שלושת כללי ברזל לבחירת מלון במקסיקו-

הטיול הגדול סוף סוף הגיע? חולמים על חופשה מפנקת במקסיקו ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה שלושת הדיברות החדשות שלכם בנוגע לבחירת מלון במקסיקו.

 

איפה זה מקסיקו בכלל?

מקסיקו היא פדרציה שגובלת בארצות-הברית והיא משתייכת מבחינה תרבותית לאמריקה הלטינית. מקסיקו ידועה בחופים ובמסיבות שלה והיא יעד נפוץ לתיירים, במיוחד אלו שמגיעים מהטיול הגדול באמריקה הדרומית. בשל גודלה והגיוון בין מדינה למדינה לנווט במקסיקו זה לא אתגר פשוט. חשוב לקרוא מראש על האזורים השונים ולבחור נכון היכן תרצו לטייל בהתאם למה שאתם מחפשים.

היתרון כמובן הוא שתוכלו לחוות כמה סוגים של חופשות שונות בטיסה אחת, חופשת בטן גב על החוף, חופשה עירונית ואפילו שרשרת מסיבות ובילויים. מקסיקו היא אזור חברותי במיוחד באזורים התיירותיים אך קיימות בה מדינות שבהן קשה קצת יותר למצוא דוברי אנגלית ולכן חשוב ללמוד טוב לפני שבוחרים לאיזו מדינה לטוס.

מלונות במקסיקו

שלושת הכללים לבחירת מלון במקסיקו-

לפני שמזמינים את החופשה חשוב לקרוא קצת על מקסיקו ולהבין מה אתם מחפשים מהחופשה ובהתאם לכך לבחור מלון. הנה שלושת הכללים לבחירת מלונות במקסיקו:

  1. סוג המלון- מלונות שונים לא חסרים במקום גדול כמו מקסיקו, אבל חשוב לשים לב שלכל מלון יש את הייחוד שלו. מלונות משפחתיים עם אטרקציות לילדים, מלונות חוף לחופשות בטן גב, מלונות מרכזיים למסיבות שבחלקם אפילו קיים קזינו וגם מלונות למבוגרים בלבד שמציעים פרטיות לחופשות רומנטיות- איזה סוג שלא תבחרו בחירת האופי תכוון אותם בצורה הכי טובה לבחירת מלון מצויין.
  2. מיקום- כמו שכבר אמרנו מקסיקו ענקית ולכן חשוב להבין קצת על ההבדלים בין האזורים השונים ולבחור איפה תרצו לשהות בתוך מקסיקו. חלק מהמקומות המפורסמים ששווה ללמוד עליהם הם- טולום: יעד אטרקטיבי לזוגות בירח דבש ואפילו לחתונות בחול, אזור פסטורלי ורומנטי במיוחד. מקסיקו סיטי: כמו ערי בירה נוספות מקסיקו סיטי היא המרכז התוסס לחיי לילה ובילויים. קנקון: אזור חופים שכל כולו בנוי לתיירים במובן הטוב של המושג, מושלם לחופשות בטן גב מפנקות.
  3. תקציב- מקסיקו היא לא היעד הכי זול לטוס אליו, אך חשוב לתכנן מראש את התקציב לנסיעה. המלונות הם דווקא לא החלק היקר בטיול- מלון מפנק ומרשים יעלה לכם רק כמה מאות שקלים ללילה גם באזורים התיירותיים והמפורסמים ביותר. אך הטיסות יעלו לכם בין 1000-4000 שקלים לאדם בממוצע, ומדובר בטיסה ארוכה יחסית. לכן חשוב לקחת בחשבון מראש את תקציב החופשה ולתכנן בהתאם. מלונות הכל כלול לרוב יהיו יקרים יותר אך משתלמים בעיקר לחופשות עם ילדים.

 

 לסיכום-

כדי לבחור את המלון המושלם בשבילכם שווה שתבינו מה תרצו לעשות במקסיקו- להרגיש כמו מקומיים, לבלות ולחגוג, או לטוס למפלט רומנטי. מה שלא תבחרו מקסיקו תהיה מושלמת בשבילכם- תהנו!

מלונות במקסיקו

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא