סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות

הצחוק הוא אחד הרגשות העוצמתיים ביותר שהאדם ניחן בהם. אנו נוטים לחשוב כי צחוק נועד רק לשם הנאה ושחרור אבל אין לו חשיבות גדולה. יש כאלה שאפילו מקצינים את זה וטוענים שצחוק הוא שלילי כי הוא מסמל קלות דעת וטיפשות.

הטיעונים האלה משקפים בורות בקשר להיבטים הפסיכולוגיים והבריאותיים של הצחוק. הצחוק משפר את הבריאות בצורה אדירה, מחקרים מראים כי אנשים שמרבים לחייך ולצחוק חולים פחות ועמידים יותר מפני סכנות.

בפן הרגשי, צחוק מאפשר שחרור, שינוי והוא פשוט אושר צרוף – כולנו אוהבים לשבת עם היקרים שלנו ופשוט להתגלגל מצחוק. אז אחרי שהשתכנעתם בנוגע לחשיבות של הצחוק, בטוח תרצו להוסיף ליומולדת הבא שלכם סטנדאפיסט ליום הולדת לבנות!

 

סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות הוא המתנה הכי טובה

יום הולדת הוא זמן להעניק לאהובים שלכם ולעצמיכם. אם אתם חוגגים לבת הקטנה שלכם או הגדולה שלכם יומולדת, לחברה טובה, לאימא שלכם או לעצמיכם – כדאי לכם להזמין סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות כדי להרים את האירוע למקומות שלא דמיינתם.

הומור ימלא את האירוע שמחה וייתן לכם כוחות לשגרה שנגיעה אחרי האירוע. יומולדת הוא זמן לשחרר, לצחוק ולהתחדש וצחוק הוא כלי שמאפשר להכניס קלילות ואנרגיות לתוכנו. יותר מכל מתנה שתקבלו או תתנו, הסטנדאפ הזה יהיה המתנה הטובה ביותר.

 

מה יהיה בסטנדאפ?

לכל משפחה או קבוצת חברים יש בדיחות משותפות, או כמו שקוראים לזה – "בדיחות פנימיות". קרבה בין אנשים יוצרת צחוק כי כל אחד מרגיש בנוח להיות מי שהוא. אם אתם מחפשים דרך לגוון את הימי הולדת הכניסו מופע סטנדאפ לימי הולדת לבנות שצוחק על כל הסיפורים שלכם ועל עצמיכם.

לפני המופע הסטנדאפיסט לימי הולדת לבנות ייפגש אתכם ויכיר אתכם על מנת להכין מופע שידבר עליכם. כמו כן, ניתן להזמין מופע עם תוכן שלא קשור אליכם. מופע הסטדנאפ יחבר ביניכם עוד יותר ויהפוך את הערב לקליל ומהנה. להומור יש כוחות גדולים של חיבור בין אנשים – השתמשו בו!

 

גלגל החיים

סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות צריך להתאים את עצמו לגיל של הקהל. לכל גיל יש אופי אחר ועולם תוכן שונה מעסיק אותו. יש להתאים את סוג ההומור לכל גיל.

 

כולנו ילדים של החיים

מופע לבנות בגיל נמוך צריך לשלב שירים, משחקים ריקודים, הרבה שיתוף מהקהל, אביזרים צבעוניים וכו'. בנוסף חשוב לתת יחס מיוחד לילדת היומולדת כדי שהיא לא תרגיש שלא רואים אותה. כמו כן, אם אתם חוגגים יומולדת לילדה שלכם וודאו כי הסטנדאפיסט שבחרתם מוצא חן בעיניה. בנוסף, ניתן להזמין ליצנית או ליצן – ילדים אוהבים מאוד מופעים של ליצנים.

 

ישנן בנות ישנן בנות

מופע סטנדאפ לנערות או בחורות צריך להכיל דברים אחרים לגמרי – אפשר לצחוק על תכנים שקשורים לגיל ההתבגרות, לתקשורת עם בנים, להתעסקות במראה החיצוני ועוד. בגיל זה יש הרבה רגישויות לכן מופע הסטנדאפ הוא הזדמנות להתבונן עליהן בהומור ולהתמודד איתן ממבט אחר. כמו אצל ילדות, גם כאן חשוב להתייחס לכלת היומולדת.

 

נשים דעתן קלה

מופע של נשים מגיל שלושים ומעלה כבר לא צריך קישוטיות, צעצועים וכדומה. חשוב שהמופע יצחק על החיים, על הנשיות וייתן אופטימיות. כמו כן, במיוחד בגיל זה כדאי לשלב בדיחות שקשורות לכלת היומולדת, כי ארסנל ההומור הפנימי כבר גדול מאוד. תנו לעצמיכם להשתחרר וליהנות מערב שיפיל אתכם מהרגליים.

 

כסף מגלגל את העולם

 

כמה עולה סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות?

המופעים הזולים ביותר יעלו בערך 500 שקלים. מופעי סטנדאפ יכולים להגיע גם לאלפי שקלים כשמדובר בבדרנים מפורסמים ובאירועים גדולים. הקריטריונים העיקריים הם גודל הקהל ואורך המופע. נסו ליצור תנאים שיאפשרו לכם לשלם את המחיר, אל תעברו את גבול היכולת שלכם.

 

האם כסף מעיד על איכות?

כמו בכל תחום, גם במופעי הסטנדאפ הכסף לא בהכרח מעיד על איכות. אמנם סטנדאפיסט מפורסם שנחשב בעיני רוב האנשים כמצחיק ידרוש כסף רב בשל כישרונו הרב, אך זה לא מעיד כי אלו שלא התפרסמו ולא דורשים הרבה כסף הם אינם מוכשרים. הכי חשוב לבחור לפי הטעם שלכם ולא לפי המחיר.

 

איך לבחור סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות?

כמו בכל דבר, חשוב לבדוק המלצות מראש ולבקר באתרי האינטרנט של סטנדאפיסטים. העניין החשוב ביותר בבחירת סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות הוא ההתאמה לאופי שלכם. אם הסטנדאפיסט מגיע מעולם אחר לגמרי מבחינה חברתית, דתית וכיוצא בזה, הוא לא יצליח להצחיק אתכם ולהתחבר אליכם.

צחוק דורש הבנה וחיבור, בלעדיהם הסטנדאפיסט לא יוכל להצחיק אתכם, מוכשר ככל שיהיה. כמו כן, אם המופע הוא הפתעה לכלת היומולדת – תוכלו לנסות להתאים מופע לפי ההיכרות איתה ולא לוותר על ההפתעה.

 

מה תוכלו לשלב עם המופע

סטנדאפיסט לימי הולדת לבנות לא יכול להיות הדבר היחיד בחגיגה. אם מדובר ביומולדת של ילדה קטנה תוכלו לשלב משחקים, אכילת עוגה, ריקודים ובעצם כל מה שיש ביומולדת רגיל. אם מדובר בנערה שחוגגת יומולדת תוכלו לשלב ארוחת ערב מסיבה, סדנת איפור וכל העולה על רוחכם.

ואם מדובר באישה תוכלו לשלב יציאה למסעדה או פאב, ארוחת ערב או מה שכלת היומולדת הכי אוהבת. זכרו שמרכז האירוע הוא כלת היומולדת, עשו הכל כדי שהיא תהנה ובחרו בפעילויות שישמחו אותה.

תלוי בהרכב של הקהל. אם יש ביומולדת רק בנות, אז עדיף סטנדאפיסטית כי היא תתחבר לאווירה ותוכל להצחיק יותר. כמו כן, סטנדאפיסט לא ירגיש בנוח והמופע עלול להיהרס. לעומת זאת, אם יש משני המינים בקהל אז לא משנה.

רצוי! כיוון שיום ההולדת מתמקד בבנות, כדאי שהסטנד אפ יותאם אליהן. באופן כללי חשוב שסטנד אפ ידבר על נושאים רלוונטיים לקהל.

רצוי לקבוע מראש זמן למופע כדי שהסטנדאפיסט יתכונן בצורה יסודית. אם חשוב לכם שהוא יזרום ויתאים את עצמו אליכם, אמרו לו זאת אך אל תוותרו על זמן מוגדר מראש.

באופן כללי לא, המגדר לא קובע את המחיר. המחיר נקבע בעיקר לפי הרמה של הסטנדאפיסט והפרסום שלו, סטנדאפיסט מפורסם יעלה הרבה כסף, מחיר שרובינו לא יכולים לשלם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא