רגע בלתי נשכח – שלוש סיבות להזמין צלם לחלאקה

מזל טוב! הפעוט כבר בן שלוש, הגיל המתוק שבו עורכים ברוב פאר את טקס החלאקה, התספורת הראשונה, זהו רגע מרגש ביותר שמומלץ להנציח באלבום תמונות משפחתיות מהודר ומיוחד. שמי שרי וינפלד ואני מתמחה בצילום אלבומי חלאקה למזכרת נהדרת מן הרגע שבו התינוק שלכם הופך לילד

 

טקס החלאקה

כשתינוק מגיע לגיל שלוש, גוזזים את שערותיו הרכות פרט לפיאות על מנת לתת לו את מראה ה״יידיישע צירה״ המסמלות את הפיכתו לילד. מרגע זה הוא חובש כיפה ולובש ציצית, מברך ומקיים מצוות והכי חשוב – הולך לחיידר ללמוד את הא׳ב׳ בדרכו לרכישת הקריאה. זהו שלב מרגש מאוד שמסמל את תחילת המעבר לעולם הבוגרים. באמצעות  צילום חלאקה תוכלו להנציח את הרגע הקסום הזה ולנצור אותו לתמיד.

 

צילום חלאקה

גיל שלוש הוא גיל מאתגר. בני השלוש מלאי מרץ ולעיתים נוטים לסרבנות וקשה מאד להושיב אותם במקום אחד לזמן ממושך. צלמת לחלאקה מנוסה תדע כיצד להפוך את יום הצילומים למשחק מהנה, תמצא את הדרך לליבו של הילד ותוציא ממנו את המיטב. נעים להכיר, אני שרי וינפלד ואני צלמת חלאקה מנוסה שראתה כבר את כל סוגי הילדים, גם את המתוקים וגם את הסרבנים. אשמח לתאם איתכם מפגש היכרות כדי להכין לכם אלבום חלאקה מושלם במיוחד בשבילכם.

 

שלוש סיבות טובות להזמין צלם חלאקה

רבים שואלים אותי מדוע להכין אלבום תמונות לחלאקה? בדרך כלל מצלמים חתונה או ברית, אז למה צריך גם את זה? להלן התשובות הכי כנות שלי:

 

  1. אבל אני יודע לצלם!

ברור שגם אתם יודעים להחזיק מצלמה ולצלם, אבל כדי לזכור את הרגע הקסום הזה, שלב המעבר מינקות לילדות, כדאי שגם אתם תהיו בתמונה.

 

  1. למה להשקיע בזה?

הרגע הזה יחלוף והילד יגדל במהירות ולא תהיה לכם הזדמנות שניה להכין משהו מיוחד שיהווה מזכרת נצח מהתקופה הזו.

 

  1. איך אדע שהאלבום ייצא יפה?

הכנסו לאתר שלי וצפו בתיק העבודות שלי. תוכלו להתרשם מהסגנון והיכולות שלי כצלמת מקצועית.

 

קצת על עצמי

אני שרי וינפלד, צלמת מקצועית המתמחה בצילומי תינוקות, ילדים ומשפחות. אני מצלמת בסטודיו שלי או בחיק הטבע הקסום. אני מחזיקה מצלמה מאז שאני זוכרת את עצמי ואוהבת במיוחד להנציח את הרגעים הקסומים ביותר שלנו מגיל לידה ועד בגרות. אשמח להכיר אתכם ולהכין עבורכם מזכרת נצח מיוחדת במינה.

 

לסיכום

טקס החלאקה מסמל את המעבר מתינוק לילד, הרגע הזה שבו הילד חובש לראשונה כיפה לראשו ומתחיל לברך הינו רגע מרגש במיוחד. מומלץ ורצוי להנציח את הרגע הקסום הזה באלבום תמונות מרהיב כמתנה למשפחה המורחבת או להיות מוצג בגאווה בארון האלבומים המשפחתיים שלכם. לפרטים נוספים פנו אליי כדי שנתכן ביחד את אלבום החלאקה המושלם עבורכם.

מצלמה איכותית

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא