סטנדאפיסט לאירוע מושלם

החלטתם להרים אירוע מהחלומות אבל מתקשים להפוך אותו לאירוע המושלם? הגיע הזמן לשדרג אותו באמצעות מופע סטנדאפ שיגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח. כך סטנדאפיסט יהיה המפתח לאירוע המושלם:

 

מה זה אומר אירוע מושלם?

אירוע מושלם משמעו אירוע טוב בכל המידות. אירוע כזה שאף אחד לא ישכח, שבו הכל מדויק לאורחי האירוע. האירוע יכלול אוכל טוב, מוזיקה טובה, עניין, שדרוגים מעניינים ואפילו תנאי מיזוג או מזג אוויר מחושבים ונוחים. הנקודה החשובה ביותר ביצירת האירוע המושלם הוא השדרוגים והתוספות שיגרמו לו להיות בלתי נשכח. תוספת מושלמת תהיה למשל הזמנת סטנדאפיסט.

 

שדרוג האירוע

שדרוג האירוע הוא המפתח לאירוע מושלם ובלתי נשכח. שדרוג האירוע יוכל לבוא לידי ביטוי במגוון צורות ועקרונות. במקרה הזה של שדרוגים, מופעים יהיו השדרוג הבולט ביותר באירוע שלכם ותוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות שונות – מופע מוזיקלי, מופע ליצנות ואפילו מופע סטנדאפ שיעשה לכם את האירוע למושלם ביותר.

 

למה דווקא סטנדאפיסט לאירוע מושלם?

מופע סטנדאפ יהיה השדרוג המושלם ביותר לאירוע המושלם שלכם. הסיבה לכך היא שמדובר באחד המופעים הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב הציבור הישראלי. מופעי סטנדאפ נוגעים בענייני היום-יום הרלוונטיים עבור כולנו וכל אחד יכול להתחבר אליהם.

סטנדאפיסט טוב יגרום לבאי האירוע לצחוק וישאיר טעם טוב בפה של כולם. לכן, אם אתם רוצים לעשות את האירוע המושלם, סטנדאפיסט הוא הכלי המרכזי. הוספת מופע סטנדאפ גם תקל עליכם בארגון האירוע – לא תצטרכו להשקיע יותר מידי באירוע עצמו ובהוספת שדרוגים שונים, רק למצוא את הסטנדאפיסט המתאים עבורכם והאירוע שלכם כבר יחשב לאירוע הטוב ביותר.

 

יתרונות בסטנדאפיסט לאירוע המושלם:

  • כולם אוהבים לצחוק – כשאנחנו צוחקים אנחנו נהנים, זה פשוט מדעי. בעת צחוק המוח שלנו משחרר הורמוני אושר שגורמים לנו לעונג. לכן כולנו אוהבים לצחוק, זה פשוט כיף ועושה טוב לגוף שלנו. זו אחת הסיבות שמופעי סטנדאפ הפכו להיות פופולאריים כל כך. תמורת תשלום מסוים תזכו לערב שלם מלא הנאה וצחוק.
  • אירוע בלתי נשכח – מעבר לכך שלצחוק זה כיף (ואפילו בריא), צחוק צורב במוחנו זיכרונות בצורה טובה ביותר. מחקר שנעשה מצא כי פרסומות הומוריסטיות היו אלה שזכרו אותן הכי הרבה לעומת שאר סוגי הפרסומות. לכן, אם תבחרו במופע סטנדאפ איכותי עבור האירוע שלכם, לא רק שתהפכו אותו למושלם אלא גם לבלתי נשכח.
  • ירים את האווירה – אין כמו סטנדאפיסט טוב שיעשה שמח ויצחיק אנשים, יותר מכל סוג מופע אחר. במופע סטנדאפ הקהל גם זוכה ליחס אישי ולזווית מצחיקה וחיובית יותר על החיים שלהם. לכן בכל אירוע, תוכלו ליצור אווירה טובה וחיובית יותר באמצעות מופע סטנדאפ, גם אם חלק מהאורחים הגיעו קצת מצוברחים.
  • פשוט וקל – כשמדובר בהוספת אירוע סטנדאפ לאירוע שלכם, מדובר בבחירה פשוטה וקלה על מנת להפוך את האירוע שלכם למושלם ביותר. הרמת מופע סטנדאפ היא דבר יחסית פשוט וכך תוכלו להתרכז במטלות נוספות לאירוע.

 

איך להרים מופע סטנדאפ באירוע?

מה לא עושים בשביל האירוע המושלם? הרמת מופע סטנדאפ אומנם דורשת מעט מאמץ, אבל כל זאת מתגמד לעומת מה שתרוויחו מהמופע הזה. בנוסף, כל שדרוג אחר לאירוע שלכם לא רק שיגזול יותר זמן, גם לא ישתווה למופע. על מנת להרים מופע סטנדאפ תצטרכו קודם כל לסגור את הסטנדאפיסט המושלם עבור האירוע שלכם. לאחר שמצאתם את הסטנדאפיסט שלכם וסגרתם אותו לאירוע, יהיה עליכם לדאוג שיהיו האמצעים לצורך המופע. לשם כך תזדקקו קודם כל לדאוג למקומות ישיבה עבור הקהל.

תוכלו להתאים את האירוע ולקיים אותו באולם או על יד אולם, וכך הכול יהיה מוכן עבור המופע. אם אתם מעדיפים שלא לעשות באולם מסודר, תצטרכו לדאוג לכיסאות, או מחצלות, כריות וכו'. חשוב שלקהל יהיו מקומות ישיבה נוחים על מנת שיוכלו להנות. מעבר לכך, תצטרכו לדאוג לאמצעי הגברה עבור הסטנדאפיסט, על מנת שכולם יוכלו לשמוע אותו היטב. תצטרכו להתחשב בתנאים אקוסטיים בהתאם לאיפה שתחליטו לקיים את המופע. יהיה עדיף גם לדאוג לבמה עבור המופיע כך שכולם יוכלו לראות אותו וכן יוכל לפנות לכל הקהל שלו (ולרדת על כולם באופן שווה).

איך למצוא את הסטנדאפיסט המושלם לאירוע המושלם?

אחרי שקיבלתם את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם והחלטתם להזמין סטנדאפיסט על מנת שהאירוע שלכם יהיה מושלם, נשאר רק למצוא אותו. למצוא את הסטנדאפיסט המושלם יהיה לכם מסע מצחיק, בו "תאלצו" לצפות בקטעי סטנדאפ של סטנדאפיסטים שונים על מנת לבחור מבניהם מי הכי מצחיק ומי הכי מתאים לאירוע. לכל סטנדאפיסט יש סגנון שונה, לכן חשוב להתאים את הסגנון לאופי האירוע ולסוג הקהל – מבחינת גיל, תחומי עניין, מגזר וכו'.

היות ויש סטנדאפיסטים רבים, כדאי להיעזר בחברים אשר היו במופעי סטנדאפ ויוכלו להמליץ. האפשרות הטובה ביותר תהיה פשוט לשאול את משתתפי האירוע מי הם הכי מעדיפים. תוכלו ליצור שאלון נחמד ולהפיץ בין כולם, וכך הם גם ירגישו שותפים לאירוע ובעלי השפעה. כך לא תצטרכו לנחש מה כולם אוהבים ומי הכי יתאים. לאחר שמצאתם את הסטנדאפיסט המתאים, זה הזמן לחפש אמצעי תקשורת איתו או עם המנהלים שלו ולהרים טלפון. במהלך השיחה תוכלו לקבוע על תאריך, משך ההופעה, מיקום וכמובן מחיר.

לא. לכל סטנדאפיסט יהיו אמצעי יצירת קשר ושריון עצמאיים. אין דרך לסגור מופע באונליין. יש צורך לבדוק אחד אחד בנושא.

לכל סטנדאפיסט יש אמצעי יצירת קשר משל עצמו. לפעמים יהיה צורך לדבר עם המנהלים שלו ולפעמים איתו בעצמו. אמצעי יצירת הקשר יופיעו לרוב בעמודי הרשתות החברתיות שלהם.

כמה שיותר זמן מראש. רוב הסטנדאפיסטים ובעיקר אלה המוכרים יותר, סוגרים מופעים חודשים קדימה ולכן לא כדאי להתמהמה עם זה. במידה ומצאתם סטנדאפיסט מושלם אבל הוא לא יכול בדיוק ביום שבו רציתם לקיים את האירוע, אולי שווה לשקול להזיז אותו מעט.

מחיר של מופע סטנדאפ יושפע בעיקר משני משתנים – כמות זמן המופע וזהות המופיע. סטנדאפיסטים מוכרים ומבוקשים יותר יבקשו מחיר גבוהה יותר, לעומת כאלה שפחות מוכרים. יתכן ויהיו עלויות נוספות במידה והמיקום מרוחק.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא