סטנדאפיסט לאירועים קטנים

הצחוק הוא אחד הרגשות העוצמתיים ביותר שהאדם ניחן בהם. אנו נוטים לחשוב כי צחוק נועד רק לשם הנאה ושחרור אבל אין לו חשיבות גדולה. יש כאלה שאפילו מקצינים את זה וטוענים שצחוק הוא שלילי כי הוא מסמל קלות דעת וטיפשות.

הטיעונים האלה משקפים בורות בקשר להיבטים הפסיכולוגיים והבריאותיים של הצחוק. הצחוק משפר את הבריאות בצורה אדירה, מחקרים מראים כי אנשים שמרבים לחייך ולצחוק חולים פחות ועמידים יותר מפני סכנות.

בפן הרגשי, צחוק מאפשר שחרור, שינוי והוא פשוט אושר צרוף – כולנו אוהבים לשבת עם היקרים שלנו ופשוט להתגלגל מצחוק. אז אחרי שהשתכנעתם בנוגע לחשיבות של הצחוק, בטוח תרצו להוסיף לאירוע המשפחתי הבא לשכם סטנדאפיסט לאירועים קטנים!

 

הומור מסמל חיבור

לכל משפחה או קבוצת חברים יש בדיחות משותפות, או כמו שקוראים לזה – "בדיחות פנימיות". קרבה בין אנשים יוצרת צחוק כי כל אחד מרגיש בנוח להיות מי שהוא.

אם אתם מחפשים דרך לגוון את המפגשים החברתיים או המשפחתיים שלכם, הזמינו סטנדאפיסט לאירועים קטנים. מופע הסטדנאפ יחבר ביניכם עוד יותר ויהפוך את הערב לקליל ומהנה. להומור יש כוחות גדולים של חיבור בין אנשים – השתמשו בו!

 

סטנדאפיסט לאירועים קטנים ביומולדת

את הסטנדאפיסט לאירועים קטנים בדרך כלל מזמינים לבית שלכם או למקום בו המפגש החברתי מתרחש. יומולדת הוא אירוע מתאים במיוחד למופע סטנדאפ. במופע יש הזדמנות להתבדח על סיפורים מחייו של ילד או ילדת היומולדת, או סיפורים של המשפחה ובכך ליצור אווירה מהנה יותר.

נציין בהזדמנות זו שאם אתם רוצים שהסטנדאפ יכיל סיפורים שקשורים אליכם ספציפית, ניתן לבקש זאת מהסטנדאפיסט מראש. בנוסף, אירועי היומולדת כבר הפכו שבלוניים ונדושים וכדאי להוסיף להם תבלין מיוחד כמו מופע סטנדאפ אינטימי.

 

סטנדאפיסט לאירועים קטנים לעסק שלכם

חשוב להראות לעובדים בחברות שונות שהם מוערכים ועבודתם מוערכת. בשגרה השוטפת הם עובדים מאוד קשה מבלי לזכות ליחס הולם. עובד שמרגיש שלא מעריכים אותו הופך לעובד אומלל ולא פרודוקטיבי, וכך עובדים נוטים לאסוף תלונות רבות על המעסיקים שלו ולפעמים בצדק.

אם אתם רוצים לשמור על העסק שלכם אתם צריכים לדאוג לימי כיף והטבות שונות לעובדים שנותנים מעצמם כל כך הרבה. כפי שציינו בתחילת הכתבה – צחוק מוסיף לאושר ולבריאות.

אם תשלבו בימי הכיף סטנדאפיסט לאירועים קטנים. תהפכו את העובדים שלכם לשמחים יותר ובריאים יותר – וכך ליעילים יותר. כמו כן, מופע הסטנדאפ יגבש את העובדים וייתן להם הזדמנות לקחת נשימה מהשגרה הלחוצה.

 

כסף מגלגל את העולם

כמה עולה מופע סטנדאפ לאירועים קטנים?

המופעים הזולים ביותר יעלו בערך 3000 שקלים. מופעי סטנדאפ יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים כשמדובר בבדרנים מפורסמים ובאירועים גדולים. כיוון שמדובר בכתבה זו על סטנדאפיסט לאירועים קטנים, בהחלט תוכלו למצוא מופעים בסכומים נוחים לכל כיס.

 

האם כסף מעיד על איכות?

כמו בכל תחום, גם במופעי הסטנדאפ הכסף לא בהכרח מעיד על איכות. אמנם סטנדאפיסט מפורסם שנחשב בעיני רוב האנשים כמצחיק ידרוש כסף רב בשל כישרונו הרב, אך זה לא מעיד כי אלו שלא התפרסמו ולא דורשים הרבה כסף הם אינם מוכשרים. כל סטנדאפיסט התחיל בצורה קטנה ולא דרש כסף בהתחלה, לכן לא כדאי לזלזל במופעים זולים, אולי מתחבא שם הסטנדאפיסט הבא של ישראל.

 

איך תתאימו את המופע ליכולת הכלכלית שלכם?

מופע סטנדאפ הוא רק חלק מהערב, אם אתם מעדיפים לחסוך תוכלו להשתמש בכמה דרכים:

  1. קצרו את זמן המופע ובכך תחסכו כסף.
  2. הזמינו סטנדאפיסט שגר קרוב אליכם וכך העלות לדלק ולזמן הנסיעות תיחסך.
  3. הזמינו סטנדאפיסט לאירועים קטנים בתחילת דרכו.
  4. עשו סקר שוק נרחב באינטרנט וכך תמצאו את המחיר הטוב ביותר.

 

אילו סוגי מופעים יש?

בישראל יש שני ז'אנרים מאוד מקובלים. הראשון הוא הבאת סיטואציות מצחיקות מחיי השגרה של כולנו, כמו שאורי חזקיה עושה. הומור מסוג זה מצליח לגעת בכל אחד כיוון שהוא מספר את האמת הפשוטה והאנושית ביותר. הז'אנר השני הוא סטנדאפ אלתור, כמו שאדיר מילר עושה.

במופע זה הסטנדאפיסט צרי להיות מאוד מוכשר באלתור כי הוא הולך להמציא הכל על הבמה. היתרון במופע זה הוא התקשורת עם הקהל – רק מתוך השאלות לקהל והשיח איתם המנחה ממציא בדיחות ובשל כך הוא מצליח לגעת בהם ולחבר אותם.

אם אתם מחפשים סטנדאפיסט לאירועים קטנים מומלץ לחפש כזה שמשתף מאוד את הקהל ויוצר אווירה אינטימית. יתר על כן, מומלץ להכין את הסטנדאפיסט לתכנים הקשורים בקבוצה שלכם מראש ובכך להפוך את הערב לייחודי עוד יותר.

 

איך לבחור סטנדאפיסט?

כמו בכל דבר, חשוב לבדוק המלצות מראש ולבקר באתרי האינטרנט של סטנדאפיסטים לאירועי קטנים. העניין החשוב ביותר בבחירת סטנדאפיסט לאירועים שטנים הוא ההתאמה לאופי שלכם.

אם הסטנדאפיסט מגיע מעולם אחר לגמרי מבחינה חברתית, דתית וכיוצא בזה, הוא לא יצליח להצחיק אתכם ולהתחבר אליכם. צחוק דורש הבנה וחיבור, בלעדיו הסטנדאפיסט לא יוכל להצחיק אתכם, מוכשר ככל שיהיה.

יש סטנדאפיסטים שמתמחים במופעים לילדים כיוון שזה אולי התחום היחיד בו לא ניתן לשלב גילאים שונים. ילדים צוחקים מדברים אחרים וקרוב לוודאי שכלל לא יבינו את הבדיחות של סטנדאפיסט למבוגרים.

זה תלוי בסוג הסטנדאפ. יש הרבה סטנדאפיסטים לאירועים קטנים שמדברים על תכנים שיצחיקו גם אנשים צעירים וגם אנשים מבוגרים. לעומת זאת, יש מצבים בהם עולם התוכן הוא שונה מאוד ומופע שיעניין צעירים לא יעניין כלל את המבוגרים.

אם אתם מחפשים סטנאפיסט מוכר כדאי שתבררו על תאריך מראש. כמו כן, אם אתם מעוניינים במופע בזמן של חופש או חג כדאי להזמין מראש. אם אתם לא מחפשים משהו מפורסם והתאריך לא משנה לכם, סביר להניח שתמיד תוכלו למצוא.

כמה שתבקשו מהסטנדאפיסט.

בוודאי. אם חשוב לכם שהסטנאפ לא יהיה גס כדאי שתמצאו סטנדאפיסט שלא מאופיין בגסות. בנוסף, תוכלו לבקש מראש להימנע מבדיחות לא הולמות.

אפשר הכל, חשוב שתחשבו איזו אווירה אתם רוצים ואם סטנדאפיסט מתאים לאווירה זו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא