיעוד איכותי

אחרי שסגרתם על מקום, אתם צריכים לדאוג למישהו שיתעד את האירוע. התיעוד של האירוע לא כולל רק צילום של מגנטים איכותיים אלא גם צילום של האירוע כולו. אם תצליחו לדאוג שיהיה לכם צלם מקצועי לאירועי חברה זה יאפשר לעובדים שלכם להיות מרוכזים אחד בשנים במהלך האירוע, ולא תגיעו למצב שבו כולם נמצאים עם הטלפונים ומצלמים את האירוע שהם נמצאים בו.

לתיעוד איכותי של האירוע יש חשיבות רבה לאור העובדה שתיעוד כזה יאפשר לכם להיזכר באירוע גם אחרי שהוא ייגמר. כדי לקבל תיעוד כזה הצלם שלכם צריך להיות מומחה בתחום.

 

אוכל

חלק בלתי נפרד מאירוע בחברה הוא כמובן האוכל. העובדים שלכם משקיעים כל השנה, ואירוע של החברה הוא הזדמנות נהדרת להחזיר להם על כל ההשקעה שהם עושים עבורכם. את האוכל שאתם מגישים באירוע נסו להתאים לשעה ולמקום שבו האירוע נערך. אם אתם עושים אירוע במקום פתוח תוכלו להביא מגוון דוכני מזון שיגישו אוכל ייחודי באירוע שלכם.

מזון

מזכרת

הדבר האחרון שעליו נדבר הוא זה שיעזור לכם להשאיר את העובדים שלכם עם טעם של עוד. לא משנה היכן החלטתם לערוך את האירוע, חשוב שהמשתתפים בו יצאו ממנו עם מזכרת מסוימת. המזכרת יכולה להיות תמונה, גאדג'ט ייחודי או סתם פריט שיכול להיות שימושי ביומיום. המטרה של המזכרת הזו היא שהעובדים שלכם יוכלו להיזכר מידי פעם באירוע החברה שהפקתם עבורם.

 

לסיכום

הפקה של אירוע לחברה דורשת מכם הקפדה על פרטים והתחשבות בכלל העובדים. אחרי שהחלטתם מה המקום הנכון לערוך בו את האירוע, אל תשכחו לסגור עם צלם מקצועי שיוכל לתעד את האירוע לטובת העובדים שלכם. לאוכל גם צריך להיות מקום של כבוד באירוע, וכמובן שאסור לשכוח לסיים את האירוע בזמן. הדברים הללו יעזרו לכם לגרום לעובדים לזכור את האירוע לטובה.

חברה אפילו

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא