סטנדאפיסט ליום הולדת לילדים

צ'ארלי צאפלינג אמר שיום בלי צחוק הוא יום מבוזבז, כמה הוא צדק. כל כך חשוב להכניס שמח ה והומור לחיים שלנו בשביל להעלות את רמת הבריאות והאושר. איך תעשו את זה? אם לילד היקר שלכם יש יומולדת בקרוב תוכלו להפוך את המסיבה למעניינת יותר עם סטנדאפיסט ליום הולדת של ילדים.

מסיבות יומולדת הפכו לאירוע משמים שמתנהל לפי רוטינה שכולם נצמדים אליה, הגיע הזמן לשים לזה סוף ולהכניס יותר עניין לאירוע. סטנדאפיסט הוא הפתרון הנהדר כיוון שהוא יוסיף שמחה והנאה לאורחים ובמיוחד לילד היומולדת.

 

מה יהיה במופע הסטנדאפ?

לכל משפחה או קבוצת חברים יש בדיחות משותפות, או כמו שקוראים לזה – "בדיחות פנימיות". לפני היומולדת הסטנדאפיסט ייפגש אתכם ותכירו לו את כל הסיפורים והבדיחות שלכם, למה? כדי שהוא יכין מזה מופע שיפיל אתכם מהרגליים.

בנוסף, סטנדאפיסט לימי הולדת שלי ילדים יכול להגיע עם מופע מוכן שלא קשור אל המשפחה שלכם או אל הילד שלכם. ילדים נהנים ממופע מצחיק, כולנו יודעים איך הם אוהבים לצטט את יובל המבולבל ודומים לו. ילדים מחוברים לעצמם ולטבע שלהם, לכן הם צוחקים יותר ומחייכים יותר – אמנם אתם לא ילדים, אך כדאי לכם לנסות את זה גם!

 

איפה כדאי לעשות מופע של סטנדאפיסט לימי הולדת של ילדים?

זה תלוי איפה אתם עושים את היומולדת. אמנם המופע של הסטנדאפיסט לימי הולדת של ילדים הוא השיא של האירוע, אך זה לא יכול להיות הדבר היחיד. לכן, כדאי לכם לעשות את היומולדת במקום שבו תוכלו לאפשר פעילויות נוספות – בבית, בחצר ליד הבית, בפיקניק בטבע וכדומה.

כמו כן, יכול להיות שלסטנדאפיסט יש ציוד שמצריך חשמל או ציוד עדין שיכול להיהרס בטבע או במקום דומה. כדאי לשאול אותו קודם אם המיקום שבחרתם אפשרי מבחינתו, או לבקש ממנו להתאים את עצמו למיקום.

 

אז כמה עולה סטנדאפיסט לימי הולדת של ילדים?

 

מחירים

המופעים הזולים ביותר יתחילו מ- 300 שקלים למופע של שעה עד שעה וחצי. מחיר זה יגיע בדרך כלל ממופעים של סטנדאפיסטים לימי הולדת של ילדים בתחילת דרכם. אם תרצו להזמין סטנדאפיסט מפורסם המחירים יעלו לאלפי שקלים בודדים.

 

כסף ואיכות המופע

כמו בכל דבר, במופעי הסטנדאפ הכסף לא בהכרח מעיד על איכות. אמנם סטנדאפיסט מפורסם שנחשב בעיני רוב הילדים כמצחיק ידרוש כסף רב בשל כישרונו הרב, אך זה לא מעיד כי אלו שלא התפרסמו ולא דורשים הרבה כסף הם אינם מצחיקים וטובים. כל סטנדאפיסט התחיל בצורה קטנה ולא דרש כסף בהתחלה, לכן לא כדאי לזלזל במופעים זולים, אולי מתחבא שם הסטנדאפיסט הבא של ישראל לימי הולדת של ילדים.

 

איך תתאימו את המופע ליכולת הכלכלית שלכם

מופע של סטנדאפיסט לימי הולדת של ילידם הוא רק חלק מהחגיגה, אם אתם מעדיפים לחסוך תוכלו להשתמש בכמה דרכים:

  1. קצרו את זמן המופע ובכך תחסכו כסף.
  2. הזמינו סטנדאפיסט שגר קרוב אליכם וכך העלות לדלק ולזמן הנסיעות תיחסך.
  3. הזמינו סטנדאפיסט לאירועים קטנים בתחילת דרכו.
  4. ערכו סקר שוק נרחב באינטרנט וודאו כי מצאתם את המחיר הטוב ביותר.

 

איך לבחור סטנדאפיסט?

מי שהכי חשוב שייהנה מהמופע זה הילד שלכם שחוגג יומולדת. בשביל הילד שלכם אתם רוצים לעשות הכל, ותאמינו לי אם תשקיעו לפי היכולת שלכם הילד ירגיש את זה.

אתם לא צריכים להתעלות מעל היכולת הכלכלית שלכם ולבחור סטנדאפיסט לימי הולדת לילדים במחיר יקר, מספיק שתעשו מה שאתם יכולים והילד ירגיש שרואים אותו. למה חשוב לשים לב:

  1. בדקו כי הסטנדאפיסט מוצא חן בעיני הילד.
  2. אם אתם רוצים לשמור את המופע כהפתעה לילד, נסו לחשוב אם ההומור ש הסטנדאפיסט מתאים לילד לפי מה שאתם יודעים.
  3. אם יש לכם בקשות מיוחדות בקשר לתכנים צנועים וכדומה, אמרו זאת מראש.
  4. בדקו כי הסטנדאפיסט לא רדוד. אמנם הילדים באו צחוק, אך אין סיבה שיצפו בתוכן רדוד.
  5. היום ניתן לבקש סרטון או תמונות שימחישו את המופע. עשו זאת כדי להבין את איכות המופע לפני שאתם בוחרים בסטנדאפיסט.
  6. חפשו המלצות – זה המבחן האמיתי לאיכות של הסטנדאפיסט.
  7. שימו לב כי הסטנדאפיסט נותן יחס מיוחד לילד היומולדת במהלך המופע – האירוע הוא בעיקר בשבילו לכן חשוב לתת לו תשומת לב מיוחדת.

 

אירוע של בנים או בנות

שני המינים יכולים ליהנות ממופע הומור משובח של סטנדאפיסט לימי הולדת לילדים, אבל יש לשים לב להתאמה למגדר. בנות ובנים בגיל זה מחפשים תוכן שונה. בנות יתעניינו בבלונים, ריקודים, שירים שמחים והענקת מתנות בזמן המופע. לעומת זאת, בנים יכולים להתעניין במופע עם חיות, אתגרים פיזיים וכדומה. אם יש לכם בקשה מיוחדת מהסטנדאפיסט בקשר להתאמה לבנים או בנות, אתם לגמרי יכולים להגיד  לו אותה.

 

סוגי מופעי סטנדאפים ליומולדת של ילדים

לכל סטנדאפיסט לימי הולדת של ילדים יש כישרונות משלו – אחד טוב בתיאטרון, אחד יודע להיות ליצן, אחד כשרוני בבדיחות וכו'. נסו לחשוב מה הילד שלכם אוהב ובחרו סטנדאפיסט מתאים. אם הילד שלכם אוהב הצגות חפשו סטנדאפיסט שטוב בזה, אם הוא אוהב ליצנים חפשו ליצן, נסו להיות מותאמים לרצון שלו ולא לרצון שלכם.

זה תלוי בסוג הסטנדאפ. יש הרבה סטנדאפיסטים לימי הולדת לילדים שיודעים להתאים את עצמם לילדים בני4 ובני 10 במקביל. אם האחים של ילד היומולדת גדולים ממנו ואתם מעוניינים שהם גם ייהנו מהמופע, נסו לחפש סטנדאפיסט שיתאים גם להם.

אם אתם מחפשים סטנדאפיסט מוכר כדאי שתבררו על תאריך מראש. כמו כן, אם אתם מעוניינים במופע בזמן של חופש או חג כדאי להזמין מראש. אם אתם לא מחפשים משהו מפורסם והתאריך לא משנה לכם, סביר להניח שתמיד תוכלו למצוא.

כמה שתבקשו מהסטנדאפיסט. מומלץ לערוך מופע של חצי שעה עד שעה, כיוון שילידם מאבדים את הריכוז די מהר.

בוודאי. אם חשוב לכם שהסטנדאפ לא יהיה גס כדאי שתמצאו סטנדאפיסט שלא מאופיין בגסות. בנוסף, תוכלו לבקש מראש להימנע מבדיחות לא הולמות. זכרו – תמיד כדאי לבקש מה שאתם רוצים!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא