צוות בידור – 3 טיפים לבחירת מפעיל לבת מצווה

בחירה של מפעיל לבת מצווה של הילדה זה לא עניין פשוט. מדובר בעניין שמצריך מאתנו, ההורים, בירור מעמיק והיכרות עם תחומים שונים. לאחר ששמענו על המקרה שבו הורים בחרו במפעיל שלא תאם לאירוע, החלטנו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולברר מהם הטיפים שיאפשרו לכל אחד לבחור את המפעיל לבת מצווה על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים שיכוונו אתכם לתוצאה זו.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לבחור מפעיל לבת המצווה של הילדה, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב ברגע האחרון בעקבות צורך הכרחי. ערכנו לפני כמה ימים בת מצווה לבכורה שלנו והזמנו מפעיל שהציג את עצמו כמותאם לאירועי בת מצווה.

רק לאחר שהמופע התחיל, הבנו שמדובר בטעות והמפעיל בכלל לא צריך לקבל רישיון להופיע אל מול ילדים. הפסקנו את האירוע במקום ובת המצווה הפכה להיות שיחת היום באזור המגורים שלנו. כשהבנו שהעניין מדובר ללא הפסק מסביב, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש 3 טיפים חשובים שיאפשרו לבחור במפעיל איכותי וימנעו את המצב הלא נעים שאנו מצאנו את עצמנו בו.

 

צוות בידור – טיפ מספר 1 לבחירת מפעיל לבת מצווה

אם מישהו היה אומר לנו מראש את הטיפ הראשון, אנחנו כנראה לא היינו מוצאים את עצמנו חווים את ההשפלה שעברנו לאחרונה. לאחר שהאירוע הסתיים, אחת הילדות אמרה שבפעם הבאה שנקיים בת מצווה, עלינו ליצור קשר עם החברה שאחראית על מפעילים.

מסתבר שיש חברה אחת שכל ההורים בשכונה הזמינו דרכה מפעילים. החברה נקראת מרשמלו הפעלה לבת מצווה ואם אתם רוצים לקיים אירוע על הצד הטוב ביותר, כדאי שתכירו אותה מקרוב.

 

צוות בידור – טיפ מספר 2 לבחירת מפעיל לבת מצווה

הטיפ ה – 2 שאתם צריכים להכיר מקרוב נוגע למעורבות מצד הילדה שלכם. אנחנו בחרנו שלא לערב את הילדה בכל הנוגע לארגון האירוע. פשוט כי סברנו שמדובר בכאב ראש. אבל האמת היא, שעכשיו אנחנו מבינים שאם היינו שואלים את הילדה שלנו לגבי בחירה של מפעיל, הכול היה נראה אחרת.

 

צוות בידור – טיפ מספר 3 לבחירת מפעיל לבת מצווה

הטיפ האחרון שחשוב שתכירו נוגע לצפייה בסרטונים של המפעיל הנבחר. גם אם חברת הפקות בחרה עבורכם את המפעיל – אל תהססו ותבקשו לקבל פרטים אודותיו. תיכנסו אל פלטפורמות שונות ברחבי הרשת, תצפו בסרטונים שלו ותקראו חוות דעת אודותיו. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במפעיל שמתאים לבת מצווה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הטיפים החשובים ביותר לבחירה של מפעיל לבת המצווה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם את הטיפים ולהיות בטוחים שבחרתם נכון.

בת מצווה של ילדה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא