סטנדאפיסט ליום הולדת 30

כולנו מכירים את הרגע הזה שאנחנו בתוך קבוצה של אנשים שאוהבת אותנו, מתגלגלים מצחוק, מרגישים בטוחים ושמחים. צחוק מסמל קרבה, אושר, שחרור והוא חשוב לבריאות ולחיוניות. אז אחרי שהנבתם שכל כך חשוב להכניס שמחה והומור לחיים שלנו בשביל להעלות את רמת הבריאות והאושר. איך תעשו את זה? אם יש לכם יומולדת בקרוב או שלחבר שלכם יש, תוכלו להפוך את המסיבה למעניינת יותר עם סטנדאפיסט ליום הולדת 30.

מסיבות יומולדת הפכו לאירוע משעמם ומונוטוני שאפשר לצפות מה יהיה בו מראש, לא נמאס לכם? אם גם אתם כמונו, ואתם רוצים להכניס קצת יותר עניין לאירועי היומולדת שלכם אז קיבלתם פה הזדמנות מטורפת – סטנדאפיסט הוא הפתרון הנהדר ליום הולדת! סקרנים לשמוע יותר? מחכים להיקרע מצחוק? רוצים להפוך את יום ההולדת ליום מאושר? הכל בכתבה הבאה.

 

איפה כדאי לעשות מופע של סטנדאפיסט ליום הולדת 30?

גיל 30 זה זמן שהרבה אנשים כבר הורים, החיים שלהם עמוסים והם רק רוצים לברוח מהבית, לכן כדאי לחגוג את יום ההולדת דווקא במקום אחר! מבחינת הסטנדאפיסט אתם יכולים לעשות איפה שנוח לכם, רק שלרוב צריך חשמל וכדאי להתחשב בכך.

כדאי לשאול את הסטנדאפיסט ליום הולדת 30 אם המיקום שבחרתם אפשרי מבחינתו, או לבקש ממנו להתאים את עצמו למיקום. אמנם המופע של הסטנדאפיסט הוא השיא של האירוע, אך זה לא יכול להיות הדבר היחיד.

לכן, כדאי לכם לעשות את היומולדת במקום שבו תוכלו לאפשר פעילויות נוספות או לנסוע אחר כך למקום אחר. מומלץ לשלב את היומולדת עם תוכן רגשי – אמירת ברכות, שיחות קרובות וכדומה. בנוסף, תוכלו להתפנות אחרי המופע או לפני המופע לעשות מה שאתם רוצים – לצאת למסעדה, ללכת לים או כל מה שבא לכם, יומולדת הוא זמן לעוף על החיים!

 

על מה יהיה הסטנד אפ?

על כך בן אדם אפשר לכתוב ספר מרתק, אבל גם סטנד אפ מורח מצחוק! אז לפני היומולדת הסטנדאפיסט ליום הולדת 30 ייפגש אתכם ותכירו לו את כל הסיפורים והבדיחות שלכם, למה? כדי שהוא יכין מזה מופע שיפיל אתכם מהרגליים.

בנוסף, סטנדאפיסט יכול להגיע עם מופע מוכן שלא קשור אל חתן או כלת היומולדת. הכי מומלץ, בעיקר בגיל 30 בו יש הרבה חומר לבדיחות, זה להכין מופע שמתרכז בחלקו או בכולו בחתן היומולדת – עד שיש לכם הזדמנות לצחוק עליו, לא תנצלו אותה?

 

להיות כמו הילדים שלכם

יומולדת הוא מזן להיזכר בכל מה שיש לכם ואתם מודים עליו. לפעמים בשגרה אנחנו שוכחים לראות את הטוב שבילדים וללמוד מהחכמה שלהם. הסטנד אפ יכול להזכיר לכם שהילדים שלכם יכולים לצחוק כמעט מכל דבר כי הם מחוברים לעצמם ולטבע שלהם, וכדאי לכם ללמוד זאת מהם.

כמו כן, הסטנד אפ יכול להזכיר לכם שגיל 30 הוא גיל צעיר, כדאי לשמור על קלילות ושמחה כדי שהם ימשיכו ללוות אתכם תמיד. סטנדאפיסט ליום הולדת 30 יכול להזכיר לכם כמה זה חשוב להיות כמו ילדים ולצחוק. יומולדת הוא היום החשוב בשנה בשבילכם – כדאי לצחוק בו ולהיזכר כמה חשוב להיות מאושרים.

 

על מה אפשר לצחוק בגיל 30?

על מה לא? זה גיל שהחיים כל כך תובעניים ונעשו עליו את כל התוכניות והסטנד אפ האפשריים – על גידול ילדים, על זוגיות, על קשר עם המשפחה של האישה או של הגבר, על העבודה, הקשר עם הבוס והיד עוד נטויה.  זה גיל שמופע הסטנד אפ נועד בשבילו, כל סטנדאפיסט ליום הולדת 30 יכול להכין מופע משובח ומצחיק ביותר.

 

כמה עולה סטנדאפיסט ליום הולדת 30?

מה המחיר?

המופעים הזולים ביותר יתחילו מ- 500 שקלים למופע של שעה. מחיר זה יגיע בדרך כלל ממופעים של סטנדאפיסטים ליום הולדת 30 בתחילת דרכם. אם תרצו להזמין סטנדאפיסט מפורסם המחירים יעלו לאלפי שקלים בודדים.

 

מה בין כסף לאיכות?

כמו בכל דבר, במופעי הסטנד אפ הכסף לא בהכרח מעיד על איכות. אמנם סטנדאפיסט מפורסם שנחשב בעיני רוב הצעירים כמצחיק ידרוש כסף רב בשל כישרונו הרב, אך זה לא מעיד כי אלו שלא התפרסמו ולא דורשים הרבה כסף הם אינם מצחיקים וטובים. כל סטנדאפיסט התחיל בצורה קטנה ולא דרש כסף בהתחלה, לכן לא כדאי לזלזל במופעים זולים, אולי מתחבא שם הסטנדאפיסט הבא של ישראל לימי הולדת 30.

 

איך תצליחו להתאים את המופע ליכולת הכלכלית שלכם?

מופע של סטנדאפיסט הוא רק חלק מהחגיגה, אם אתם מעדיפים לחסוך תוכלו להשתמש בכמה שיטות:

  1. קצרו את זמן המופע ובכך תחסכו כסף.
  2. הזמינו סטנדאפיסט שגר קרוב אליכם וכך העלות לדלק ולזמן הנסיעות תיחסך.
  3. הזמינו סטנדאפיסט לאירועים קטנים בתחילת דרכו.
  4. ערכו סקר שוק נרחב באינטרנט וודאו כי מצאתם את המחיר הטוב ביותר.

 

איך תבחרו את הסטנדאפיסט שמתאים לכם?

  1. אם אתם רוצים לשמור את המופע כהפתעה, נסו לחשוב אם ההומור של הסטנדאפיסט מתאים לחתן או כלת היומולדת לפי מה שאתם יודעים.
  2. אם יש לכם בקשות מיוחדות בקשר לתכנים שצוחקים על חתן או כלת היומולדת, אמרו זאת מראש.
  3. אם זה חשוב לכם – בדקו כי הסטנדאפיסט לא רדוד, אמנם התכנסתם בשביל לצחוק, אך אין סיבה שתצפו בתוכן רדוד.
  4. היום ניתן לבקש סרטון או תמונות שימחישו את המופע. עשו זאת כדי להבין את איכות המופע לפני שאתם בוחרים בסטנדאפיסט.
  5. חפשו המלצות – זה המבחן האמיתי לאיכות של הסטנדאפיסט ליום הולדת 30.

אין סטנדאפיסט שמגדיר לעצמו גיל מדויק, מלבד סטנדאפיסט לילדים. אם חשוב לכם שהמופע יהיה מותאם לגיל, שאלו את הסטנדאפיסט שאתם רוצים להזמין אם יש לו ניסיון עם קהל בגיל הזה.

בדרך כלל סטנדאפיסטים מפורסמים הם מוכשרים יותר ומצחיקים יותר, אך ניתן למצוא סטנדאפיסטים מתחילים עם מופע טוב. קחו בחשבון שסטנדאפיסט מפרסם יקר בהרבה.

מסיבת יומולדת בגיל 30 היא זמן להתנתק מהשגרה והילדים, ממליצים להשאיר אותם בבית לערב אחד ולאפשר לעצמיכם לנוח.

אם זה יומולדת שכל אחד משלם חלק מההוצאות, הזמינו כמה שיותר אנשים כדי שההוצאות של המופע של הסטנדאפיסט ליומולדת 30 יתחלקו בין הרבה אנשים.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא