סטנדאפיסט לראש השנה

שנה חדשה של דבש

שנה חדשה עומדת להתחיל. לא כל כך משנה איזה צנצנת דבש תקנו, העיקר שהשנה תהיה מלאה בדבש! יש לכם המון מה לעשות בשביל זה. לקנות לוח שנה חדשה זה נחמד, אבל הכי חשוב: להתחיל את השנה בחיוך. להתחיל את השנה עם סטנדאפיסט לראש השנה, זה להתחיל עם חיוך מכל הלב. סטנדאפיסט לראש השנה יעשה לכם חשק לצחוק כל השנה.

 

אין כמו אופטימיות

אופטימיות היא הדרך הכי טובה להתחיל את השנה. אנחנו רוצים לחשוב שהשנה תסביר לנו פנים, תמלא אותנו בעשייה ברוכה, סיפוק, שמחה והצלחה בכל התחומים. כדי שזה יקרה, חשוב להיות אופטימיים ולחייך בעצמנו אל השנה, שאם לא כן, לא נוכל לצפות ממנה לחייך אלינו בחזרה! מחקרים רבים הוכיחו את אפקט פיגמליון, אותו אפקט המכונה גם "נבואה המגשימה את עצמה".

אפקט זה אומר כי כאשר אנו באים עם ציפיות מסוימות, יש סיכוי רב לכך שנגשים את הציפיות האלה. המחשבות שלנו משפיעות על האופן בו אנו מתנהגים. כשאנו מאמינים שהולך להיות טוב, אנו מתנהגים לעולם בצורה הכי טובה ונעימה שלנו. גם אנשים סביבנו מחזירים לנו התנהגות כזו, וגם האירועים עוברים עלינו בשלווה ובנעימות. כשאנו אופטימיים אנו מצליחים גם להגשים את עצמנו, להגיע למטרות ולממש שאיפות, מה שממלא אותנו בתחושות מתוקות ועמוקות של הצלחה וסיפוק.

ירון זיגי מופע קסמים

אז התחלה אופטימית היא המפתח לשנה מאושרת. אירועי הרמת כוסית הם הזדמנות מצוינת לחגוג את האווירה המיוחדת ומלאת התקווה הזאת גם עם אנשים שאינם בני משפחתנו, ולא ישבו אתנו בשולחן החג. אירועי הרמת כוסית לשנה החדשה מתקיימים בדרך כלל במהלך חודש ספטמבר. באירועי הרמת כוסית ובכל אירוע לכבוד ראש השנה, סטנדאפיסט לראש השנה יקפיץ לכם את האופטימיות לשיא.

 

סטנדאפיסט לראש השנה – כדי לצחוק כל השנה

למה דווקא צחוק? הצחוק יפה לבריאות, ולבריאות הנפש יותר מכל. בזמן של צחוק אדם לא יכול לחוש חרדה, דריכות, או צער. הצחוק מפיג מתיחויות, מבוכות ואירועי סטרס. הוא מפחית תחושות של אכזבה, תסכולים וצער.

במערכת העצבים המרכזית, הצחוק מעלה את רמות האנדרופינים, המפחיתים כאב ולחץ, וכן את רמות הדופמין, מה שגורם לתחושת עונג, ולהעלאה בריכוז ובזיכרון. בגלל השפעותיו המיטיבות על מנגנוני החשיבה במוח, הצחוק מעורר חשיבה של פרספקטיבה. חשיבה כזו מקנה נקודת מבט רחבה ואופטימית, המגמדת את בעיות הכאן והעכשיו ומדגישה את מטרות העל שלנו לטווח רחוק, ואת התמונה הכוללת היפה של חיים בריאים מלאי אהבה, סיפוק והישגים אישיים.

ההשפעות האלו יוצרות רמות גבוהות במיוחד של מצב רוח מעולה, שמחה במה שיש והמון תקווה ואופטימיות. והזכרנו כבר ששנה שמתחילה באופטימיות היא שנה שמלאה באושר! אז חשוב להתחיל את השנה עם צחוק. והדרך הכי טובה לעשות את זה היא פשוט הזמנת סטנדאפיסט במיוחד לראש השנה.

 

סטנדאפיסט לראש השנה – השנה כולם יהיו חברים

צחוק הוא התנהגות טבעית, משתחררת ומתפרצת. לכן הוא כל כך מרפא ומשחרר דריכות, מתח וצורך לרצות ולהשיג. צחוק הוא גם פעולה מדבקת. אדם צוחק פי כמה כשהוא בין חברים לעומת מצב שהוא נמצא לבד.

ובסוף, לצחוק משותף יש את ההשפעה המיטיבה של כל חוויה ריגושית משותפת: הוא מעמיק קשרים, משכיח כעסים, מרכך קונפליקטים. כשכולם צוחקים ביחד נוצרת אווירה שוויונית, מגובשת, החשובה במיוחד לצוות, אבל כמובן – לא רק. גם גיבוש משפחתי הוא ראשון במעלה, ועשוי לשפר פלאים את האווירה הפנים משפחתית.

ביום יום לא תמיד מזדמן לנו לצחוק ביחד. כל אחד וסוג ההומור שלו, כל אחד והדברים אליהם הוא שם לב. בכלל, לעתים קרובות דעתנו אינה פנויה לשיחות הומוריסטיות. הצורך לתפקד, לעבוד ולהשיג ממלא את סדר יומנו. אבל אם כבר חוגגים את ראש השנה, כדאי להשקיע ולגרום לכולם לצחוק מכל הלב, אבל באמת!

 

דווקא סטנדאפיסט לראש השנה, בשביל כולם

אז נכון, לא כל אחד צוחק מכל בדיחה, אבל כשמדובר על סטנדאפיסט מקצועי ומנוסה המשלב בין כל הסגנונות ומתאים את המופע במיוחד לראש השנה… זה כבר סיפור אחר. סטנדאפיסט מעולה באמת יודע לאתר את האנשים שלא צוחקים בקלות, ולא כל שטות שנשפכת תגרום להם להתגלגל מצחוק. גם להם מגיע להנות מחוויית הומור מבדרת! הסטנדאפיסט המקצוען ידע לזהות את הנושאים שכן דברו אל ליבם, ובהם לפתח פאנצ'ים תוך כדי מופע, באופן מאולתר.

סטנדאפיסט טוב לראש השנה יבחר בכל הנושאים האקטואליים, ממציאות החיים המוכרת לכולנו, ובשפה שמדברת אל כל לב. הוא יגרום לכל הצופים לצחוק ביחד. מה זה לצחוק, להיקרע מצחוק! וגם אם לא כולם ממש הטיפוסים, ואולי דווקא בגלל זה, חשוב להרפות ולהשתחרר מדי פעם בצחוק משועשע, כמו ילדים קטנים וחסרי דאגות…

 

קצת על מחירים:

המחירים של סטנדאפיסט לראש השנה משתנים מאוד, ותלויים בסטנדאפיסט שהזמנתם, במיקום האירוע, בכמות הצופים בקהל, בהגברה והתאורה הנדרשת ובמועד האירוע. גם תנאי התשלום עשויים להיות משמעותיים.

טווחי המחירים המקובלים למופע באורך ממוצע (כ-40 דקות):

  • סטנדאפיסט בסיסי / מתחיל – מחיר מתאים הוא בין 800 – 1000 ש"ח.
  • סטנדאפיסט מתקדם – הטווח הוא גדול למדי, בין 200 – 6000 ש"ח. תלוי בסטנדאפיסט הספציפי ובנתונים הנוספים שציינו.
  • סטנדאפיסט נחשב במיוחד – המחירים עשויים לחצות את ה-10000 ש"ח. שוב, הכל תלוי נתונים נוספים.

 

עם סטנדאפיסט לראש השנה אתם מתחילים את השנה על רגל ימין. שנה טובה ומתוקה!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא