סטנדאפיסט לכל אירוע

החלטתם לעשות אירוע חברתי ולנהל אותו בעצמכם – זה יכול להיות אירוע צוות עובדים, יום הולדת, כל דבר. עכשיו נותר לכם "רק" לנהל אותו ולעשות אותו מושלם. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את האירוע בצורה הטובה ביותר, ולמה סטנדאפיסט יתאים לכל אירוע ויהיה התוספת המושלמת לאירוע שלכם?

 

תכנון האירוע

ראשית עליכם לתכנן את האירוע שלכם: קבעו לו תאריך ושעה, מקום מפגש, כמות מוזמנים, מטרת האירוע, תקציב האירוע. כשאתם מתכננים את האירוע שלכם תצטרכו להתחשב במספר רב של משתנים שתלוי בעיקר באיזה אירוע אתם מתכננים ומה אתם מצפים ממנו.

תצטרכו לחשוב האם אתם מעוניינים באוכל חלבי או בשרי, מה יהיה מזג האוויר וכך להתאים את מיקום האירוע ועוד. חשוב בעיקר שתחשבו על דרכים להוסיף שדרוג לאירוע שלכם כמו למשל – ליצן או קוסם לילדים, סטנדאפיסט שיכול להתאים לכל אירוע, משחקי חברה לגיבוש ועוד.

 

צחוק משפר הכל

כשמדובר באיך תרצו שהאירוע שלכם יהיה ואיך תרצו לשדרג אותו, חשוב שתדעו שצחוק משפר את הכול. ידוע שצחוק לא רק שגורם לאנשים להנות יותר, אלא גם משפר את הביצועים שלכם, מחבר בין אנשים ובכלל יהיה השדרוג המושלם עבור האירוע שלכם. כשאתם בוחרים בצחוק, כדאי שתבחרו בסטנדאפיסט. סטנדאפיסט יוכל להתאים לכל אירוע שתבחרו לעשות ויהפוך את האירוע שאתם מתכננים לאירוע הטוב ביותר.

 

יתרונות בסטנדאפיסט לכל אירוע:

  • ימשוך מוזמנים להגיע – אנשים אוהבים לצחוק ונמשכים לצחוק. כשאתם מפרסמים את האירוע, חשוב שתמשכו את קהל היעד כמה שיותר אליו. אם תפרסמו לקהל שלכם שיהיה סטנדאפיסט מושלם שיפיל אותם מהכיסאות הם בוודאי לא ירצו לפספס אותו ואת החוויה הכיפית.
  • ישאיר זיכרון עמוק אצל האורחים – הידעתם שיותר ממה שסקס מוכר, צחוק מוכר הרבה יותר? זה בגלל שדברים מצחיקים משאירים זיכרון עמוק יותר אצל בני אדם. לכן, אם תבחרו בסטנדאפיסט כזה שיצחיק את האורחים שלכם עד דמעות, תהפכו את האירוע שלכם לא רק למהנה אלא לכזה שלא ישכח.
  • מתאים לכל האורחים – אין אחד שלא אוהב לצחוק ולכן סטנדאפיסט לכל אירוע יהיה התוספת המושלמת לאירוע שלכם. בעוד משחקי גיבוש יכולים לא להתאים לכולם במיוחד לביישנים, ליצן לא מתאים לכל הגילאים (וגם קצת מלחיץ לפי חלק מהדעות), סטנדאפיסט יהיה חוויה מושלמת המתאימה לכולם. לא תצטרכו לשבור את הראש בלמצוא שדרוגים נוספים לאירוע שלכם. הושיבו את האורחים שלכם ותנו להם פשוט להנות ממופע בידור מצחיק שישפר להם את מצב הרוח.

 

האם סטנדאפיסט באמת מתאים לכל אירוע?

בוודאי! תוכלו למצוא סטנדאפיסט לכל אירוע אשר ייתן לכן בדיוק את ההומור שאתם מחפשים. העניין הראשון שתצטרכו להתחשב בו יהיה טווח הגילאים של משתתפי האירוע – אם מדובר במסיבת יום הולדת לילד בן 10, תצטרכו למצוא סטנדאפיסט שידע לדבר בשפה המובנת עליהם ועל דברים שמצחיקים ומעניינים אותם (וכמובן בלי גסויות). לא רק בגיל מדובר אלא גם בתחומי עניין משותפים.

ככל שתכירו יותר את האורחים שלכם, כך תוכלו לבחור בסטנדאפיסט שידע לדבר ולצחוק על מה שמעניין אותם ולא על נושאים שאין להם מושג לגביהם. מעבר לגילאים ולתחומי עניין, חשוב גם להתחשב בנושא האירוע. כך למשל אם מדובר באירוע של ועד עובדים, תוכלו לבקש מהסטנדאפיסט לצחוק על מקום העבודה שלכם ובכך לעורר עניין רב יותר אצל הקהל.

באותו אופן אם מדובר באירוע לנשים בלבד, תוכלו לבחור דווקא בסטנדאפיסטית שתצחק על נושאים שמעניינים נשים ועל סטריאוטיפים שבין גברים לנשים. חשוב שתדברו עם הסטנדאפיסט לפני המופע ותסבירו לו למה אתם מצפים ובאיזה אירוע מדובר. סטנדאפיסט מקצועי ידע להתאים את המופע שלו לאירוע וליצור אווירה אינטימית עם כולם.

 

איך תדעו להתאים את הסטדנאפיסט לאירוע שלכם?

כדאי לבדוק ולצפות בסטנדאפיסטים לפני שאתם מזמינים אחד. נכון שסטנדאפיסט יתאים לכל אירוע, אך לכל אחד סגנון משלו ותרצו למצוא את האחד או האחת שיתאימו ממש עבורכם. לכל הסטנדאפיסטים יהיו סרטונים ברשת אשר תוכלו להיעזר בהם לקבלת ההחלטה. בנוסף תוכלו להתייעץ עם חברים ולשאול אותם להמלצתם. מומלץ בעיקר להתייעץ עם חברים שארגנו מופע סטנדאפ ויוכלו להמליץ גם לא רק על כאלה מצחיקים, אלא גם יוכלו להמליץ על מחירים ועל כאלו שקל יותר לעבוד איתם.

ככל שתשאלו יותר כך תקלו על עצמכם יותר. אם אתם לא שומרים את מופע הסטנדאפ כהפתעה, כדאי שפשוט תשאלו את האורחים שלכם את מי הם אוהבים. הם גם ישמחו לקחת חלק בארגון האירוע, וגם לא תצטרכו לחשוב יותר מידי על מה כולם יאהבו.

 

מה צריך שיהיה בשביל סטנדאפ?

נכון סטנדאפיסט מתאים לכל אירוע, אבל גם עבורו צריך את התנאים המתאימים. כשאתם בוחרים לערוך מופע סטנדאפ, חשוב לדאוג שכולם יוכלו להנות ולשמוע את המופע המבדר. לכן חשוב לדאוג קודם כל שלכולם יהיה איפה לשבת בצורה נוחה, עדיף שיהיו להם כיסאות נוחים אלא אם האירוע בחוץ ואז תוכלו לבחור אולי במחצלות למשל.

חשוב גם לדאוג להגברה עבור המופע – הן למיקרופון עבור הסטנדאפיסט והן לרמקולים שיאפשרו לכל הקהל לשמוע את המופע בצורה טובה ומובנת. כמובן שכאן עליכם לקחת בחשבון תנאי אקוסטיקה, במיוחד אם בחרתם באירוע תחת כיפת השמיים. דברים נוספים שכדאי שיהיה לסטנדאפיסט הם: במה שתגביהה אותו על מנת שכולם יוכלו לראות אותו, וציוד אישי עבורו כמו בקבוק מים למשל או אביזרים נוספים אם הוא מבקש עבור המופע.

מאוד פשוט – תוכלו למצוא מגוון של סטנדאפיסטים באינטרנט דרך חיפושים פשוטים. תוכלו לקבל טעימה מכל אחד ולמטה יופיעו דרכי יצירת קשר.

סטנדאפיסטים לרוב גובים מחיר לפי כמות זמן המופע, ככל שהמופע יהיה ארוך יותר כך יעלה יותר. כמובן שמחיר כל אחד תלוי ברמת הפופולריות שלו כך שככל שתמצאו סטנדאפיסט פופולרי יותר כך הוא גם יעלה יותר.

בין חצי שעה עד לכמה שעות, בדרך כלל לשעתיים. זמן המופע תלוי בעיקר בסטנדאפיסט עצמו ובכמה אתם מוכנים לשלם עבור המופע.

כמה שיותר מוקדם. הסטדנאפיסטים הם לרוב אנשים עסוקים ובעלי הופעות רבות. אם אין לכם יכולת לשחק יותר מידי בתאריך של האירוע שלכם, מומלץ לשריין כמה שיותר זמן מראש.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא