לונדון לא מחכה לי: כל הסיורים הכי שווים בלונדון

מתכננים ביקור בלונדון? אחת הדרכים הכי מהנות ומעניינות להכיר את העיר ההיסטורית והמסקרנת הזו היא באמצעות סיורים מרתקים שיקחו אתכם לפינות חמד נסתרות, אתרי תיירות פופולריים ונקודות עניין שרק המקומיים מכירים. איזה סיורים יש? ריכזנו לפניכם את אלה שלא כדאי להחמיץ. תהנו!

 

סיור גרפיטי צבעוני

כמו ערים רבות בעולם, ניתן למצוא גם גרפיטי בלונדון אך כמו כל דבר – גם את אמנות הרחוב שלהם עושים האנגלים היטב ולכן סיור זה נחשב לאחד המומלצים. בין סיורי הגרפיטי המעניינים ביותר בעיר, תמצאו את סיור הגרפיטי של שורדיץ, סיור בשפה העברית בו עוקבים אחר אמנות הרחוב לצד סקירה היסטורית, הצצה על תרבות הוינטג' המקומית, מבנים מרשימים ואנקדוטות משעשעות.

 

סיור תה עם המלכה

מלכת אנגליה אמנם נפטרה אך מוסד המלוכה עודנו עומד ולכן סיור הדגל של העיר הוא באופן טבעי סיור מסקרן (בעברית!) שיאפשר לכם את העיר מנקודת מבטם של הלונדונים ולהתעדכן בכל מה שחם ומעניין בעיר – היסטוריה, תרבות, חיי לילה, כלכלה וכמובן פוליטיקה – תוך ביקור באתרים היסטוריים ופינות חמד ברחבי העיר.

סיור חילופי משמר

זה ידוע שאם מבקרים בלונדון חובה להציץ על הארמון המלכותי מבחוץ (אלא אם מתחשק לכם ליהנות מסיור בפנים – אטרקציה מעולה בפני עצמה) ועדיף בעת טקס חילופי המשמר המסורתי. בנוסף לטקס עצמו, סיור זה כולל אטרקציות נוספות כמו פארק סנט ג'יימס ושלל מיקומים אייקוניים, שאם זהו ביקורכם הראשון בעיר – לא תרצו לפספס.

 

סיור שרלוק הולמס

גדלתם על סיפורי שרלוק הולמס? זה הסיור בשבילכם. במהלכו תבקרו במקומות שהיוו השראה לרומן הבלשי, לרבות לוקיישנים בהם צולמו עיבודים טלוויזיונים – מקום המפגש של הולמס ו-ווטסון, מועדון הג'נטלמנים ועוד ועוד.

 

סיור בעקבות ג'ק המרטש

הרוצח הכי מפורסם בלונדון הלך לעולמו והשאיר אחריו תעלומה לא מפוענחת – מי היה והאם הוא ממשיך לרדוף את העיר עד היום? תחליטו אתם. בסיור תצטיידו בכרטיסי חשוד ומדריך-שחקן ילווה אתכם לאתרי הרצח בווייטצ'אפל של המאה ה-19, שם יספר לכם אודות האירועים, הקורבנות והחשודים בצורה שתגרום לשיערות גופכם לעמוד דום.

סיור פאבים

סיור פאבים

סיור זה מושך אליו בעיקר בליינים וצעירים בנפשם, שרוצים להכיר את סצנת חיי הלילה של לונדון תוך היכרות עם צעירים נוספים מרחבי העולם וכמה משקאות אלכוהולים מרעננים להקללת האווירה. מה בסיור? ביקור בכמה מהטברנות והפאבים התוססים בעיר, טעימות, היכרות עם סמטאות מסתוריות בעיר העתיקה וכמה אנקדוטות פיקנטיות על העיר.

לסיכומו של דבר, אם אתם רוצים לחוות את לונדון מזווית מעניינת ולא שגרתית – הצטרפו לסיור שיקח אתכם לנקודות עניין מסקרנות ברחבי העיר ויאפשר לכם להכיר אותה כמו המקומיים. יש לא מעט אפשרויות, לרבות סיורים בעברית, אז כל שנותר לבחור ולשריין מקום. שיהיה בהצלחה!

גשר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא