מתנות ממותגות לעובדים – איך לבחור פריט איכותי ושימושי?

בחירה של מתנה ממותגת לעובדים צריכה להיות נכונה ומותאמת מבחינות שונות. בעקבות תלונות חוזרות ונשנות מצד עובדים בחברות שונות, יצאנו לבדוק איך אפשר לבחור את הפריט האיכותי והשימושי ביותר שיאפשר לכם להיות בטוחים שיענה על צרכי העובדים שלכם. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מצד גורמים שמבינים דבר או שניים במתנות ממותגות איכותיות ושימושיות לעובדים. למקרה שאתם תוהים במי מדובר, נשתף אתכם שמדובר בגולשים שלנו שמקבלים מידי תקופה מתנות ממותגות מהמעסיק שלהם. אם לומר את האמת, הם אלו שפנו אלינו וביקשו שנכתוב מדריך שיעלה את הנושא למודעות. שכן, לדבריהם, נמאס להם לקבל מתנות ממותגות שלא משמשות אותם כלל ונהרסות לאחר זמן קצר. הם סייעו לנו להסביר לכם, המעסיקים או בוחרי המתנות, איך תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

איך לבחור פריט איכותי ושימושי? – השלב ה- 1

שימו לב, בשלב הראשון, רגע לפני שאתם בוחרים מתנה באופן אקראי, אתם צריכים לפנות אל עובד בכיר בחברה. מישהו שאתם סומכים עליו ויודעים שיש לו קשר טוב עם שאר העובדים. עובד זה יהיה אחראי מעתה ואילך על כל הבירורים שנוגעים לרכישה של מתנות ממותגות לעובדים. תבשרו לו שזהו תחום האחריות הנוסף שלו ותעברו יחד אתו אל השלב הבא.

 

איך לבחור פריט איכותי ושימושי? – השלב ה- 2

בשלב זה העובד צריך לשלוח מייל אל כלל עובדי החברה ולבקש מכל אחד מהם לכתוב מה הוא היה רוצה לקבל כמתנה ממותגת. ראוי לציין שצריך להגביל את הרשימה ל – 3 מתנות מקסימום, כדי להקל על הבחירה הסופית. אם העובד מעדיף להקל על ההליך, הוא יכול להציג כמה אפשרויות כמו למשל בקבוק תרמי שומר קור ותיק מעוצב למחשב. כך שהעובדים יצטרכו לבחור את המתנה המתאימה להם ביותר מבין השתיים.

 

איך לבחור פריט איכותי ושימושי? – השלב ה- 3

בשלב ה – 3 אפשר לראות את המסקנות. העובדים שלכם יגידו לכם מהו הפריט האיכותי והשימושי ביותר עבורם. כך שאתם תצטרכו רק לערוך חיפוש בגוגל ולמצוא חנות אמינה שמוכרת את הפריט המדובר. אתם יכולים לבדוק את אמינות החנות באמצעות יישום של אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • קריאת ביקורות אודות החנות בלשונית הביקורות של גוגל
  • פרסום פוסט ברשתות החברתיות ובקשת המלצות או אי המלצות על החנות
  • בירור עם קולגות שרכשו מהחנות המדוברת

כך תוכלו להיות בטוחים שלא מדובר רק במתנה שמתאימה לעובדים שלכם, אלא גם שמדובר במתנה שהיא איכותית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של מתנות ממותגות איכותיות ושימושיות עבור העובדים שלכם. מאחלים לכם שתיישמו את ההליך לפי הסדר ושיהיה לכם בהצלחה בהמשך.

שי מעוצב

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא