סטנדאפיסט לשבת בר מצווה

הגיע היום הגדול של הנסיך שלכם, הוא הגיע לגיל מצווה וחוגג 13 שנים קסומות. מזל טוב!

הוא ירצה חגיגת בר מצווה בלתי נשכחת, ואתם תרצו לאפשר לו את זה. ישנן דרכים שונות לחגוג את היום המשמח הזה, והמומלצת מכולן היא חגיגה משולבת בסטנדאפיסט לשבת בר מצווה, שיפיל את כל המוזמנים מהרגליים מרוב צחוק. הנה כמה סיבות המפרטות מדוע לבחור בחגיגה כזו, ואיך בוחרים את הסטנדאפיסט המושלם לאירוע שלכם.

 

מהי שבת בר מצווה

הילד שלכם הגיע לגיל מצוות ומבקש לחגוג בחיק המשפחה והחברים. אין סיבה משמחת מזו. קיימות דרכים שונות לחגוג, כשהמסורתית בהן היא "שבת בר מצווה" שבה הילד עולה לתורה ולאחר מכן עורך ארוחה או מסיבה עם המשפחה והחברים. כיום, משפחות רבות בוחרות לוותר על טקס העלייה לתורה ולהתמקד ביום שכולו חגיגה.

כך או כך, אירוע זה קיבל את הכינוי "שבת בר מצווה". במאמר זה נציע לכם לשלב בשבת מיוחדת זו, סטנדאפיסט לשבת בר מצווה.

 

מהו מופע סטנדאפ

סטנדאפ הוא למעשה מופע בידור המבוסס על הומור. המופע משלב קטעי הומור ובדיחות, כשהסטנדאפיסט, להלן הבדרן, משלב את הקהל ומדבר אליו כשמטרתו היא להצחיק. ישנם סוגים שונים של מופעי סטנדאפ וסטנדאפיסטים לשבת בר מצווה, אך החוט המקשר הוא אלמנט הצחוק והשעשוע. לכן מופע זה קליל ומשחרר.

 

מדוע כדאי לבחור בסטנדאפיסט לשבת בר המצווה

בשנים האחרונות החלו מופעי סטנדאפ המיועדים עבור שבת בר מצווה מבחינת התוכן, הגישה לקהל ושילוב חתן המצווה במופע עצמו. מופעים כאלה נחשבים מוצלחים מאוד בקרב בני המצווה וידועים ככאלו שיכולים לשדרג את האירוע.

כיום, אירועי המצווה ידועים כמושקעים מאוד ובני הנוער לא פעם מתחרים על האירוע "המנצח", זה שכל השכבה והחברים ידברו עליו לאורך זמן. לכן חשוב לספק לילדכם חוויה בלתי נשכחת, ומה טוב יותר מחוויה של מופע שידבר אל האורחים, יצחיק אותם וגם ישלב את ילדכם על הבמה באור הזרקורים וברוח טובה, או בקיצור מה טוב יותר מסטנדאפיסט לשבת בר מצווה?

והכי חשוב, לכם ההורים – יחסך זמן עבודה רב ואנרגיות רבות, ויחסוך מכם הכנת ברכות, מצגות וסיפורי ילדות, שכן בתיאום מראש עם הבדרן הוא יוכל לשלב אותם במופע.

 

כיצד לבחור סטנדאפיסט לשבת בר מצווה שיהיה מושלם עבור האירוע שלכם

אם החלטתם שזהו האירוע המושלם עבור שבת בר המצווה של ילדכם, לא טעיתם. כעת יש לשאול כיצד תלהקו את המופע המושלם לאירוע שלכם? כדי לבחור את המופע המתאים לכם ביותר, מומלץ לערוך לפני כן חשיבה על סוג המופע ואופי הבדרן שתרצו לשלב באירוע.

הנה מספר המלצות כיצד לעשות זאת:

  • פניה לאתרי סוכנויות של מופעי סטנדאפ, שם יש מגוון של סטנדאפיסטים ומופעים המותאמים לבני נוער.
  • חיפוש סטנדאפיסט לשבת בר מצווה ברשתות החברתיות. הרשתות מוצפות בסרטונים ותוכלו לראות דוגמאות מהמופעים ולבחון האם אתם מתחברים אל סוג המופע והבדרן.
  • המלצות – המלצות העוברות מפה לאוזן תמיד חשובות. במקרה של בני נוער, לרוב יש בדרנים מועדפים עליהם, או מופעים שראו ואהבו וההתלהבות מאותם מופעים עוברת כמו אש בשדה קוצים. לעיתים הם יהיו "נעולים" על בדרן מסוים. בקיצור, תנו לבנכם בן המצווה להוביל אתכם למופע המועדף עליו, רק וודאו שהבדרן לא מפריז בתשלום.
  • מפיק בר מצווה- בשנים האחרונות נכנס טרנד של הפקת שבת בר מצווה. המפיק ידאג לכם להכל, החל ממקום אירוח, כיבוד ואוכל ומופע מרכזי. המפיקים מקושרים אל סוכני הסטנדאפ ואם תחליטו לשכור חברת הפקה היא תוכל להמליץ ולסגור לכם מופע מומלץ.
  • אל תשכחו שההחלטה על המופע המתאים ביותר לאירוע, היא זו שתעשה שמח לילד שלכם ואליה הוא הכי יתחבר. לרוב היא גם זו שתעורר הדים בקרב החברים שידברו עליה עם שאר החברים בשכבה.

 

עלות סטנדאפיסט לשבת בר מצווה

סטנדאפיסט לשבת בר מצווה נע בטווחי מחירים שונים. חשוב למצוא מופע שייתן "שואו" אך גם יגבה מחיר הוגן. גם אורך המופע משתנה ומשפיע על המחיר. בעוד מופע מלא ינוע בין 50 דקות לשעה ורבע, ניתן לבחור במופע קצר יותר שאורכו בין 20 דקות לחצי שעה.

קיום האירוע ביום השבת עצמו ייקר את המחיר ויש לקחת זאת בחשבון. אם תבחרו ביום אחר בשבוע ייתכן והעלות תרד במקצת. טווח המחירים לבדרן מתחיל בין 2,000 -7,000 ₪. בדרן שכבר צבר שם יתחיל לרוב מ 7,000 ₪ ויעלה עד ל 12,000 ובדרנים מוכרים יקחו כמה אלפים. מדובר על מחירים למופע מלא.

 

הכנסת קטעים אישיים למופע

אחד ההיבטים שמייחדים סטנדאפיסט לשבת בר מצווה, הינו ההתאמה האישית שהמופע עובר כדי ליצור לחתן המצווה חוויה מיוחדת בשבילו. תכני המופע מותאמים לקהל המגיע לאירוע ולסיפור חייו של החתן המצווה. לכן כדאי לתאם עם הבדרן מבעוד מועד, אילו תכנים תרצו שיהיו מותאמים עבור האירוע.

למשל, ניתן לשלב במופע סיפורי ילדות או סיפורים מצחיקים מעולמו של חתן המצווה. ניתן לשלב תמונות ולעיתים אף מצגות וברכות מהמשפחה, וזאת בצורה רצינית לצד התייחסות הומוריסטית מצד הבדרן.

 

סיכום

לסיכום, האירוע המושלם בפתח, לו חיכה ילדכם 13 שנה. סטנדאפיסט לשבת בר מצווה ירים לכם את האירוע ויעניק לכם חוויה שונה ומיוחדת שתיזכר לאורך זמן. המופע ישלב קטעים אישיים המותאמים לחתן המצווה ולקהל האורחים שלכם, והכל בהיבט אישי, קליל ומיוחד.

ישנן מספר סוכנויות מובילות בתחום הסטנדאפ, פשוט כיתבו באתר החיפוש לפי מילות הקישור "מופע סטנאפ לבר מצווה" ותגיעו לאתרים מובילים. הסתכלו בדירוג ומיצאו את הסוכנות המתאימה לכם.

אם יש בדרן מסוים שאתם מעוניינים שיופיע באירוע שלכם, חפשו את שמו ברשת החברתית. לרוב תוכלו לשלוח הודעה ישירה ומי שיענה לכם הוא הבדרן עצמו או הסוכן שלו (תלוי ברמת הפרסום של אותו בדרן.). משם תקבלו הנחיות כיצד להמשיך הלאה.

לפני שאתם סוגרים עם הבדרן, חשוב לבקש חוזה מסודר ובו יוכנסו כל הסעיפים עליהם הסכמתם. זיכרו שהמחיר אינו כולל מע"מ ובידקו את המחיר המלא ואת מועד התשלום עצמו.

אם הילד שלכם מעוניין בבדרן מסוים העומד בתקציב שלכם, אך הוא תפוס בתאריך שבת בר המצווה שתכננתם, ניתן לשקול להזיז את מועד האירוע. תמיד תוכלו להשפיע על הילד אם אתם משוכנעים שיש בדרן שמתאים לא פחות.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?