סטנדאפיסט לאירועים מיוחדים

ארגון אירועים יכולה להיות משימה קשה ומסובכת, ובמיוחד קשה להפוך את האירוע שלכם לאירוע מיוחד. אז איך תהפכו את האירוע שלכם למיוחד והבולט ביותר, כזה שאיש לא ישכח? הזמינו מופע סטנדאפ ותצחקו.

 

למה סטנדאפ?

מדובר במופע הבידור האהוב והנפוץ ביותר בישראל. אין ישראלי שלא אוהב ללכת למופע סטנדאפ טוב אשר יאפשר לו מעט אסקפיזם מצרות היום יום המטרידות אותו. אומנם סטנדאפ לא רק מספק אסקפיזם על החיים, אלא אפילו מאפשר הסתכלות חיובית עליהם.

כאשר משתתף צופה בסטנדאפיסט צוחק על אירועים רנדומליים בחייו כמו למשל על הקושי בלהתעורר באמצע הלילה מבכי התינוק שלו, אותו אדם החווה זאת גם יוכל לקבל נקודת הסתכלות מצחיקה יותר. כאשר יתמודד מול סיטואציה כזאת שוב, יוכל אפילו לצחוק עליה בהומור שנון. אם תבחרו בסטנדאפיסט לאירוע המיוחד שלכם, תוכלו לאפשר לאורחים שלכם מעט בריחה והרבה מאוד אופטימיות.

 

היתרונות של מופע סטנדאפ:

  • התוספת החדשנית והבולטת לאירוע – כשמדובר במופע סטנדאפ, מדובר בתוספת המיוחדת ביותר לאירוע שלכם. מופעי שירה ומשחק הפכו להיות לדבר שחוק ומאוס, לעומת מופע סטנדאפ שיהיה משהו חדש ומרענן לאירוע שלכם ויהפוך אותו להכי מיוחד שיש.
  • הנאה צרופה – אין חוויה מהנה ומבדרת יותר ממופע סטנדאפ. מדובר בחוויה שכל כולה כיף וצחוק, חוויה שאיש לא יכול לומר שלא ייהנה ממנה.
  • אף אחד לא שוכח לצחוק – חוויות מצחיקות הן חוויות הנצרבות אצלנו בתוך הזיכרון בצורה טובה מאוד, אפילו יותר מחוויות אחרות. החוויות הללו מעלות בנו תחושות נעימות ולכן גם נרבה להיזכר בהן. לכן מופע סטנדאפ יהפוך את האירוע שלכם ללא רק מיוחד אלא גם לבלתי נשכח.
  • כולם ירצו להיות שם – ברגע שתפרסמו שהזמנתם סטנדאפיסט לאירוע שלכם, איש לא ירצה להעדר ממנו. מי ירצה לפספס חוויה מהנה ומצחיקה שכזו?

 

מה יהפוך את האירוע שלכם למיוחד?

על מנת ליצור את האירוע המיוחד, יהיה עליכם ליצור את החוויה המיוחדת באירוע. ככל שבאירוע שלכם יהיו יותר דברים ייחודיים ואיכותיים, כך האירוע שלכם יהיה מיוחד יותר. ייחודיות בעיקר מגיעה ממה שאנשים זוכרים, ואנשים זוכרים חידושים וחוויות שנצרבות היטב.

סטנדאפיסט יוכל לתת לכם את המענה המושלם על מנת לעשות את האירוע שלכם למיוחד. מופע סטנדאפ גם יהיה חוויה בלתי נשכחת, גם יהיה חידוש בתוך הקונספט של אירועים ולבטח יהיה בולט דיו על מנת להפוך את האירוע למיוחד בזיכרונם של המשתתפים.

 

איך סטנדאפיסט יהפוך את האירוע שלכם למיוחד?

כמו שציינו, מופע סטנדאפ יהיה התוספת המושלמת לאירוע שלכם. אבל מה מיוחד בסטנדאפיסט שיעשה לכם את האירוע מיוחד כל כך? מעבר לכך שמדובר בסגנון הבידור האהוב ביותר, מדובר בתוספת לאירוע שלכם שאף אחד לא חשב עליה. סטנדאפ משלב את כלל הדברים הנחוצים עבורכם לקיום האירוע המיוחד ביותר, וזאת בזכות היכולת שלו ליצור חוויה משותפת ורוויה בצחוק.

 

איך תמצאו את הסטנדאפיסט המיוחד לאירוע המיוחד?

לא כל סטנדאפיסט ייתן לכם את התוספת המיוחד לאירוע שאתם מתכננים. יהיה עליכם למצוא את הסטנדאפיסט המושלם עבור האירוע שאתם מתכננים. ראשית נסו לחשוב על מה מצחיק אתכם? מה אתם אוהבים? כך תוכלו להתחיל לרכז את החיפושים שלכם.

חשבו על מי אתם מזמינים לאירוע, מה מטרת האירוע, כמה מוזמנים יהיו באירוע ומה תקציב האירוע. ככל שתקציב האירוע יהיה גבוהה יותר, כך תוכלו להרשות לעצמכם להזמין סטנדאפיסט פופולרי יותר ולזמן ארוך יותר. חשבו גם על מה תחומי העניין של המוזמנים שלכם ונסו למצוא סטנדאפיסט המדבר על אותם תחומי עניין.

כך למשל, לא כדאי להזמין סטנדאפיסט המדבר בעיקר על חיי הרווקות לאירוע אליו מוזמנים אנשי משפחה. לא רק נושאי הדיבור חשובים, אלא גם סוג ההומור. לא כדאי יהיה להזמין סטנדאפיסט המדבר גסויות רבות לקהל שאינו אוהבת שיח גס. נכון לא תמיד תוכלו למצוא את הסטנדאפיסט שיתאים לכולם בדיוק, אבל זה העניין – כשמדובר בהומור כמעט כולם יכולים להזדהות איתו ולהנות ממנו, גם אם זה לא בדיוק קולע לטעם האישי של כל אחד.

 

מה תצטרכו כדי לארגן מופע סטנדאפ באירוע המיוחד שלכם?

אומנם הזמנת סטנדאפיסט תהפוך את האירוע שלכם למיוחד אבל אין זה מספיק. חשוב לא פחות גם לאפשר לקהל להנות ממנו. יהיה עליכם ליצור את התנאים האולטימטיביים להנאת הקהל – מקומות ישיבה, הגברה, במה ואביזרים נוספים. חשוב כמובן שלכלל מוזמני האירוע יהיו מקומות ישיבה נוחים בזמן המופע. הם לא יוכלו להנות מהמופע אם לא יוכלו לשבת בנוח במהלכו. דאגו לאמצעי הגברה שיאפשרו לכולם לשמוע את הסטנדאפיסט בצורה ברורה וחדה.

בעיות סאונד יכולות להרוס את כל המופע שהשקעתם לקיים. בנוסף, חשוב שלא רק ישמעו את הסטנדאפיסט אלא גם יראו אותו. לתנועות הגוף שלו יש תוספת משמעותית להומור שלו. לכן, נסו לחשוב כיצד תוכלו ליצור במה גבוהה דיה עבור הסטנדאפיסט. במידה ויש לכם מספר מוזמנים גבוהה, מומלץ לשקול לשכור אולם מופעים עבור קיום האירוע. כך גם תוכלו לחסוך עלויות לארגון המופע עצמו, וגם תוודאו שיהיו לכם התנאים הטובים ביותר לקיום המופע.

 

אבל זה מסובך להזמין סטנדאפיסט לאירוע

למען האמת מדובר בהזמנה הכי פחות מסובכת שתוכלו לבצע. בשונה מהזמנות אחרות כמו אוכל, בו תצטרכו לבחור טעמים ולהתחשב בכשרויות, העדפות, אלרגיות וכו'. כשמדובר במופע סטנדאפ פשוט תצטרכו לדבר עם הסטנדאפיסט או עם המנהל שלו ופשוט לסגור את המופע. כן כדאי לקבוע איתם כמה שיותר מהר כי סטנדאפיסטים נוטים להיות תפוסים, אך לא מדובר במשהו מורכז כשמדובר בלהזמין סטנדאפיסט לאירועים מיוחדים.

ראשית יהיה עליכם לבחור אותו. לאחר שבחרתם סטנדאפיסט, תוכלו למצוא דרכי התקשרות והזמנות בצורה מהירה באינטרנט באמצעות חיפוש שמו.

כדאי מאוד. ככל שהסטנדאפיסט ידע יותר על האירוע שאתם מתכננים, כך יוכל להתכונן יותר לאירוע ולהכין בדיחות בהתאם.

אפילו מומלץ. תוכלו לספק לו חומרים אישיים על משתתפי האירוע ובכך להפוך את המופע לאינטימי יותר.

הזמנת סטנדאפיסט תספק לכם חוויה ייחודית ואינטימית יחד איתו, ותיצור לכם את האירוע המיוחד שאתם רוצים לקיים. בשונה מללכת למופע סטנדאפ המוני, הזמנת מופע לאירוע פרטי תוכל להיות מותאמת עבורכם ותיצור חוויה משותפת רק למשתתפי האירוע.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא