פעילויות מצחיקות שילדים אוהבים

הורים, מחנכים, מדריכים בקייטנות ומדריכים בתנועות נוער מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר פעילויות מצחיקות שילדים אוהבים. מדובר בפעילויות שלא מצריכות הרבה עבודה ומאפשרות לילדים ליהנות מכמה רגעים מהנים. יצאנו לבדוק מהן הפעילויות המצחיקות ביותר וחזרנו עם 3 הצעות שאתם חייבים להכיר מקרוב.

 

רגע, איך הגענו דווקא אל 3 הפעילויות האלה?

אתם בטח תוהים איך הגענו דווקא אל שלושת הפעילויות הללו. אם כך, אנחנו נסביר לכם ממש עכשיו איך עשינו את זה. פרסמנו פוסט לפני כמה ימים בקבוצת פייסבוק שמאגדת כל מיני אנשים יצירתיים שיודעים איך לבחור פעילויות מצחיקות לילדים. ציינו שם שאנחנו עתידים לכתוב מדריך בנושא וביקשנו לקבל הצעות מעניינות. לשמחתנו, הייתה היענות גדולה ומעל ל – 60 תגובות נרשמו בפוסט. כך שהיינו צריכים לעבור על כל תגובה ולבחור את 3 הפעילויות שהצחיקו אותנו ביותר, וכך עשינו. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להקל על רבים בבחירת פעילות מתאימה.

 

רוצים להכיר מקרוב פעילות מצחיקה שהילדים אוהבים? הנה אחת

אם חיפשתם רעיון לפעילות מצחיקה ופשוטה שהילדים אוהבים, אתם צריכים לדעת שהיא הייתה לכם ממש מתחת לאף. מדובר בעצם בהדפסה מראש של דפי צביעה מצחיקים. כאלו שיגרמו לילדים להסתכל עליהם ולחייך. אנחנו מצאנו לפחות 6 כאלה וכבר הדפסנו אותם לאחיינים שלנו שהעבירו את הזמן בצחוק והנאה.

 

רוצים להכיר מקרוב פעילות מצחיקה שהילדים אוהבים? הנה השנייה

הפעילות המצחיקה ה – 2 שגילינו היא משחקים שקשורים לאביזרים יום יומיים. כאלו שאתם בדרך כלל לא מאפשרים לשחק אתם. זה יכול להיות למשל האביזרים הבאים:

  • נייר טואלט
  • נעליים שלכם (ההורים) ותכשיטים
  • בגדים שלכם

תאפשרו לילדים לשחק למשל את משחק השוקולד עם קובייה והבגדים שלכם או שפשוט תערכו תחרות ותגלו מי יכול לכסות את עצמו עם נייר טואלט כמה שיותר מהר. מדובר בפעילויות מצחיקות ביותר שיעלו גם אצלכם חיוך.

 

רוצים להכיר מקרוב פעילות מצחיקה שהילדים אוהבים? הנה השלישית

האפשרות השלישית שאתם צריכים להכיר מקרוב כוללת הצגה. אתם צריכים להציע לילדים להציג נושא כלשהו שקורה בבית באופן יום יומי. חשוב מאוד לומר להם שהם צריכים לעשות זאת באופן הומוריסטי. כך שאם למשל האבא תמיד מבקש מהילדים לפנות את השולחן והם לא עושים זאת, על הילדים להציג את הסיטואציה באופן מצחיק שיסביר להורה למה הם לא עושים זאת. אתם יכולים לחשוב כמובן על כל סיטואציה שהיא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הפעילויות המצחיקות שילדים ממש אוהבים. אנו מזמינים אתכם לנסות אותן בבית ולגלות שהן באמת מצחיקות ברמה גבוהה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיהנו מהזמן המשותף ושיהיה לכם בהצלחה ביישום הפעילויות הנבחרות.

כתיבה

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא