סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא

בר מצווה היא תמיד סיבה למסיבה, ישנה אווירה חגיגית באוויר ותחושת גאווה על הילד שגדל. איפה מתחילה הבעיה? שכולם חוגגים את היום הזה באותו אופן. כולם הולכים לבית הכנסת, בוחרים אוכל, עושים סעודה וכיוצא בזה. אז הנה ההצעה שתשים סוף לכל הרוטינה המיותרת הזאת – הזמינו סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא! אפשר לחגוג את היום הזה בדרכים שונות ומגוונות, אך מובטח לכם כי זו תהיה הדרך המפתיעה והמופלאה ביותר.

 

סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא זו חוויה מגבשת!

החלק הכי חשוב במופע של סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא הוא החברים אותם הזמנתם לחגוג אתכם. המופע יצחיק אתכם וירגש אתכם לכן הוא דורש חברים או קרובי משפחה שמכירים אתכם מקרוב, שאפשר ליצור איתם אווירה טובה, מצחיקה ולא שיפוטית. בר מצווה היא הזדמנות להתחבר לחברים ולמשפחה מחדש, מופע סטנד אפ יגרום לזה לקרות!

 

ירון זיגי מופע קסמים

על מה יהיה הסטנד אפ?

באופן כללי, כשמזמינים סטנדאפיסט לאירועים פרטיים ניתן לבחור אם התוכן של המופע יהיה עליכם או מופע רגיל של הסטנדאפיסט. תוכלו לבקש מסטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא שלוש אופציות –

  1. תוכלו לבקש שהסטנד אפ יתמקד בעיקר בחתן הבר מצווה – סיפורים עליו, בדיחות עליו ועוד.
  2. תוכלו לבקש שהסטנד אפ יתמקד בבר מצוות ובגיל ההתבגרות כדי שהחברים של חתן הבר מצווה יהינו.
  3. תוכלו לבקש שהמופע יהיה רגיל ובהתאמה לקהל – נערים, מבוגרים, ילדים וכל מי שמגיע לאירוע.

 

בר מצווה דתית

אם אתם מקיימים בר מצווה דתית ואתם לא רוצים שהסטנד אפ ייפגע בתוכן החינוכי של האירוע, תוכלו להזמין סטנדאפיסטים דתיים! הקהל הדתי מאוד אוהב אותם והם יכולים להרים לכם את האירוע! סטנד אפ דתי עוסק בעיקר בתכנים שקשורים לציבור הדתי לכן הקהל מאוד אוהב את זה. תוכלו לחפש סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא שעושה סטנד אפ דתי.

 

איך תבחרו סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא?

  1. חתן הבר מצווה הדמות הכי חשובה באירוע, לכן חשוב שתבדקו כי הסטנדאפיסט מוצא חן בעיניו. חפשו סטנדאפיסט שהוא יאהב וזכרו – האירוע לא נועד להרשים את האורחים, הוא נועד לשמח את הילד שלכם.
  2. אם אתם רוצים לשמור את המופע כהפתעה, נסו לחשוב אם ההומור של הסטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא מתאים לילד שלכם לפי מה שאתם יודעים.
  3. היום ניתן לבקש סרטון או תמונות שימחישו את המופע. עשו זאת כדי להבין את איכות המופע לפני שאתם בוחרים בסטנדאפיסט. כמו כן, יש אתרים שבהם יש סרטונים לדוגמה.
  4. חפשו המלצות – זה המבחן האמיתי לאיכות של הסטנדאפיסט. בלי המלצות לא מזמינים, בקשו לדבר עם לקוחות קודמים.

 

שמירה על תכנים חינוכיים

אמנם כולם רוצים ליהנות ולשמוח באירוע, אך חשוב לזכור כי בר מצווה במהותה היא אירוע חינוכי. יש להכניס ערך מוסף ותוכן משמעותי במהלך האירוע שייתן קונטרה למופע סטנד אפ. אי אפשר לערוך בר מצווה שיש בה מופע סטנד אפ, אבל אין בה תכנים משמעותיים נוספים. על מנת לפתור זאת, תוכלו לבקש מהסטנדאפיסט לבר מצוות במעלות-תרשיחא להכניס קצת תוכן ערכי במהלך המופע.

בנוסף, תוכלו לבקש ממנו להימנע מתכנים לא צנועים וגסים, אם זה רצונכם. חשוב לציין שאם ידוע לכם שהסטנדאפיסט שהזמנתם נוטה לרדת לרמות רדודות, אולי עדיף שלא להזמין אותו לבר מצווה, כיוון שזה אירוע חינוכי על רמה.

 

כמה עולה סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא?

טווח המחירים הוא מאוד גדול כיוון שיש הבדל משמעותי בין סטנדאפיסטים מפורסמים לכאלו בתחילת דרכם. סטנדאפיסטים מפורסמים יעלו אלפי שקלים למופע באירוע פרטי למשך שעה וחצי, בין 6000 ל- 12000 שקלים. לעומת זאת, סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא מתחיל ייגבה למופע באורך זמן זהה 1500 – 4000 שקלים.

יכול להיות שתמצאו סטנדאפיסטים מתחילים אפילו במחירים נמוכים יותר.  למחיר הבסיסי יש להוסיף את מחיר הנסיעה והדלק, ככל שהבר מצווה יותר רחוקה המחיר של הנסיעה יעלה.

 

איך תחסכו בהוצאות?

  1. תוכלו לערוך מופע יחסית קצר שיעלה פחות. רוב האורחים ממצים את המופע אחרי 45 דקות לכן זה עדיף גם בלי קשר לכסף.
  2. ערכו את הבר מצווה במקום שקרוב לסטנדאפיסט, כך הדלק יעלה פחות.
  3. הזמינו סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא לא מפורסם כיוון שהוא יעה פחות. סטנדאפיסט לא מפורסם לא בהכרח פחות טוב, במיוחד כשקהל היעד הוא נערים שקל להצחיק אותם.
  4. חסכו שאר ההוצאות ולא במופע. מופע הסטנד אפ יהיה שיא האירוע לכן מומלץ להשקיע בו ולחסוך בשאר ההוצאות – קייטרינג, אולם , צלם וכו'.

 

למה חשוב לצחוק בבר מצווה?

הצחוק הוא אחד הרגשות העוצמתיים ביותר שהאדם ניחן בהם. אנו נוטים לחשוב כי צחוק נועד רק לשם הנאה ושחרור ושאין לו חשיבות גדולה. יש כאלה שאפילו מקצינים את זה וטוענים שצחוק הוא שלילי כי הוא מסמל קלות דעת וטיפשות. הטיעונים האלה משקפים בורות בקשר להיבטים הפסיכולוגיים והבריאותיים של הצחוק.

הצחוק משפר את הבריאות בצורה אדירה, מחקרים מראים כי אנשים שמרבים לחייך ולצחוק חולים פחות ועמידים יותר מפני סכנות. בפן הרגשי, צחוק מאפשר שחרור, שינוי והוא פשוט אושר צרוף – כולנו אוהבים לשבת עם היקרים שלנו ופשוט להתגלגל מצחוק. הזמינו סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא והפכו את האירוע למצחיק, שמח וחיובי!

 

סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא – סיכום

בר מצווה היא שיא בחייו של כל נער, חשוב שתשקיעו באירוע ותראו לילד שלכם כי הוא חשוב לכם. הדרך הטובה ביותר לשמח את הילד שלכם היא להזמין סטנדאפיסט לבר מצווה במעלות-תרשיחא שיהפוך את האירוע למטורף! כל אחד יכול להתאים לעצמו את הסטנדאפיסט המתאים לו מבחינת האיכות, התאמה לתכנים ולאופי האורחים ומבחינת האירוע.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

שירותים נוספים במעלות-תרשיחא