מסלול לחיים – הכירו את הקורסים של קפיטל קולג'

תחום החשבונאות עובר בשנים האחרונות מהפכה עצומה. התחום, שבעבר נחשב למעט אפרורי ולברירת מחדל של הרבה אנשים, הפך לאחד מתחומי התעסוקה הנחשקים. כניסת המחשבים והמערכות המשוכללות שינו לחלוטין את פני העבודה והפכו אותה לנוח הרבה יותר.

מעבר לזה, התחום מאפשר יציבות תעסוקתית, דבר שהוא בכלל לא מובן מאליו בימינו. יתרון נוסף של התחום הוא האפשרות להתקדמות מהירה יחסית. רבים מאוד מחפשים עבודה בתחום או מתחילים ללמוד את הקורסים השונים שיכשירו אותם לעבודה בתחום. אז יצאנו לבדוק עבורכם את הקורסים של מכללת קפיטל. בואו נתחיל!

 

לימודי חשבי שכר בכירים

חשב שכר הוא אחד האנשים החשובים ביותר בכל ארגון במדינת ישראל שמשלם שכר לעובדים שלו. המדינה מחייבת כל ארגון כזה להחזיק חשב שכר, על מנת לפקח על תהליך תשלום המשכורות ולוודא שלא מקפחים את זכויותיהם של העובדים או שמנסים לעשות דברים לא חוקיים.

חשב השכר אחראי על הכנת המשכורות לעובדים, מה שדורש ידע רב ואחריות. הוא בעצם חייב להכיר היטב את החוקים השונים והתקנות שנוגעות למשכורות. הוא צריך לדעת לעבוד מול גופים כמו הביטוח הלאומי, קרנות גמל, קופות פנסיה, ועוד. בקורס חשבי שכר בכירים, שהוא המסלול המומלץ של קפיטל קולג' תלמדו את כל הדברים האלה, ותוכלו להשתלב במהירות בשוק התעסוקה.

לימודי שכר

לימודי הנהלת חשבונות

מנהל חשבונות הוא גם דמות משמעותית מאוד בארגון. כל ארגון שמנהל פעילות פיננסית כלשהי חייב להחזיק מנהל חשבונות, על מנת שהמדינה תדע שהארגון מתנהל על פי חוק ושאין בו ניסיונות להלבנת הון, העלמות מסים, או עבירות אחרות.

מלבד זאת, הנהלת חשבונות היא אינטרס גדול של העומדים בראש הארגון. בלי ניהול חשבונות קפדני ויעיל הם לא ידעו מה קורה עם הכספים של הארגון, ויוכלו להיקלע להפסדים ולגירעונות. מנהל חשבונות טוב צריך להיות מודע לכל פעילות פיננסית של החברה, והוא עובד מול בנקים, לקוחות, ספקים, וכל מי שקשור לתנועות פיננסיות.

 

איך הלימודים מתנהלים?

היתרון הגדול של קפיטל קולג' הוא שאתם בעצם יכולים ללמוד איך שאתם רוצים. אם אתם אנשים שמעדיפים לשבת בכיתה ולשמוע הרצאות פרונטליות, תוכלו להירשם למסלול הפרונטלי. במסלול הזה תלמדו בכיתות קטנות ותוכלו לקבל יחס אישי מהמרצים הטובים ביותר בתחום.

אבל אם פחות נוח לכם להגיע לכיתה, ואתם מעדיפים לימוד מקוון, תוכלו להירשם לקורס במסלול המקוון. כמובן שגם במסלול הזה תקבלו את ההכשרה הטובה ביותר. אם זה נשמע לכם מעניין, תוכלו ללחוץ על הקישור הזה ולקבל עוד פרטים https://capital-college.co.il.

 

סיכום

אם אתם מחפשים את השער לאחד התחומים הנחשקים ביותר בשוק העבודה בישראל של שנת 2023, אז אין שום ספק שתוכלו למצוא אותו בקפיטל קולג'. כניסה לתחום תאפשר לכם לפתח קריירה מכובדת עם משכורת יפה, ולשמור על איזון עם החיים הפרטיים.

של מכללת קפיטל

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא