סטנדאפיסט לאירועים פרטיים

החלטתם להרים אירוע פרטי אבל נראה לכם שהוא לא מספיק טוב? לא בטוחים איך הכי כדאי לשדרג אותו כדי שיהיה אירוע בלתי נשכח? מצאנו את הפתרון המושלם עבורכם – הזמינו סטנדאפיסט.

 

שדרוג האירוע הפרטי שלכם

על מנת לעשות את האירוע הפרטי המושלם, תהיו חייבים לשדרג אותו. אם לא תשדרגו את האירוע שלכם כמו שצריך הוא יהיה סתם עוד אירוע פרטי לא מיוחד. על מנת לשדרג את האירוע הפרטי שלכם תצטרכו להיות יצירתיים ולחשוב על משהו חדש ומעניין.

במקום לעבוד קשה בחיפוש אחר השדרוג המתאים, מצאנו עבורכם את הפתרון. הזמנת סטנדאפיסט לאירוע הפרטי שלכם תהיה תוספת השדרוג המושלמת עבורכם, וגם תצריך מכם מעט מאוד מאמץ.

 

מה היתרון של סטנדאפ?

מי לא אוהב סטנדאפ? מופעי סטנדאפ הם המופעים הפופולאריים ביותר בקרב הציבור הישראלי ואפילו בעולם כולו. נראה כי אדם אחד לבד יכול להצחיק קהל שלם, אם מספר את הבדיחות הנכונות בצורה הנכונה. אחת הסיבות הבולטות לפופולאריות של מופעי הסטנדאפ היא שהם מתעסקים בנושאים פופולאריים. כאשר הסטנדאפיסט עולה ומדבר על חייו הרגילים בצורה הומוריסטית, זה מאפשר לקהל שלו להזדהות איתו ולכן מגביר את ההנאה.

ישנן סיבות נוספות ההופכות את הסטנדאפ למופע אהוד – החל מהעובדה כי גורם לאנשים להנות, ועד לכך שמאפשר בריחה מטרדות היום-יום. הפופולאריות של מופעי סטנדאפ היא אחד היתרונות המשמעותיים של הזמנת סטנדאפיסט לאירוע הפרטי שלם. הפופולאריות הזאת מדבקת ותהפוך את האירוע שלכם לפופולארי בעצמו.

 

איך סטנדאפיסט ישדרג את האירוע הפרטי שלכם?

סטנדאפיסט יהפוך את האירוע הפרטי שלכם לכזה שיהיה בלתי נשכח. מדובר במופע שהוא אחר ולא נדוש ומוכר. המופע ישדרג את האירוע שלכם עוד בטרם יתחיל בכך שימשוך את כלל המוזמנים לאירוע שירצו להנות מהמופע. הסטנדאפיסט יצחיק את האורחים שלכם ואנשים אוהבים שמצחיקים אותם. החוויה החיובית וההנאה תהפוך את האירוע לכזה שייזכר למשך זמן רב וכן ידברו עליו ללא הפסקה גם לאחריו.

כל זאת יקרה בזכות הזמנת אדם אחד לזמן של שעה לערך. בנוסף לכך, חברים אוהבים להיות בסביבת חברים. חוויה מהנה והומוריסטית מחברת בין אנשים, כך שמופע הסטנדאפ שסגרתם לאירוע הפרטי שלכם יכול להיות גשר לחיבור בין משתתפי האירוע וכך גם תיצרו גיבוש בניהם.

 

איך תבחרו את הסטנדאפיסט לאירוע הפרטי שלכם?

  • בדקו מה התקציב שלכם – לפני שאתם מתחילים לחפש את הסטנדאפיסט שלכם לאירוע, כדאי שתוודאו שאתם יודעים מה מסגרת התקציב שלכם. המסגרת התקציבית תאפשר לכם נקודת פתיחה טובה על מנת להתחיל לחפש את הסטנדאפיסט המושלם, וכן גם לא תכניסו עצמכם לחובות. כך למשל, אם אתם יודעים מראש שהתקציב שלכם מוגבל, לא תבחרו בסטנדאפיסט מוכר מאור שבוודאי יעלה לכם יותר ממה שתוכלו להרשות לעצמכם.
  • בחרו לפי סגנון דיבור – מומלץ לבחור את הסטנדאפיסט לפי סגנון הדיבור שלו. כדאי שסגנון הדיבור יהיה כזה שיתאים לקהל שאתם מזמינים, אבל גם כזה שאתם אוהבים. כך למשל לא יהיה כדאי להזמין סטנדאפיסט שמרבה לדבר גסויות לקהל שאינו אוהב סגנון דיבור זה כלל.
  • בחרו לפי נושאים העולים במופע – כדאי גם לבחור את הסטנדאפיסט לפי הנושאים עליהם הוא מדבר לרוב במופעים שלו. בחירת סטנדאפיסט המדבר על נושאים המעניינים את האורחים שלכם, לא רק שתאפשר להם להתחבר אליו יותר אלא גם תאפשר להם להנות ולצחוק יותר מתוך הבנת הנושא. אם תבחרו סטנדאפיסט שידבר על נושאים לא רלוונטיים עבור האורחים, לא רק שהם ישתעממו אלא גם לא יבינו את המופע. כך למשל לא תזמינו סטנדאפיסט שידבר על חיי משפחה לקהל של רווקים.
  • בחרו לפי זמינות – כמובן שכאשר אתם בוחרים סטנדאפיסט לאירוע הפרטי שלכם, חשוב לקחת בחשבון גם אילוצים כמו אילוצי זמינות. במידה ומדובר באירוע פרטי בו לא ניתן להתגמש בתאריכים, תצטרכו להתגמש בבחירת הסטנדאפיסט. אותו הדבר גם להיפך.

 

איך תארגנו מופע סטנדאפ באירוע שלכם?

ראשית שאלו את הסטנדאפיסט מה הוא צריך. לעיתים בדרנים שונים יבקשו אלמנטים שונים על מנת לקיים את המופע שלהם בצורה הטובה ביותר. יתכן והבקשה היא בסך הכול מים, אך יתכן וגם יבקש חפצים על מנת שיאפשרו לו להמחיש את המופע.

מעבר לצרכי הסטנדאפיסט, תצטרכו לחשוב על משתנים נוספים. תצטרכו להתאים את מקום קיום המופע לכמות המשתתפים באירוע. חשוב לוודא כי לכולם יהיה מקום ישיבה נוח לצפייה מהנה. לא תרצו להזמין סטנדאפיסט לאירוע הפרטי שלכם ואז לגלות כי חלק מהאורחים לא נהנו רק כי לא היה להם נוח.

מקומות הישיבה יצטרכו לאפשר לכלל הצופים לצפות בבדרן. כדאי יהיה לנסות לעשות לו במה שתגביהה אותו. בנוסף, במידה ומדובר במספר רב של משתתפים, יתכן ותצטרכו לדאוג להגברה על מנת שכולכם תוכלו לשמוע את המופע ולצחוק. תצטרכו לדאוג גם למיקרופון עבור הסטנדאפיסט וגם לרמקולים. כדאי להתחשב בתנאי האקוסטיקה במרחב בו נבחר קיים את המופע.

 

מתי לשלב את הסטנדאפ באירוע?

כאן זה בעיקר תלוי בכם ובאיזה אירוע אתם מתכננים. כשמדובר באירוע פרטי, הכל סובב סביבכם. השתדלו כן להפוך את מופע הסטנדאפ לאירוע המרכזי בתוך האירוע שלכם, על מנת שיוכל לתת לאירוע שלכם את התוספת המקסימלית שיכול לתת. תחשבו האם תרצו לפתוח את האירוע הפרטי שלכם עם סטנדאפיסט להתחלה טובה, האם תרצו למקם זאת דווקא באמצע האירוע או בסופו על מנת לעשות סיומת מהנה.

בהחלט ואף יתכן וחלקם יעדיפו זאת על פני אירוע המוני בגלל האינטימיות הנוצרת עם הקהל. תוכלו להזמין סטנדאפיסט לכל אירוע ללא קשר לכמות המשתתפים.

כסף. מופע סטנדאפ לא דורש הרבה מלבד כסף על מנת לשלם למי שעולה להופיע. כמובן שבמידת הצורך תצטרכו גם אמצעי הגברה.

מחירי הזמנת המופע משתנים בין בדרן לבדרן ותלויים ברמת הפופולאריות והעומס שלו. בנוסף, אורך המופע המבוקש גם ישפיע על המחיר. יתכן והמחיר יושפע גם ממרחק הנסיעה הנדרש מהסטנדאפיסט ואף מהתקופה בשנה (אם עמוסה או לא).

יתכן מאוד שכן. במופע רגיל הסטנדאפיסט יכול להרוויח יותר מכמות הכרטיסים הנמכרים. לעומת זאת, כשמדובר באירוע פרטי הסטנדאפיסט אולי יגבה יותר על מנת למקסם את הרווחים שלו גם מערב שכזה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא