סטנדאפיסט לבר מצווה דתית

הבן שלכם חוגג בקרוב הגעה לגיל מצוות? מזל טוב, שיהיה בשעה טובה ושתזכו להמשיך לגדל אותו בנחת. אז אחרי שלב האיחולים הגיע הזמן להתחיל לתכנן את האירוע, שמן הסתם יכלול עליה לתורה, חגיגות עם חברים, אוכל משובח וגם ריקודים.

אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת ומקורית שתעזור לאורחים שלכם, מהחברים של חתן בר מצווה ועד לשותפים שלכם למשרד, ליהנות ולזכור את הערב המהנה הזה לטובה, יש לנו את האטרקציה המתאימה ביותר עבורכם – סטנדאפיסט לבר מצווה דתית. כן כן, הגיע הזמן לצאת קצת מהקופסא ולפתוח את הראש לעבר עולם שלם של צחוק והנאה בלבד. איך עושים את זה נכון? בדיוק בשביל השאלה הזו הכנו עבורכם את הכתבה הבאה.

 

שאלו את חתן בר המצווה מה הוא רוצה שהופעת הסטנד אפ תכלול

אנחנו יודעים, אתם מתכננים את האירוע בעצמכם וגם משלמים עליו, ולכן מן הסתם רוצים להחליט בעצמכם את כל מה שקשור בנוגע לכך וגם בנוגע למופע הסטנד אפ. אך כדאי לברר לפני האירוע עם ילדכם האם הוא מעוניין להביא הופעת סטנד אפ כזו לבר המצווה שלו (שאלה שהתשובה עליה תהיה חיובית מן הסתם, הרי מי מאיתנו לא אוהב פשוט לשבת ולצחוק?), ומה הוא מצפה מהופעת הסטנד אפ.

ישנן הופעות בהם אמן הבמה עולה עם קטעים מוכרים שלו, מספר בדיחות שהצופים בקהל יוכלו להזדהות איתן ולצחוק מהם וגם מעלה חלק מהצופים לבמה תוך כדי ההופעה על מנת שיעזור לו לבצע אלתורים מצחיקים. נוסף לכך, במידה וחתן בר המצווה יהיה מעוניין בכך, תוכלו להזמין סטנדאפיסט שיערוך יחד עם ילדכם את דרשת בר מצווה שלו.

בצורה הזו, הדרשה תהיה מעניינת, שוברת שגרה ומרעננת, הילד שלכם יספר על חייו בקצרה בפני האורחים, יודה לכם וגם לסבים והסבתות על כך שגידלו אותו למי שהוא היום, וגם יעשה דבר תורה קצר על פרשת השבוע – וכל זה, כן כן, הבנתם נכון – כקטע סטנד אפ.

כך הילד שלכם יצבור ביטחון עצמי, יתרגל עמידה בפני קהל וגם יזכה לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת מבר המצווה שלו, אתם תתמוגגו מכך ותטפחו לעצמכם על השכם וגם האורחים שלכם יצחקו וייהנו לא פחות, כמובן.

 

הזמינו סטנדאפיסט שיתאים לקהל היעד שלכם בבר המצווה הדתית

ככל הנראה ההופעה תכלול בדיחות שיתאימו גם למבוגרים וגם לצעירים יותר שיגיעו להשתתף בחגיגות בר המצווה, אך כשאתם בוחרים סטנדאפיסט לאירוע המרגש דאגו לשים לב כך. צפו בסרטונים של חלקים מהופעות קודמות של סטנדאפיסטים שאתם מעוניינים להזמין אותם, ושאלו את עצמכם האם הוא מצחיק והאם הוא יצחיק גם את חברי חתן בר המצווה, את בני המשפחה שלכם ואת החברים שלכם שבחרתם להזמין לאירוע.

כמו כן, שימו לב שההופעה של האמן לא כוללת בדיחות גסות או התייחסות לעניינים לא הולמים, שכן מדובר בצופים שכנראה רובם, אם לא כולם, מהמגזר הדתי וגם חלקם הגדול בני 13, או פחות ועדיין צעירים.

 

הקציבו לעצמכם הוצאה מוגדרת על הופעת הסטנד אפ בבר המצווה ועמדו בה

תכנון והוצאה לפועל של אירוע כמו בר מצווה, כולל בתוכו הוצאות רבות כמו קייטרינג, אולם, הזמנות, די ג'יי וכן הלאה. שימו לב שאתם מגדרים לעצמכם סכום אותו אתם מוכנים להוציא על הופעת הסטנד אפ והשתדלו לא לחרוג ממנה, זכרו שזה אירוע גדול ומרגש אך בסך הכל זו בר מצווה, ולכן יש להשקיע אך לא להשתגע ולהוציא סכום כסף גבוה בהרבה משזה שתכננתם.

הופעת סטנד אפ ממוצעת שאורכת כשעה תעלה לכם בין 2000 שקלים ל- 10,000 שקלים. תוכלו לשלם מחיר נמוך יותר ככל שתבחרו בסטנדאפיסט פחות מפורסם שבדרך כלל לוקח מחיר נמוך יותר, אך בהחלט יכול להיות מצחיק ואפילו מאוד, אם תרצו לבחור באמן מוכר כדי למשוך את תשומת ליבם של המוזמנים באירוע ואתם מסוגלים לכך מבחינה כלכלית – לכו על זה.

קחו בחשבון שהופעת סטנד אפ רגילה בתוספת דרשה מצחיקה של בר מצווה, שתעבור שיפוץ, תרגול ואימון יחד עם הסטנדאפיסט תעלה לכם יותר, שכן נדרשים כאן השקעה וזמן נוספים. כמו כן, שימו לב שככל שמספר האורחים באירוע יהיה גדול יותר כך גם מחיר ההופעה יעלה, וככל שהאמן יגור במרחק גדול יותר ממיקום האירוע, תצטרכו לשלם עבורו את מחיר הנסיעות מה שעלול שוב, לייקר את מחיר העסקה שלכם.

 

תדרכו את הסטנדאפיסט לפני האירוע על עניינים שחשובים לכם בנוגע לבר מצווה דתית

יכול להיות שתבחרו להזמין סטנדאפיסט שמתמחה בהופעות באירועים דתיים, אחד כזה שמכיר את השטח ויודע על מה כדאי לצחוק פחות או יותר ומה כדאי להשאיר מאחור, ויכול להיות שתבחרו באמן שפחות בקיא בקהל דתי. כך או כך, דאגו לתאם ציפיות עם הסטנדאפיסט טרם ההופעה וציינו עבורו על אילו נושאים תרצו שהוא יצחק, וגם את הנקודות הרגישות שעליהן מומלץ שלא ידבר.

כמו כן, תוכלו לספר לסטנדאפיסט קצת רקע אישי על חתן בר המצווה ועליכם כך שהוא יוכל להכין בדיחות מצחיקות מבעוד מועד, בנוסף לאלו שהוא יאלתר במקום.

 

קבלו את הורי חתן בר המצווה

בנוסף להופעת הסטנד אפ הרגילה ולדרשה המצחיקה שילדכם יוכל לבצע לפני קהל האורחים שבחרתם להזמין לאירוע, תוכלו להתנסות בסטנד אפ גם בעצמכם – כן כן, מה ששמעתם. (או מה שקראתם…). במקום כל הברכות המייגעות והארוכות של ההורים שאנו רגילים אליהם בכל טקסי בר המצווה, תוכלו להביא משהו חדש ומרענן ולברך את ילדכם ואת האורחים שכיבדו אתכם בנוכחותם באמצעות בדיחות והרבה הומור עצמי.

תוכלו לבקש מהאמן שיעזור לכם בכתיבת הקטע שלכם ושיגבה אתכם במהלך ההופעה אם תצטרכו שחקן חיזוק. זה כנראה יעלה לכם עוד קצת כסף, אבל אם אתם יכולים להרשות את זה לעצמכם – תזכו לחוויה ייחודית ומצחיקה במיוחד.

 

חוויה ייחודית שתיזכר לשנים

מופע סטנד אפ כחלק מאירוע בר מצווה הוא אטרקציה מרעננת ומקורית שתשאיר לאורחים שלכם טעם טוב בפה וזיכרון מתוק מערב בו הם זכו לצחוק, ככה פשוט, במשך שעה שלמה בלי לשמוע דרשות משעממות של החתן והוריו. להיות בשמחה זו מצווה, ואם תוכלו לזכות את האורחים שלכם בכזו מצווה תוך כדי השתתפות באירוע בר מצווה, אנחנו חושבים שתשיגו לעצמכם כמה נקודות בשמיים.

אל תשכחו שכנראה הסטנדאפיסט יעשה כמה בדיחות על חשבונכם, כן? הורי בר המצווה זה מעמד מחייב. מזל טוב, ובהצלחה!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא