קודם כל, תחייכי: איך מתכוננים לבוק בת מצווה?

לא משנה כמה נתכונן לאירוע משמעותי זה, הלחץ וההתרגשות יישארו עד הרגע האחרון. אירוע הבת מצווה הוא כבר מזמן לא סתם עוד יום הולדת וכולל בתוכו אירועים ואטרקציות רבות. כחלק מהאטרקציות שתפסו תאוצה כחלק מחגיגות הבת מצווה, ישנו כמובן הבוק – בוק בת מצווה. בדומה לכלל אירועי החגיגות של הבת מצווה, גם הבוק בת מצווה דורש הכנות רבות. במאמר זה אנו נסקר לעומק את נושא הבוק בת מצווה, איך כדאי לגשת אליו וכיצד להתכונן עבורו? מתחילים.

 

מדוע צריך בוק בת מצווה?

ישנן סיבות רבות עבור מדוע כדאי לקיים בוק בת מצווה:

  • ביטחון עצמי – בוק בת מצווה המתנהל בצורה נכונה בעזרת הורי הנערה והצלם הנבחר, יכול לתרום רבות עבור העצמת הביטחון והערכה העצמית של הנערה.
  • זיכרון שלא יחזור – לצערנו, בת מצווה חוגגים פעם אחת בחיים. לא נעים לי לבאס אתכם, אך גם הזיכרון שלנו נשחק במהלך הזמן ואנו לא זוכרים בדיוק כל אירוע ואירוע. בוק בת מצווה הוא ללא ספק הפתרון, ספר הבוק בת מצווה ישמש לכם לזיכרון האירוע כל החיים.
  • יום כיף – בוק בת מצווה הוא לא עונש או יום מעיק עבור הנערה. בוק בת מצווה יכול להתבצע במקומות וזמנים שונים כך שהנערה בוחרת את העדיפויות שלה ונהנית מיום שכל כולו שלה.

 

כיצד לבחור צלם?

הצלם הוא כנראה הגורם החשוב ביותר בביצוע בוק בת מצווה. הגורמים בעלי חשיבות גבוהה בצלם הם ביצועי הצילום שלו ורמת החיבור שלו אל הנערה. שימו לב, בוק בת מצווה אינו יום זול, בדרך כלל מחירו יעלה על 500 ש״ח ואף הרבה יותר. במרבית המקרים, כאשר צלם מציע את שרותיו לבוק הבת מצווה במחיר הזול מ- 500 ש״ח, זה מצביע על איכותו ורמתו. לפני שאתם סוגרים עם צלם מסוים, נסו למצוא המלצות על אותו הצלם ברשת ובצעו עימו שיחה אישית.

 

הדפסות

לאחר הבוק ניתן לשמר אותו במגוון צורות. מעבר לדיסק און קי שיכלול את כל תמונות הבוק, ניתן להדפיס את התמונות המובחרות על קנבס, אלבום תמונות ועוד.

 

לסיכום

כפי שציינו מההתחלה, בת מצווה הוא אחד מהאירועים המרגשים ביותר שיהיו במהלך חיינו וחיי הילדים שלנו, אל תתפשרו. בוק הבת מצווה הינו בעל חלק גדול מתקופת החגיגות לרגל הבת מצווה ואנו לא ממליצים לוותר עליו. מעבר לזיכרון הגדול והמשמח שבוק הבת מצווה ישאיר לנו מחגיגות הבת מצווה, הוא מעניק חוויה יוצאת דופן ומהנה במיוחד עבור הנערה, זה הוא יום המתרכז כל כולו בנערה ויעניק שיפור משמעותי ברמת הביטחון והערכה העצמית של הנערה.

בוק בת מצווה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא