מה חייב לכלול ליום גיבוש בלתי נשכח לחברות?

יום גיבוש, כשמו כן הוא, יום שנועד לגבש ולחבר בין אנשים. כאשר מדברים על תכנון של יום גיבוש לחברות, ואלו יכולות להיות חברות מהחיים הפרטיים או חברות לעבודה, יש מספר משתנים חשובים שאסור לשכוח כגון – כמות המשתתפות, תקציב עבור יום הגיבוש, מזג האוויר הצפוי, ועוד.

אין זה משנה מהי מטרתו של יום הגיבוש, העיקר שהוא יהיה כיף ונעים עבור כולן. אם לקחתן עליכן את התפקיד החשוב שבארגון של יום גיבוש לחברות, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכן.

 

סוג הפעילות ביום הגיבוש

הדבר הראשון שיש לחשוב עליו בבואכן לתכנן יום גיבוש בלתי נשכח הוא הפעילות שתיכלל בתוכו. חשבו על התמהיל האנושי בקבוצה, וממה הוא עשוי ליהנות. אלו יכולות להיות פעילויות מוכרות וטובות כמו חדר בריחה, לונה פארק, או מופע סטנד אפ.

אך ייתכן כי דווקא פעילויות אקסטרים הן אלו שיעניקו ליום הגיבוש שלכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. טיול מודרך במסלול מרהיב, רכיבה על סוסים בתוך נוף עוצר נשימה, או אפילו יום גיבוש המתקיים בנהיגת שטח ברכבי "טום קאר" או בירי "פיינטבול" או "לייזר טאג".

 

אי אפשר בלעדיהם – אוכל ושתייה

בתכנון יום הגיבוש חייבים לכלול תקציב מיוחד הנוגע לאוכל ושתייה. אל תסתפקו במאפים פשוטים מהסופר ובקפה נמס, השקיעו עוד קצת בחברות שלכן וחשבו מה הכי ישמח אותן לאכול בסוף יום ארוך ומהנה. זה יכול להיות קייטרינג חלבי, או קייטרינג בשרי, בקונספט מיוחד, או בקונספט מוכר ואהוב.

אין זה משנה, כל עוד תתחשבו בצרכים הייחודיים שיש לבנות הקבוצה – בין אם מדובר באלרגיות שונות, בצמחונות \ טבעונות, או בהקפדה על כשרות.כניסה של בר קוקטיילים לאירועים אל יום הגיבוש שלכן היא סיבה למסיבה, ואם תצליחו לכלול אותו בתוך יום הגיבוש שלכן – אין ספק כי הדבר יקפיץ אותו בכמה וכמה רמות.

 

עלות של יום גיבוש לחברות

אם בחרתן להיעזר בספק חיצוני לצורך תכנון של יום הגיבוש שלכן מא' ועד ת' בשל חוסר זמן או בשל קושי למצוא פעילויות מתאימות, דעו לכן כי הדבר אפשרי אך עולה בהתאם, ובדקו האם זה מתאים לתקציב שהקצבתם ליום הגיבוש שלכן.

בדרך כלל עלותו של יום גיבוש מחושבת ע"פ אדם, והמחיר (הנע בין 250 ועד 1500 ₪ לאדם) עשוי להשתנות בהתאם למרכיבים שונים הכלולים בתוכו ובהתאם לגודלה של הקבוצה. על מנת לקבל מחיר מדויק מומלץ לפנות לספקים המתאימים ולהתייעץ עמם.

 

לסיכום

יום כיף לחברות הטובות שלכן יכול להפוך לחוויה נהדרת ומגבשת, שתוציא מהן את המיטב. כאשר מדובר בארגון של יום כיף לחברות מהעבודה, הרווח הוא כפול – שכן ידוע כי עובד שמח הוא עובד יעיל יותר. חשבו היטב על שני המרכיבים החשובים המהווים את השלד של היום הזה – פעילות מהנה ואוכל טוב, ואתם מסודרים.

חֶברָה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא