מתכננים אירוע בעוטף עזה? אתם חייבים ממ"ד נייד

מזל טוב! יש לכם אירוע משמח ואתם מעוניינים לקיים אותו בעוטף עזה ומעוניינים להגן על קהל החוגגים שלכם? יש פתרון בטוח ומשתלם במיוחד – ממ"ד נייד. הממד מתוצרת מיגון טוב עומד בכל התקנים המחמירים ביותר תוך התחייבות להתקנה מהירה ונוחה במחירים הוגנים.

 

אירוע מיוחד? SAVE A DATE

SAVE A DATE הינו פורטל החתונות הגדול והמקיף ביותר בארץ, עם עשרות אולמות שמחה, בתי עסק רלוונטים ונותני שירותים ברמה הכי גבוהה. האתר יעזור לכם לארגן את השמחה המשפחתית בנוחות ובקלות, למצוא את האולם המושלם ואת נותני השירותים המתאימים ביותר עבורכם בראש שקט ובנוחות מירבית כדי שתוכלו להתמקד בשמחה עצמה ולא בהתרוצצויות מתישות ויחסוך לכם הרבה כסף וזמן.

מתכננים אירוע בעוטף עזה? אתם חייבים ממ"ד נייד

אירוע מיוחד באיזורים בעלי אתגר בטחוני

עד שיגיע השלום המיוחל, ישנם בארץ איזורים שנתונים לסכנה מצד אויביינו הרבים. רכישת ממ"ד נייד הינו פיתרון זמני מצויין להתמודדות עם תקופות קשות ולהגן על היקר לנו מכל.

עלות רכישת משתלמת הרבה יותר מבניית חדר אטום לבית או למשרד הכרוכה באישורים, התרוצצויות, עלויות גבוהות מאוד והרבה טרחה והפרעה לאיכות החיים לזמן מה. את הממ"ד ניתן להציב ולהסיר בתוך זמן קצר, הוא אינו יוצר לכלוך והפרעה לסביבה במהלך התקנתו או פירוקו ועומד בכל התקנים המחמירים ביותר.

 

ממה עשוי ממ"ד נייד?

על מנת לעמוד בתקנים המחמירים ביותר, חברת מיגון טוב מייצרת חדרי ממ"ד בשטח של 3.5 מ"ר עשויים מבטון בעובי רב שלהם ניתן להוסיף חלון או דלת ממוגנת. בנוסף, ניתן לרכוש ממ"ד מודולרי מתקפל העשוי שכבות פלדה עבות. שני סוגי הממ"ד עמידים בפני נפילת קסאמים, רקטות ואמצעי לחימה נוספים ומתאים למפעלים, בתי עסקים, בתים פרטיים, מוסדות חינוך ועוד.

מתכננים אירוע בעוטף עזה? אתם חייבים ממ"ד נייד

מיגון טוב

חברת מיגון טוב מתמחה בייצור חדרי ממ"ד ניידים, חיזוק חדרים קיימים וסיפוק פתרונות הגנה נוספים נגד אירועי נפילת טילים ואמצעי חבלה נוספים. במציאות הקיימת היום במדינת ישראל אנחנו מתמודדים מפעם לפעם עם אירועי לחימה שבהם האויב אינו בוחל באמצעים. נפילת טילים ואמצעי חבלה נוספים עלול לפגוע קשות באיזורים מיושבים ולגבות מחיר יקר ברכוש ובנפש. עד שיהיה שלום, אנחנו כאן כדי לעזור לכם על היקר מכל.

 

לסיכום

עד שיגיע השלום המיוחל, נוכל להגן על יקירנו באמצעות מיגון נייד הנחשב בטיחותי ובטוח בדיוק כמו המיגון הקבוע אך הזול ממנו משמעותית. קל להתקין ולפרק את המיגון הנייד ולהציב אותו בבטחה בכל מקום שתבחרו.

הממ"ד הנייד מתאים למוסדות חינוך, מפעלים, בתים פרטיים ולכל מי שרוצה תוספת בטחון בשטח הפרטי שלו. הממ"ד הנייד עשוי מבטון מוצק ועבה וניתן להשיגו גם בצורת לוחות מודולרים מתקפלים העשויים מלוחות פלדה עבים על פי התקן המחמיר ביותר. מתאים גם לאירועים להגנה מירבית על האורחים שלכם.

מתכננים אירוע בעוטף עזה? אתם חייבים ממ"ד נייד

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא