פרחים לאירועים – איך להתאים את הפרח לאירוע בצורה מושלמת?

כל אירוע, ולא משנה איזה סוג של אירוע, כרוך בתכנון מראש, הכנות וארגונים מיוחדים. תחשבו על זה: חתונה, בר\ בת מצווה, מסיבת יומולדת, חגיגת שחרור ושאר הסיבות למסיבות לא יכולים לקרות בלי תכנון, קונספט, בחירת מיקום, אוכל, קישוטים, הזמנות ושאר התכנונים שאנחנו פשוט מתים עליהם! לדעתנו, בשביל לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח, מרגש ויפה צריך להוסיף פרחים והמון.

איך נעשה את זה נכון? בואו ללמוד ביחד איתנו!

 

סידורי פרחים על כל סוגיהם:

שאלנו מקום של סידור פרחים בנתניה איך הם היו בוחרים סידור פרחים לאירועים, התשובה שלהם כל כך מנומקת ומרשימה שהחלטנו לשתף אתכם לעומק בדיוק כמו שהם ענו לנו!

סידור פרחים לשולחן: נתחיל בקלאסיקה של סידורי השולחן, כאלו שעומדים במרכז השולחן במהלך האירוע. עיצוב וסידור הפרחים במקרה כזה יכולה להיות כזו שמוסיפה צבעוניות ועניין לשולחן, או דווקא קלאסי, נקי ובקווים חלקים. בדקו מה הגוונים של האירוע שלכם: צבעוניים וחזקים או קלאסיים ונקיים וכך תוכלו לבחור איך לתת "קונטרה" באמצעות סידור הפרחים בשולחן.

סידור פרחים לשולחן גבוה: אז כן, יש הבדל בין אם השולחן גבוה או נמוך. בכל אופן, סידור פרחים לשולחן גבוה הולך מעולה עם כלי גבוה וצר במיוחד. הולך מעולה בשילוב עם נרות ריחניים מסביב ומפה נקייה וקלאסית. סידור פרחים שכזה מקנה לחלל אווירה ייחודית וקסומה אפילו בצידי חופות גדולות או בשולחנות צד הממוקמים בפינות הבתים.

סידורי פרחים לכלות: אחד מהאירועים הכי מרגשים בחייה של אישה הוא יום חתונתה. ובצדק. לדעתנו, סידור פרחים של כלה אמור לשקף את האופי שלה, להוסיף ולשדרג את הלוק שלה. אתן יכולות לבחור בכל סידור: צבעוני, משולב עם מגוון פרחים, קלאסי לבן ונקי, מורכב מסוג אחד (חמניות, ורדים, סחלבים) או אולי כזה שמשלב כמה גוונים נקיים בתוכו.

 

פינות אווירה באירועים שקורים במקומות פתוחים

באירועים שמתקיימים בגני אירועים או בחצרות ניתן לייצר כל מיני "פינות אווירה" קסומות שמוסיפות ומשדרגות כל אירוע. ניתן להציב שולחן עץ\ שידה\ שרפרף קטן ועליו אגרטל או אפילו בקבוק זכוכית מאולתר עם כמה פרחים. מסביבו אפשר להניח נרות, כלי עץ או כל דבר שמשתלב ומשדרג את הפינה. תאמינו לנו, כמה פינות כאלה ויש לכם אירוע מהסרטים.

 

סידורי שיער מיוחדים באירועים וחתונות

אטרקציה שאנחנו מאוד אוהבים, בעיקר בחתונות צוהריים או כל אירוע שמתרחש בצהריים בגן אירועים פתוח תחת השמש: הוא סידורי פרחים קטנים שאפשר להוסיף לשיער\ לשמלה\ לכיס של החליפה במקרה של גברים או להצמיד למגנט מהאירוע.
אלו סידורים קטנים ומתוקים, בדרך כלל צבעוניים שמשלבים בתוכם כמה סוגי פרחים (כמובן שאפשר לבחור גם צבעים ספציפיים).

 

לסיכום

יש מישהו שלא אוהב פרחים? כי אנחנו ממש לא מכירים מישהו כזה! פרחים הם מוצר שמשדרג כל אירוע ועושה נעים בלב ובעיניים.

מקווים שנהנתם!

וורדים

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא