סטנדאפיסט ליום גיבוש

יום גיבוש הפך לדבר שהוא הכרחי על מנת לשמר צוות, במיוחד כשמדובר בצוות עובדים הנמצאים יחד. ההימצאות יחד בתנאי עבודה יכולה לשחוק את הצוות שלכם ולכן חשוב לרענן אותו ביום גיבוש. כמובן שיום גיבוש יהיה צריך להכיל כמה שדרוגים. מצאנו עבורכם את השדרוג המושלם – מופע סטנדאפ.

 

כללי אצבע ליצירת יום גיבוש:

  • צאו מסביבת העבודה – כשאתם מחליטים לעשות יום גיבוש, חשוב שתדאגו לעשות אותו מחוץ לסביבת העבודה שלכם, או מהסביבה הרגילה בו כל הצוות נמצא ביום יום. היציאה מהמקום הרגיל יאפשר לכולכם להתרענן וכן לצאת מהאזור הרגיל בו אתם נפגשים. זה יאפשר לכם להיפגש מנקודת מבט שונה ובצורה אחרת ובכך יעזור לכם להכיר אחד את השנייה טוב יותר ולהתגבש בצורה טובה יותר.
  • צרו חוויות מגבשות ואינטימיות – יום הגיבוש צריך להיות כמה שיותר חוויתי. חוויות משותפות וייחודיות רק לצוות המתגבש, יאפשרו לכלל חברי הצוות להתחבר יותר כי יהיו להם זיכרונות משותפים. החוויות המשותפות יצרו מרחב ייחודי, אינטימי ושיתופי וזה ילכד אותם עוד יותר כקבוצה.
  • עשו שלכלל הצוות יהיה כיף – החוויות המשותפות כמובן צריכות להיות מהנות. ככל שהצוות ייהנה יחד יותר, כך יתגבש בצורה המיטבית. הנאה מחברת בין אנשים בצורה הטובה ביותר ומעודדת אותם לרצות להיות אחד בחברת השני.
  • צרו יום גיבוש בלתי נשכח – אם תשקיעו ביצירת יום גיבוש חווייתי ובלתי נשכח, יהיה לצוות הרבה על מה לדבר לאחר מכן ולאורך זמן. כך יוכלו להעלות זיכרונות נעימים ומשותפים גם תוך כדי יום עבודה רגיל. תוכלו להשקיע עוד יותר גם בשימור זיכרונות באמצעות פיתוח תמונות מהאירוע.

 

מופע סטנדאפ ביום הגיבוש שלכם ייתן את המענה המושלם לכל כללי האצבע הללו. המופע יאפשר חוויה ייחודית, מהנה ובלתי נשכחת. אנשי הצוות יוכלו לצאת מסביבת העבודה שלהם ולחוות מופע מבדר יחד אשר ייצרב בזיכרונם לאורך זמן.

 

סטנדאפיסט – הפתרון הפשוט ליום גיבוש

מעבר לכך שהזמנת סטנדאפיסט ליום הגיבוש שלכם ייתן מענה לכל מה שצריך ליום גיבוש מושלם, מדובר גם בפתרון טוב. לא תצטרכו לדאוג לגבי תוספות ייחודיות ושונות ליום הגיבוש. היות ומופע סטנדאפ הוא בולט דיו ויוצר בעצמו את החוויה המושלמת, כל שתצטרכו להשקיע בו הוא הזמנת וקיום המופע ביום הגיבוש. כך תוכלו לארגן את יום הגיבוש בקלות ובמהירות, ותחסכו מעצמכם מאמץ מיותר.

 

למה סטנדאפיסט ליום גיבוש?

קודם כל כי מופע סטנדאפ הוא מצחיק ולצחוק זה כיף. יום גיבוש לצוות העובדים צריך שיהיה מהנה על מנת שיצליח. בנוסף, במידה ותבחרו להזמין סטנדאפיסט ליום הגיבוש שאתם מארגנים, תוכלו להנות מחוויה בלתי נשכחת.

 

איך סטנדאפיסט יצור לכם גיבוש?

מופע סטנדאפ המיועד רק למשתתפי יום הגיבוש, יצור עבורם חוויה ייחודית ואינטימית משלהם. כלל משתתפי היום יוכלו להנות מהומור טוב ביחד. המופע גם לא ידרוש מהם מאמץ אבל גם יהיה משהו שהם לא ישכחו. ראשית, מדובר במופע הומוריסטי, והומור מוכח כאירוע שקשה לשכוח אותו, אפילו יותר מאירוע עצוב. דברים מצחיקים נחקקים בזיכרוננו למשך זמן רב. יצירת הזיכרון המשותף לטווח הארוך, תאפשר למשתתפי יום הגיבוש ליצור מרחב משותף של חוויות משותפות ומהנות.

הזיכרון המבדר יצרוב להם תחושה של הנאה ועונג, כך שכאשר יזכרו ביום הגיבוש אותה תחושה תעלה. התחושה הזאת תדבק גם בכלל לחוויה הציוותית המשותפת ובכך תוכלו ליצור אצל כל אחד מחברי הצוות תחושה נעימה כאשר יחשוב על הצוות כולו. בנוסף לכך, תוכלו לבקש מהסטנדאפיסט לדבר על הנושאים שמעניינים את הצוות או אפילו לתת לו חומרים על חלק מחברי הצוות על מנת שיצחק עליהם. כך שתוכלו להפוך את המופע לחוויה אינטימית עוד יותר שעוסקת בכם.

 

מה היתרון של סטנדאפ על סוגי בידור אחרים?

מופעי סטנדאפ הם לא סתם סוגי המופעים האהובים ביותר בישראל. מדובר במופעים מצחיקים שאל להזדהות איתם. בכל מופע סטנדאפ, תמצאו כמה נושאים שהסטנדאפיסט ידבר עליהם אשר תוכלו להתחבר אליהם. זה בזכות העובדה שהסטנדאפיסט מדבר בעיקר על נושאי היום יום. בנוסף, הם הופכים את החיים שלנו למאושרים ושמחים יותר. העובדה שהסטנדאפיסט מתייחס לנושאי החיים הרגילים בצורה הומוריסטית ומצחיקה, מאפשרת לנו להביט על חיינו בצורה שמחה יותר.

לא רק זה, משתתפי יום הגיבוש שלכם יוכלו להתחבר לסטנדאפיסט יותר מאשר לכל סוג בדרן אחר. זה בזכות העובדה שהסטנדאפיסט, בניגוד לבדרנים אחרים, לא משחק דמות אלא את עצמו. הסטנדאפיסט יוכל ליצור חוויה אותנטית והומוריסטית ביום הגיבוש, וכולם יעופו עליו.

 

איך תמצאו את המופע המושלם עבור יום הגיבוש?

לא מסובך למצוא סטנדאפיסט ליום גיבוש, פשוט צריך למצוא מישהו מצחיק שיוכל להפיל את כולכם מהכיסא. יחד עם זאת, לא כל הומור מצחיק את כולם. תצטרכו למצוא אחד שמתאים לסוג ההומור של כולם. כזה שידבר אליכם בצורה הטובה ביותר. אבל איך תדעו מה מתאים לכולם? תוכלו לשער לפי קבוצת גיל, תחומי עניין וההכרות שלכם עם כלל חברי הצוות. אבל ככל שהקבוצה גדולה כך יהיה קשה יותר למצוא עבורה את מופע הסטנדאפ המושלם והמדויק.

לכן הכי טוב יהיה פשוט לשאול אותם. נכון שיהיה קשה לעבור אחד אחד, וכן לקבל החלטה לפי הרוב לא בהכרח תהיה הנכונה. תוכלו להפוך את הנושא למעניין וחלק מתהליך הגיבוש, בקשו מהם למצוא ביחד את הסטנדאפיסט שכולם יהיו מרוצים ממנו. תוכלו גם להוסיף במשימות ולבקש מהם אפילו לשריין אותו בעצמם או לפחות למצוא דרכי התקשרות. כך גם תצרו ציפייה חיובית לקראת יום הגיבוש, תתחילו לגבש את הצוות במשימה משותפת וגם תחסכו מכם עוד עבודה.

לחלוטין, ואף מדובר בתוספת שיהיה לכם הכי קל להזמין. לא יהיה לכם התעסקויות רבות סביב ההזמנה, פשוט תצטרכו לתאם עם הסטנדאפיסט זמן ומקום.

בהחלט. תוכלו להזמין סטנדאפיסט לכל אירוע שתרצו לארגן, במיוחד ליום גיבוש.

מחיר הזמנת סטנדאפיסט משתנה בין אחד לשני, כל סטנדאפיסט יגבה מחיר אחר בעיקר בהתאם לרמת הביקוש שלו. המחיר ישתנה גם בהתאם לזמן המופע שאותו תבקשו לערוך, וכן בהתאם למקום ההופעה.

חיפוש מהיר בגוגל ייתן לכם את כלל התוצאות ליצירת קשר להזמנת הופעות עבור כל סטנדאפיסט שתבחרו. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לחפש את התוצאות ולהתקשר.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא