לא ממציאים את הגלגל

נכון שאתם כבר ממש מרגישים את ההתחדשות שבאוויר? אביב, העונה שמביאה עמה שפע של טוב, היא גם העונה האידיאלית בשביל לטייל בארץ ובחו"ל. ומה יכול להיות יותר טוב מאירופה הקלאסית, שלא מאכזבת לעולם ולא מפסיקה להיות היעד המועדף על כלל האנשים בעולם?

אז אנחנו חשבנו שאין סיבה להמציא את הגלגל מחדש ולשבור את הראש בקשר ליעדים רחוקים ואקזוטיים. את זה נשאיר לחודשי חורף כאשר אנחנו חייבים את החופים ואת הים. הפעם נוסעים לטיול קלאסי מכולם. רומא אטרקציות רבות לה, מה לעשות באמסטרדם נספר לכם בפרטים, וברלין לנצח נשארת ברלין.

אבל אחד אחד חבר'ה.

 

 הפייבוריטית של כולם

איטליה מאז ומתמיד נחשבה ליעד המועדף על כלל אוכלוסיית העולם. אנחנו אוהבים את הנופים, אוהבים את האוכל ומעריצים את האופי של מקומיים, שיודעים להיות מסבירי פנים לתיירים. וההיסטוריה, האח ההיסטוריה.

רומא היא מוזיאון שלם תחת כיפת השמיים. אין פינה בעיר שלא מדברת איתנו על העבר המפואר של האימפריה ולא מזכירה לנו את הקיסרים, האפיפיורים ושאר אושיות החשובות של העולם הקדום.

 

 מקומות חובה לביקור

  בית האפיפיור

חברים, להיות ברומא ולא לקפוץ שנייה לוותיקן זה מעשה שלא ייעשה. בעיקר כי וותיקן אכן נמצאת במרחק של קפיצה.

מה יש לעשות במקום? לראות את כנסיית פטר הקדוש ולבקר במוזיאון הוותיקן. רפאל, מיכלאנג'לו ויצירותיו של דה וינצי'י. מי יכול לוותר על משהו כזה? חשוב לדעת שהכניסה למוזיאון וותיקן כרוכה בתשלום, בזמן שהביקור בכנסיה הוא לגמרי בחינם.

בנוסף, גם גני וותיקן הם מקום שמוטב להקדיש לו זמן, לראות את הפסלים והמזרקות הרבות שיש במקום.

אם אתם ממש אבל ממש ממהרים, ניתן פשוט לבקר בכיכר הענקית שעליה עומדת כנסיית פטר הקדוש. מדובר במקום יפהפה ומאוד עוצמתי, שאליו מתאספים רבבות המאמינים בשביל לשמוע את הדרשה השבועית של האפיפיור.

 

 טרסטוורה

שכונה הצמודה לוותיקן. שכונה של צעירים וצעירים בנפשם. חיי ערב ולילה, שפע של בתי קפה ומסעדות נחשבות במיוחד. אם תרצו – מונמרטר של הרומאים.

חנויות בוטיקים, אוכל טוב וחיים. לא רק מומלץ – אלא חובה.

 

 הגטו היהודי

חוצים את גשר מטרסטוורה לצידו השני של הנהר והופ, אתם כבר בכניסה לרובע היהודי. במקום תמצאו מסעדות חלביות ומסעדות בשריות כשרות וגם כמה בתי קפה ומאפיות. האזור מושך אליו לא רק את שומרי הכשרות, אלא תיירים מכל רחבי העולם, מדובר במקום שהוא בגדר חובה.

תמצאו פה מאכלים מיוחדים, שמזוהים עם יהדות האיטלקית, כמו פיצה יהודית (שהיא בכלל עוגה) וארטישוקים מטוגנים שאפילו נקראים ארטישוקים יהודים.

 

 הפייבוריטים של הצעירים

במעבר חד במיוחד, עוזבים את איטליה ונוסעים להולנד. אמסטרדם מושכת אליה את האוכלוסייה הצעירה מכל רחבי העולם – כל מה שמותר וחופשי באמסטרדם הוא מותר וחופשי רק כאן.

 

 מקומות חובה לביקור

 מרכז העיר

מי מגיע לאמסטרדם ומדלג על כיכר דאם וכל מה שנמצא מסביב. מרכז העיר – רחובות קטנים, תעלות והמון אופניים שנקשרים לכל דבר בערך. חנויות למזכרות תמימות וחנויות למזכרות לא תמימות בכלל, המון אוכל רחוב – הרינג וצ'יפס – זה מה שמחכה לכם כאן.

 

 מוזיאון ואן גוך

נוסעים להולנד ולא מבקרים במוזיאון ואן גוך? לא ייתכן חברים. קרוב ל – 200 יצירות, קרוב ל – 500 טיוטות, מכתבים וחפצים אישיים. לא התקרבתם ככה לוואן גוך בחיים שלכם.

 

 פארק וונדל

עצי ערמונים, שיחים ומדשאות. ואם אין זה מספיק מבחינתכם, אז גם בעלי חיים בדרגות אקזוטיות שונה מחכים שתבואו לבקר אותם.

בנוסף, אין פארק ברחבי הולנד שאין בו אוסף פרחים כלשהו, פארק וונדל הוא בהחלט לא יוצא מן הכלל – אוסף הוורדים שתמצאו כאן מונה לכל הפחות כ – 70 סוגים שונים של הפרח הנפוץ.

וזה, עוד מבלי שאמרנו איזו מילה או שתיים על זה שתוכלו לשחק פה גולף, לצפות בהצגות שנערכות תחת כיפת השמיים ועוד אטרקציות מפתיעות כאלה ואחרות.

ואם תבחרו להכיר את ארץ השפלה קצת יותר לעומק ולא להסתפק אך ורק באמסטרדם, תגלו מדינה מפתיעה בטירוף, שתגרום לכם להבין שאמסטרדם זה לגמרי לא הפנים היחידות שיש לה.

האג הפוליטית, רוטרדם המתקדמת אלה רק חלק מהערים שייראה לכם שהולנד היא מדינה בעלת פנים רבות.

מקום תיירותי

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא