סטנדאפיסט ליום העצמאות

יום העצמאות – יום הולדת למדינת ישראל

כל שנה בח' באייר אנו חוגגים יום הולדת למדינה – יום העצמאות. וכמו בכל חגיגה, חשוב לנו לשמוח, להנות ולהתרגש. אין כמו לצחוק מכל הלב עם סטנדאפיסט ליום העצמאות! זה הכי זורם עם האווירה החגיגית, הריח של המנגל וקולות הזיקוקים. זה גם מקפיץ את החגיגיות לשיאים חדשים והופך את היום להכי שמח שיש.

 

לצחוק מכל הלב ביום העצמאות

יום העצמאות נותן לנו הזדמנות לחגוג את העצמאות שלנו, ביום הכי שמח עבור כל ישראלי או ציוני. מיום העצמאות כולנו רוצים לזכור את החוויות הטובות ביותר. בנוסף לערכו כיום חג לאומי, יום העצמאות הוא גם הזדמנות נעימה לחגוג עם המשפחה, להנות עם חברים ולקחת לעצמנו פסק זמן של רגעים קטנים ושמחים.

עם השנים הפכו מופעי בידור למיניהם לפופולריים יותר ויותר ביום העצמאות. הופעות מאורגנות מטעם עיריות, רשויות מקומיות ומוסדות שונים למיניהם, כוללות גם מופעי בידור שונים. מופעי סטנדאפ הם הלהיטים הגדולים ביותר בשנים האחרונות.

ירון זיגי מופע קסמים

סטנדאפיסט ליום העצמאות מופיע כאמן יחיד או כחלק מקבוצה המופיעה לכל אורך הערב, והופכת אותו למשמח, מלא אושר, תקוות לעתיד ושמחה על מה שכבר יש. למצב רוח מרומם כזה מגיעים בקלות אם צוחקים!

הצחוק יפה לבריאות, כך אומר הפתגם, ואם רק היינו יודעים כמה שזה נכון! מחקרים מוכיחים שוב ושוב, כי כשאדם צוחק משתחררים במוחו אנדרופינים, אותם חומרים בדיוק שמשתחררים כשאנו נוטלים משכך כאבים! הצחוק מסייע לשיכוך כאבים ושיפור מצב הרוח. בנוסף, לצחוק יש השפעה על ממדים פיזיולוגיים כלליים, המתבטאת בתפקודי לב וכלי דם, בפעילות מערכת החיסון, מערכת השלד והמערכת ההורמונלית. הצחוק גם שורף קלוריות!

 

למה דווקא סטנדאפיסט ליום העצמאות?

אז אחרי שהשתכנעתם שממש כדאי לצחוק, כדאי שתדעו שמופעי סטנדאפ מדורגים כסוג המופע המבדר ביותר! ומתי מתאים יותר לצחוק מכל הלב מאשר ביום העצמאות? נכון שהיו כאן לאורך ההיסטוריה מופעי בידור רבים שיוחדו לכבודו של יום העצמאות, אבל סטנדאפיסט ליום העצמאות עושה את זה בצורה הייחודית למופע סטנדאפ, שיש בה ממד מאולתר, אימפולסיבי ופראי.

סטנדאפיסט טוב הוא כזה שמתכונן לפני יום העצמאות ומכין נקודות כלליות כסקיצה לקראת המופע, אך ברגע האמת כשהוא מופיע מול הקהל הוא משתמש בפאנצ'ים שעולים כאן ועכשיו, מתוך הקהל או המקום בו הוא מופיע. זו הסיבה לכך שמופע סטנדאפ הוא מהנה, זורם ומשוחרר כל כך. החיבור לקהל, האווירה הקלילה והחופשית, שמאפשרת עקיצות קטנות והמון התייחסויות לדברים שכולנו מכירים, נובעת מיכולת האלתור והשליפה שיש לסטנדאפיסט. וזה בדיוק מה שהופך סטנדאפיסט ליום העצמאות לדרך הכי טובה לחגוג את החג!

 

כמה יעלה לכם סטנדאפיסט ליום העצמאות?

עלותו של מופע סטנדאפ כזה נעה על פני טווח רחב של מחירים, המשתנים בהתאם לנתונים רבים שאת העיקריים שבהם נפרט כאן. יש לקחת בחשבון שמחיר של סטנדאפיסט ליום העצמאות הוא גבוה יותר לעומת מחיר של סטנדאפיסט ליום שני שחל ב-13 בפברואר, למשל… המועד המיוחד הופך את הכל למבוקש ולכן גם ליקר יותר. עם זאת, כמו שאמרנו, ישנם נתונים חשובים נוספים שמשפיעים על המחיר לא פחות:

  • רמת הוותק והניסיון של הסטנדאפיסט – סטנדאפיסט מתחיל / ממוצע / וותיק במיוחד
  • עד כמה הסטנדאפיסט מוכר ונחשב? הסטנדאפיסט יכול להיות מוכר מקומית או טאלנט אגדי
  • מיקום האירוע ואורך הנסיעה הנדרשת לסטנדאפיסט – וביום העצמאות הנסיעה הזו עלולה להיות לא קלה…
  • כמות הצופים בקהל – כל סטנדאפיסט ליום העצמאות יעלה את המחיר ככל שמדובר בקהל גדול יותר
  • אורך המופע – בדרך כלל סטנדאפיסט ליום העצמאות ייתן מופע באורך ממוצע של 40 דקות. משך זמן ארוך יותר יבוא לידי ביטוי גם במחיר.
  • מערכת ההגברה הנדרשת – נתון זה מושפע מכמות הצופים ובסביבת המופע, ויש להיערך אליו בהתאם לכל אלו. מערכת הגברה עוצמתית ומקצועית תדרוש השקעה נוספת
  • מערכת תאורה – שוב, גם זה תלוי בשאלת גודל האירוע
  • תנאי התשלום – הדרך המוכרת להשיג אחוזי הנחה: תשלום אחד מראש

 

אז אחרי שאתם יודעים מה חשוב לכם, בואו נדבר על מחירים:

כמה תצטרכו להשקיע

עבור איזה סטדנאפיסט

800 – 1000 ש"ח סטנדאפיסט מתחיל
200 – 6000 ש"ח סטנדאפיסט ממוצע
10000 ש"ח ומעלה טאלנט מוכר וידוען

 

דגלים, שירים ומנגל – וסטנדאפיסט שישלים לכם את יום העצמאות

כשחלום מרגש כל כך מתגשם לעם שלם, אין זה פלא שהחגיגות ביום העצמאות הן הכי שמחות שיש. זה כולל את כל סוגי החגיגות המסורתיות שלנו: רובנו נהנים ממנגל עסיסי, שלא חשוב אם צולים עליו קבב או פרגית, העיקר שיהיה צלוי טוב טוב בטעם של על האש.

מה עוד? אז יש את ההופעות המאורגנות, שעליהן אחראיות העיריות והרשויות המקומיות בכל יישוב. נוכל לראות שירים וריקודים ברחבות ענק, זמרים, רקדנים ולהקות. גם מופעי בידור הם חלק בלתי נפרד מהחגיגות. סטנאדפיסט ליום העצמאות הופך את היום הזה לחגיגה סוחפת עם אווירה של צחוק משחרר, כיאה ליום המזכיר לנו שאנו עם חופשי בארצנו.

אז כל אחד ומה שהכי מדבר אליו ביום העצמאות. ונכון שגם אם אתה הכי ישראלי אתה לא חייב לרצות לנפנף… זה לגמרי לגיטימי אם אתה לא ממש בנוי לזוז ולרקוד. אבל תראו לנו בן אדם אחד שלא נהנה מלהיקרע מצחוק! סטנדאפיסט ליום העצמאות יסחוף את כולם לחגיגה אחת שלמה ומאוחדת.

הטיפ שלנו: תחשבו טוב טוב מה באמת חשוב ומה פחות. לפעמים עדיף להשקיע במופע טוב של סטנדאפיסט מוכר ליום העצמאות, דווקא עם קבוצת צופים קטנה יחסית, שבה הסטנדאפיסט יכול להגיע לשיאים של אלתור והומור עם מוטיבים אישיים. יום עצמאות שמח!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא