סטנדאפיסט למסיבות פרטיות

לא משנה אם החלטתם לארגן מסיבה לכבוד סיום התואר שלכם עם כל החברים לספל הלימודים, אם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת עם כל החברים שאספתם לעצמכם במהלך השנים, או שאתם מתכננים מסיבה לכל עובדי החברה, כשאתם מחפשים אטרקציה ייחודית להביא לכל המוזמנים לאירוע – הופעת סטנד אפ תספק לאורחים שלכם ולכם חוויה מהנה וגם כזו שתיזכר לעוד הרבה זמן.

הזמנת הופעת סטנד אפ תחסוך מכם השקעה, טרחה וכאב ראש במהלך המסיבה, כמו שכל מי שאירח פעם אירוע בימיו חווה, כך שתוכלו לסמוך על אמן במה שיעשה את העבודה ואתם תוכלו פשוט לשבת וליהנות. אז אספנו לכם כמה דברים שכדאי לכם לדעת כשאתם מזמינים הופעת סטנד אפ למסיבה הפרטית שלכם.

 

מה תרצו שתכלול הופעת הסטנד אפ במסיבה?

סטנדאפיסט בדרך כלל מגיע להופעה עם קטעים מוכנים, אותם הוא ביצע בהופעות עבר שלו או בתוכניות טלוויזיה בכיכובו, וכאלה שהוא יודע שהם עובדים על הקהל וגורמים לו לצחוק, או לפחות אמורים לעבוד. רוב אמני הבמה היום גם יוצרים קשר עם הקהל במהלך המופע, מנהלים עם הצופים שיח ער ואפילו מעלים חלק מהצופים לבמה כדי לבצע קטע או פעילות מצחיקים.

אם תרצו שהסטנדאפיסט יצחק על נושא מסוים במהלך ההופעה או יתייחס לעניין שכולם מדברים עליו במשרדי החברה, לחברים של כלת היומולדת, או למרצה הקשוח מהתואר – תוכלו לבקש זאת מהאמן לפני ההופעה, אפילו בשיחה בו אתם מתאמים איתו או עם הסוכן שלו את ההגעה למופע.

 

איך בוחרים את הסטנדאפיסט המתאים ביותר למסיבה שלכם?

קודם כל, חשבו מי קהל היעד שלכם להופעה במהלך המסיבה, ולמי תרצו שהוא יפנה. אם רוב החברים שלכם הם בגילאי 25, מחפשים עבודה ורווקים ללא דאגות, בחרו בסטנדאפיסט שבדרך כלל צוחק על הנושאים הללו. אם את רוצה להביא סטנדאפיסטית שתצחק על ענייני בנות שרק בחורות יבינו, בחרי באמנית במה.

דאגו לבחור סטנדאפיסט שמצחיק אתכם, וכזה שאתם חושבים שגם הקהל שלכם יתחבר אליו. סטנדאפיסט טוב הוא כזה שבא זורם, משוחרר, וקליל, שמרגיש את הקהל ופועל לפיו במהלך ההופעה וגם כזה שלא יירתע משתיקה לאחר בדיחה פחות מוצלחת או מצופים שמפשירים לאט לאט.

 

כמה תעלה לכם הופעת סטנד אפ במסיבה?

הופעת סטנד אפ ממוצעת שאורכת בערך כשעה, תעלה לכם בין 2000 שקלים ל10,000 שקלים. ברוב המקרים, סטנדאפיסט מפורסם יותר יגבה עבורכם מחיר יקר יותר, אך גם אמן במה פחות מוכר ועם פחות ניסיון, יכול בהחלט להיות לא פחות מצחיק ובהרבה יותר זול.

ערכו השוואה בין כל הסטנדאפיסטים שאתם מעוניינים בהם, בקשו המלצות מאנשים שצפו בהם, והחליטו מי מהם יתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר ויתאים גם לכמות הכסף שתכננתם להוציא על האטרקציה. אם הקהל במסיבה שלכם כולל יותר אנשים מהממוצע, קחו בחשבון שעלות העסקה תתייקר בהתאם שכן על האמן למשוך ולעניין יותר צופים במהלך המופע, וכי תצטרכו גם לשלם את עלות הדלק והנסיעות של אמן הבמה והעובדים שלו, אם יש כאלה.

 

איך ניתן להוזיל את העלות של מופע הסטנד אפ?

כפי שציינו, עלות ההופעה כוללת בתוכה גם את תעריפי הנסיעה של הסטנדאפיסט ושל עובדיו, לכן אם יש אמן במה שמצחיק אתכם, מתאים לקהל היעד שלכם, והוא גם מתגורר קרוב לאזור האירוע שלכם – העדיפו לבחור בו כדי להוזיל את עלות העסקה שלכם.

כמו כן, אם תוכלו לערוך מסיבה מצומצמת יחסית, תוזילו בכך את המחיר שהאמן יגבה מכם, ואם השעה של ההופעה לא קריטית עבורכם, תוכלו להזמין את הופעת הסטנד אפ לשעה "מתה", באזור אחר הצהריים, כלומר לזמן שבו בדרך כלל האמן לא מופיע, ולכן יכול להיות שהוא יסכים לבוא להופיע אצלכם "בדרך" להופעת ערב אחרת.

אם אתם מרגישים בנוח עם אורחי המסיבה הפרטית שלכם, יכול להיות שלבקש מהם להשתתף בהוצאות ההופעה יהיה פתרון טוב עבורכם כדי להוזיל את עלות הסטנד אפ. הרי האורחים שלכם מגיעים למסיבה, בה אתם מארגנים את הכל – מהשתייה, דרך הנשנושים ועד השתייה והמוזיקה הטובה, לכן יכול להיות שיהיה לגיטימי בהחלט לבקש מחיר כניסה להופעה.

 

כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בנוגע להופעה

אם המסיבה כוללת ריקודים או שתייה של משקאות חריפים, שימו לב מתי אתם מזמינים את הסטנדאפיסט להגיע – האם תרצו שהוא יבוא להצחיק אתכם עוד לפני שהאורחים יהיו מסוחררים מהשתייה ועייפים מהריקודים, או אתם חושבים שדווקא הופעה מול אנשים מעט שיכורים שיצחקו מכל דבר קטן יכול להיות רעיון מוצלח? בקיצור, התאימו את זמן ההגעה של האמן ללוח הזמנים הצפוי של המסיבה, ואם יש דברים שחשוב להם שהאמן יצחק עליהם במהלך ההופעה – דאגו להגיד לו זאת מראש.

כמו כן, אם יש נקודות רגישות שדווקא תרצו שהסטנדאפיסט לא יצחק עליהם, משום שהן לא נעימות לאחד האורחים – התריעו על כך את האמן טרם ההופעה. בצורה זו, כשההופעה עצמה תגיע תוכלו לטפוח לעצמכם על השכם, ולשמוח על כך שהבאתם לחברים שלכם את האטרקציה הכי טובה למסיבה מוצלחת.

 

צחוק הוא הדרך הטובה ביותר לחיבור בין אנשים

בקיצור, צחוק הוא כלי מצוין לחיבור בין אנשים, יותר מריקודי שורות, ממשחקי היכרות או מסדנאות בישול, שכן לא משנה מה התחביבים שלנו, מאיזה רקע הגענו או במה אנחנו עובדים, בדרך כלל מה שמצחיק אותנו – מצחיק גם את כולם. הצחוק הוא בריא עבורנו, משחרר, ומקליל את האווירה.

אורחי המסיבה שלכם ייהנו מההופעה עצמה, ייצאו מהמסיבה עם חוויה טובה ועם טעם מתוק בפה, וגם ייצאו עם תחושה טובה בגוף ובנפש שנוצרת בעקבות הצחוק, שאל רובה אנו אפילו לא מודעים בדרך כלל. תיהנו, ואל תשכחו להכין את עצמכם לכך שכנראה תכאב לכם הבטן מרוב צחוק… בהצלחה!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא