סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים

הצחוק הוא אחד הרגשות החשובים ביותר. אם תצחקו יותר ותחייכו יותר הבריאות שלכם תשתפר, המערכת החיסונית שלכם תשתפר והאושר שלכם יגבר ויגבר. חשבתם פעם למה יש ליצנים רפואיים? למה חשוב לצחוק דווקא כשהגוף חולה? התשובה היא שהצחוק מרפא ומחזק.

אז אחרי שהשתכנעתם בנוגע לחשיבות של הצחוק, בטוח תרצו להוסיף ליומולדת הבאה שלכם סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים! השגרה מלאה בלחץ, העבודה מלאה משימות, הילדים מביאים דאגות – והיומולדת זה זמן להשתעשע במופע סטנד אפ מעולה!

 

הומור מסמל חיבור

אין קבוצה משותפת, בין אם זה משפחה ובין אם זה חברים, שאין לה בדיחות וסיפורים מצחיקים. בכל קבוצה יש על מה לצחוק, על מי לצחוק ואירועים מצחיקים להיזכר בהם. הסיבה לכך היא שקרבה בין אנשים יוצרת צחוק כי כל אחד מרגיש בנוח להיות מי שהוא.

למה זה קשור? סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים צריך לדבר עם חתן היומולדת וקרוביו כדי להכיר אותם וליצור מופע סטנד אפ על החיים שלהם או על מי שיש לו יומולדת. מומלץ שהמופע יהיה קשור לחייו של חתן היומולדת ולא יהיה מופע סטנד אפ עם תוכן חיצוני.

 

מבוגרים וצחוק

בגיל מבוגר יש שתי אופציות – לצחוק או לבכות. זה הגיל בו כל אחד בוחר האם להיות שלם עם עצמו או לא. כל כך חשוב ללמוד לצחוק, להשלים ולראות את הדברים בגיל חיובי בגיל זה, לכן מופע סטנד אפ מתאים במיוחד לגיל מבוגר.

סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים צריך להבין את עולם התוכן של המבוגרים ולאפשר להם לצחוק על עצמם ולקחת הכל בקלות. בנוסף, בגיל זה הסכנות הבריאותיות גדלות וכך עולה החשיבות של הצחוק והשמחה לכן אין כמו מופע סטנד אפ ביומולדת של אדם מבוגר.

 

איפה כדאי לעשות מופע של סטנדאפיסט לימי הולדת למבוגרים?

זה תלוי איפה אתם עושים את היומולדת. אמנם המופע של הסטנדאפיסט לימי הולדת למבוגרים הוא השיא של האירוע, אך זה לא יכול להיות הדבר היחיד. מומלץ לשלב עם המופע ביקור במסעדה או פאב, סיור מעניין במקומות שונים – יקב, מוזיאון וכדומה, או ארוחת ערב ביתית – מה שהכי יתאים למי שיש לו יומולדת. חשוב לציין שבדרך כלל מופע הסטנד אפ מצריך חשמל בגלל המיקרופון ויש להתחשב בכך בבחירת המיקום.

 

כמה עולה סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים?

המופעים הזולים ביותר יעלו בערך 800 שקלים. מופעי סטנד אפ יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים כשמדובר בבדרנים מפורסמים ובאירועים גדולים. בשונה מילדים שיכולים לצחוק כמעט מכל בן אדם, חשוב לבחור ליומולדת למבוגרים סטנדאפיסט באמת מוכשר, אחרת זה עלול להיות מביך. נסו למצוא את הטוב ביותר במסגרת הכסף שאתם יכולים להשקיע, כמובן שלא כדאי לקפוץ מעל הפופיק ולשלם סכום שכבד עליכם.

 

רוצים לקבל טיפים לצמצום העלות של המופע?

אחרי הכל מדובר ביומולדת ולא צריך להתפרע יותר מדי, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים במחיר נוח –

  1. קצרו את זמן המופע, ככל שהמופע קצר יותר הסטנדאפיסט ידרוש פחות..
  2. הזמינו סטנדאפיסט שגר קרוב אליכם וכך העלות לדלק ולזמן הנסיעות תיחסך.
  3. בקרו באתרים שונים של סטנדאפיסטים וודאו שבאמת השגתם מחיר טוב.
  4. תמיד אפשר לנסות להתמקח ולבקש הנחה לכבוד היומולדת.

 

אילו סוגי מופעים יש?

בישראל יש שני ז'אנרים מאוד מקובלים. הראשון הוא הבאת סיטואציות מצחיקות מחיי השגרה של כולנו, כמו שאורי חזקיה עושה. הומור מסוג זה מצליח לגעת בכל אחד כיוון שהוא מספר את האמת הפשוטה והאנושית ביותר. הז'אנר השני הוא סטנד אפ אלתור, כמו שאדיר מילר עושה.

במופע זה הסטנדאפיסט צרי להיות מאוד מוכשר באלתור כי הוא הולך להמציא הכל על הבמה. היתרון במופע זה הוא התקשורת עם הקהל – רק מתוך השאלות לקהל והשיח איתם המנחה ממציא בדיחות ובשל כך הוא מצליח לגעת בהם ולחבר אותם.

אם אתם מחפשים סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים, מומלץ לחפש כזה שמשתף מאוד את הקהל ויוצר אווירה אינטימית. יתר על כן, מומלץ להכין את הסטנדאפיסט לתכנים הקשורים בקבוצה שלכם מראש ובכך להפוך את הערב לייחודי עוד יותר.

 

איך לבחור סטנדאפיסט?

כמו בכל דבר, חשוב לבדוק המלצות מראש ולבקר באתרי האינטרנט של סטנדאפיסטים ליומולדת למבוגרים. העניין החשוב ביותר בבחירת סטנדאפיסט הוא ההתאמה לאופי שלכם. אם הסטנדאפיסט מגיע מעולם אחר לגמרי מבחינת הגיל שלו, הדתיות שלו וסגנונו האישי, הוא לא יצליח להצחיק אתכם ולהתחבר אליכם.

צחוק דורש הבנה וחיבור, בלעדיו הסטנדאפיסט לא יוכל להצחיק אתכם, מוכשר ככל שיהיה. כמו כן, חשוב לחפש המלצות, הן המבחן האמיתי לאיכות של המופע ושל הסטנדאפיסט. חפשו באתר ביקורת של לקוחות קודמים או בקשו מהסטנדאפיסט עצמו לדבר עם לקוחות – זכותכם!

 

האם זה משנה אם זה סטנדאפיסטית או סטנדאפיסט?

יש אנשים מוכשרים משני המינים, אך זה מאוד תלוי בסוג הקהל. אם הקהל הוא מעורב ויש משני המינים, אז זה לא משנה כלל, תבחרו לפי האיכות ולא לפי המין. לעומת זאת, אם מדובר ביומולדת של אישה כדאי להזמין סטנדאפיסטית כיוון שהיא תשתלב עם האווירה, אבל זה לא הכרח.

באירוע של יומולדת לאדם מבוגר ונוכחים בו רק גברים גם עדיף להזמין סטנדאפיסט ולא סטנדאפיסטית. חשוב לציין שסטנדאפיסטים ליומולדת למבוגרים יודעים את העבודה שלהם ויוכלו להתאים את עצמם לכל קהל.

ממש לא. סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים מתאים את עצמו לאווירה מסוימת וילידם ממש לא שייכים אליה. כמו כן, החגיגה היא הזדמנות לקחת הפסקה משמירה על הילדים.

זה תלוי בסוג הסטנד אפ. אם חשוב לכם, תוכלו לשאול את הסטנדאפיסט עצמו.

באופן כללי כדאי להזמין ברגע בו אתם יודעים שאתם רוצים סטנדאפיסט ליומולדת למבוגרים. במיוחד אם אתם מחפשים סטנדאפיסט מפורסם שהלוז שלו צפוף.

זה תלוי בכם. הרצאה תיצור אווירה רצינית יותר, אך אם זה מתאים לכם אתם יכולים לעשות זאת. מומלץ לפעול לפי הרצון של מי שיש לו יומולדת, אם הוא רוצה הרצאה כדאי להזמין הרצאה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא