6 שאלות שחשוב לשאול תקליטן בפגישת יעוץ

כשזה מגיע לתכנון חתונה או אירוע מיוחד אחר – בר/בת מצווה, ברית/ה, יום הולדת עגול, חתונת כסף/זהב או אפילו אירוע חברה, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת התקליטן המתאים; הן לכם ש בעלי האירוע והן לאורחים שלכם.

שכירת תקליטן מקצועי יכולה לעשות או לבאס את האירוע שלכם, לכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת לקבל החלטה מושכלת. הנה כמה שאלות חשובות שיעזרו לכם לזהות את התקליטן האידיאלי לאירוע המיוחד שלכם.

 

ניסיון תעסוקתי

זו שאלה שחשוב לשאול שכן ניסיון הוא גורם מפתח בבחירת תקליטן איכותי. אנינו בטוחים שאתם רוצים לוודא שאתם שוכרים מישהו שמכיר היטב את תעשיית המוזיקה והבידור, אז אל תתביישו ושאלו לגבי מספר שנות הניסיון שיש לו.

פגישת ייעוץ DJ

התמחות בז׳אנר ספציפי

התקליטנים הטובים ביותר הם אלו שמתמחים בז'אנר מסוים של מוזיקה ולא מתפזרים לכל עבר בשביל לקלוע לכל קהלי היעד. לכן, חשוב מאד שתשאלו את התקליטן הפוטנציאלי שלכם באיזה סוג מוזיקה הוא מתמחה, אם בכלל ודנו בסוגי המוזיקה שתרצו שתתנגן באירוע שלכם.

 

המלצות ותיק עבודות

זה תמיד רעיון טוב לבקש המלצות לתקליטן תותח. תופתעו אולי לדעת שניתן לבקש גם לראות תיק עבודות – זה יכול לבוא לידיי ביטוי בהשמעת קטעי מוזיקה שהתקליטן מולכם יצר מאפס, קטעים יעודיים לרגעים ספציפיים כמו שבירת כוס, כנסיה לחופה וכו.

אחרי הכל, אתם בןןדאי רןצים לוודא שהתקליטן שאתם שוכרים יהיה אמין, יצירתי ומקצועי. ניתן גם לבקש את פרטי הקשר של לקוחות קודמים שיכולים לספק לכם משוב על החוויה האישית שלהם מההתקשורות מולו.

 

ציוד

הקפידו לשאול על סוג הציוד שהתקליטן יביא לאירוע שלכם – ישנם תקליטנים אשר מספקים מעין תופים אלקטרונים או כלים מוזיקליים מתקדמים אחרים. בנוסף, יש תקליטנים אשר מפנקים גם בחבילות אפקטים כמו זיקוקים, עשן וכדומה. כמובן חשוב לוודא שלתקליטן שלכם יש את ציוד הסאונד הדרןש כדי לספק ביצועים והחלקי מוזיקה באיכות גבוהה.

פגישת ייעוץ DJ

עלות ותקציב

אל תתביישו לשאול את השאלה החשובה ביותר כאשר מפיקים אירוע – עלות כמובן. שאלו לגבי התשלום; מתי, למה, כמה ואיך. חשוב לקבל הבנה ברורה של העלות לפני קבלת ההחלטה.

 

שירותים נוספים

כאמור, יש תקליטנים המספקים אטרקציות ואפקטים לבעלי האירוע, לכן מומלץ לשאול אם הוא מציע שירותים נוספים, בין אם מדובר באפקטים, הקרנות קליפים או סוגים אחרים של בידור. הדבר כמובן יעזור לכם גם לארגן את התקציב שלכם – במידה ואכן התקליטן מספק שירותים נוספים, לא תצטרכו לשלם עליהם מחיר מלא לספק אחר.

 

אז מה היה לנו כאן?

שאילת השאלות הנכונות חיונית לבחירת התקליטן הטוב ביותר לאירוע עבור האירוע שלכם. זכרו  לשאול על הניסיון שלו, לקבל המלצות, לוודא עם איזה ציוד הוא עובד, מה העלות, האם יש לו שירותים נוספים שהוא מציע ולא יזיק גם לברר מה עלות הביטול במידה ויופיעו אילוצים בלתי צפויים.

אם תפנו את הזמן לשאול את השאלות החשובות הללו, תוכלו להבטיח ששכרתם את התקליטן המושלם לאירוע המיוחד שלכם. מידע נוסף מעניין ומפורט בנושא מוזיקה תוכלו למצוא באתר פעימות תקליטן לאירועים.

פגישת ייעוץ DJ

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא