סטנדאפיסט למסיבת רווקים

אז עוד אחד "נפל ברשת" והציע נישואים, ועכשיו הזמן שלכם לארגן לו מסיבת רווקים מושקעת. מדובר בהפקה לא פשוטה אבל עבור החבר הכי טוב תעשו הכול, לא? אז איך תהפכו את המסיבה למסיבה בלתי נשכחת ואיך סטנדאפיסט הוא כלי המפתח?

 

עזבו אתכם ממועדונים

בעבר מסיבת רווקים קלאסית הייתה ללכת למועדון חשפנות, להשתכר לגמרי ולשפוך מלא מזומנים על החשפניות. היום זה כבר פחות מקובל (מסיבות שונות) וכבר תבחרו פשוט לשבת כולכם יחד.

אבל גם כשמדובר במועדון חשפנות וגם כשמדובר בישיבה של כל החברים, יהיה מדובר ברעיונות מיושנים ונדושים. החבר שלכם יצפה מכם להשקיע בו במשהו מיוחד. אז איך תהפכו ישיבה עם החברים מעוד ישיבה רגילה שההבדל זה שיש חתן מיועד, למסיבת רווקים מושקעת? הזמינו לו מופע סטנדאפ שירים לכם את האווירה ויפיל אתכם מהכיסאות.

 

סטנדאפיסט למסיבת רווקים – הבחירה הקלה

נכון שלארגן מסיבת רווקים קל יותר מלארגן מסיבת רווקות, אבל גם כאן דרושה השקעה, מחשבה ותכנון. תצטרכו לחבר בין כלל החברים של החבר הכי טוב שלכם שלא תמיד כולם מכירים אחד את השני.

בנוסף, תצטרכו למצוא זמן שמתאים לכולם, מקום שמתאים לכולם, אוכל ושתייה שמתאימים לכולם וגם למצוא את השדרוג המושלם. מופע סטנדאפ יהיה לא רק מושלם אלא גם השדרוג שכולם יסכימו עליו בלי בעיות. לא תצטרכו להשקיע יותר מידי זמן ומחשבה בתכנון המסיבה, פשוט תוכלו להתקשר ולהזמין סטנדאפיסט אהוב ומתאים למסיבת הרווקים וזה הכול.

 

איך תארגן מופע סטנדאפ למסיבת הרווקים?

  • הפוך את מופע הסטנדאפ לאירוע המרכזי של המסיבה – חשוב שתהפוך את המופע לאירוע המרכזי של המסיבה כאשר הכול סובב סביבו. כך המופע גם יהיה ההיי-לייט של האירוע, אבל גם תוכל לתכנן את המסיבה בצורה הנכונה ביותר בלי שיהיו תקלות. בסופו של דבר, צחוק הוא הדבר המרכזי בחיים.
  • מצא מקום מתאים – כשאתה בוחר מקום לקיום מסיבת הרווקים, חשוב על מקום שיהיה נוח לקיים בו מופע סטנדאפ. כדאי שזה יהיה במקום סגור כך שתוכלו לשמוע את המופע בצורה הטובה ביותר, אך הדבר לא בגדר חובה. הכי חשוב שיהיה מקום בו תוכלו לשבת כולכם יחד בכלל במסיבה אבל גם במופע. חשוב גם שיהיה מספיק מרחב נוח לסטנדאפיסט להופיע.
  • מצא את הזמן הנכון למופע – טיימינג הוא גורם חשוב. כשאתה מתכנן את המסיבה כדאי שתתכנן את הזמן הטוב ביותר לקיום המופע – כזה שלא יהיה יותר מידי בהתחלה אבל גם לא בזמן שתהיו כבר שפוכים לגמרי ולא תוכלו ליהנות. השאלה של העיתוי בעיקר תלויה בכם ובמה נוח לכם מבחינת החוויה. כמו כן, תצטרכו גם לשקול את אילוצי הזמנים של הסטנדאפיסט, שכן לא כולם יוכלו להופיע בדיוק בשעה שתבקשו.
  • מצא את הסטנדאפיסט המושלם – חשוב מאוד למצוא את הסטנדאפיסט המושלם, כזה שירים לכולכם את האווירה ויצחיק אתכם ובמיוחד את החתן. סטנדאפיסט לא מתאים יכול לא רק שלא להוסיף, אלא לקלקל את מסיבת הרווקים לגמרי.

 

למה סטנדאפ ולא מופע אחר?

מופעי סטנדאפ הם המופעים הפופולאריים ביותר בקרב הציבור הישראלי. זה נובע מכמה סיבות – ראשית מדובר במופעים בידוריים קלילים ומצחיקים, המספקים חוויית הנאה והומור ייחודית. חוויות כאלה מושכות אליהן את הקהל, שחוזר שוב ושוב.

עוד נראה כי לא צריך הרבה כדי לצחוק וליהנות. כשמדובר בסטנדאפ, נראה שכל מה שצריך הוא אדם אחד בעל בדיחות שנונות, העומד על הבמה ומעביר אותן בצורה טובה. עצם העבודה שעומד שם אדם אחד, הופכת אותו למרכז המופע אך גם מייצרת אינטימיות איתו היות והוא לא משחק תפקיד אלא את עצמו.

החשיפה, הסיפורים האישיים והאותנטיות, מאפשרים לקהל להתחבר לסטנדאפיסט ולמופע כולו, והופכים את הז'אנר הזה לאהוד ביותר. לכן, סטנדאפיסט יהיה התוספת המושלמת למסיבת הרווקים שאתם מתכננים. אמצו את המופע האהוב ביותר לערב השמח שלכם.

 

מה תוכל להרוויח בסטנדאפיסט למסיבת הרווקים?

מעבר לכך שמדובר בבחירה הקלה והפשוטה ביותר, תוכלו להרוויח ערב חווייתי ובלתי נשכח. חוויות מצחיקות מוכחות כחוויות הנזכרות לטווח רחוק. בנוסף לכך, אם תצרו חוויית הומור משותפת ואינטימית רק עבורכם, תוכלו ליצור בקלות גיבוש בין כלל משתתפי מסיבת הרווקים. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לשבת כולכם יחד ולצחוק מהסטנדאפיסט שהזמנתם, וכך תוכלו ליצור את החוויה המושלמת עבורכם ועבור החתן המיועד.

 

אח שלנו מתחתן, בואו נרים לו!

תרשו לעצמכם לפנק את החתן המיועד בכך שתרימו לו לקראת החתונה שלו. מה הדרך הכי טובה להרים לו? צחקו עליו. זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל מי לא הלך למופע סטנדאפ ורק רוצה שהסטנדאפיסט ירד עליו קצת? תוכלו לדבר עם הסטנדאפיסט בזמן שאתם מזמינים את המופע ממנו ולתאם מולו בדיחות. ספרו לו על הדברים הכי מביכים על החתן וספקו לו חומרים על מנת להפוך את המופע לכזה שעוסק בו. כך תהפכו את החתן המיועד למרכז הערב.

 

מי הוא הסטנדאפיסט המושלם למסיבת הרווקים שלכם?

חשוב מאוד לעשות כל מאמץ על מנת למצוא את הסטנדאפיסט האהוב על החבר הכי טוב שלכם. נסו להיזכר אם הוא מדבר על מישהו ספציפי הרבה, אם השתמש בציטוטים מסטנדאפיסט מסוים או האם סיפר על מופע שנהנה ממנו.

ההפתעה הכי גדולה שתוכלו לפנק אותו בה היא להביא את הסטנדאפיסט האהוב עליו למופע אישי לכבוד מסיבת הרווקים שלו. כמובן שלא תמיד זה יהיה פשוט למצוא את הסטנדאפיסט הכי אהוב כי לא כולם תמיד פנויים, לכן גם סטנדאפיסט מעולה כלשהו יוכל לעשות את העבודה.

לחלוטין. יהיה עליך להתקשר לסטנדאפיסט ולבקש לתאם מופע למסיבת רווקים. כל שיהיה עליך לעשות הוא לתאם זמן, תאריך ומקום והמופע כבר יתקיים.

לא מדובר במופע גדול אלא במסיבת רווקים, לכן רק חשוב שיהיה שלכולם איפה לשבת בצורה נוחה ולסטנדאפיסט איפה להופיע.

אתם כבר בטח מכירים את הסטנדאפיסט, אז כל שיהיה עליכם לעשות הוא לחפש אותו ברשתות או בגוגל ולמצוא דרכי התקשרות.

לא בהכרח, בעיקר תלוי בכם. ככל הנראה תרצו סטנדאפיסט בגילכם שידבר על נושאים הקשורים אליכם ותוכלו להתחבר אליהם. אבל זה לא אומר שסטנדאפיסט מבוגר לא יוכל לספק את הסחורה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא